hyvin korjattutarkotin tietysti että mää en pysy kärryillä
hyvin korjattutarkotin tietysti että mää en pysy kärryillä
Mistä sä oot mun kuvan stalkannut???Tottakai, ja muutenkin sitten aina herätessä näyttää tältä
Mitähän kaikkea materiaalia tuolla DD:llä on jemmassa meistäMistä sä oot mun kuvan stalkannut???
Iltaa! Herra Majuri!!Iltaa pervåt
onnex mää asun niin kaukana että tänne asti tuo stasin kyylä tuskin on vaivaantunut kyyläämäänMitähän kaikkea materiaalia tuolla DD:llä on jemmassa meistä
ei kai mulla mitään...Mitähän kaikkea materiaalia tuolla DD:llä on jemmassa meistä
ahahahaonnex mää asun niin kaukana että tänne asti tuo stasin kyylä tuskin on vaivaantunut kyyläämään
Taidan suunnata sinne myös tällä menollaonnex mää asun niin kaukana että tänne asti tuo stasin kyylä tuskin on vaivaantunut kyyläämään
*maastoutuu*ei kai mulla mitään...
Sillä on kätyrit sielläonnex mää asun niin kaukana että tänne asti tuo stasin kyylä tuskin on vaivaantunut kyyläämään
PärkkeleSillä on kätyrit siellä
Sitäpaitsi mulla on ihan kattava kokoelma jo Kyöpelistä muutenkin!Sillä on kätyrit siellä
Huomasitko vielä videokameroita suihkussa?Fägedifak, ihmettelinkin miksi keskellä seinää on ovisilmä!!!
Hys.. älä kaikkea paljasta.Huomasitko vielä videokameroita suihkussa?
Sitäpaitsi mulla on ihan kattava kokoelma jo Kyöpelistä muutenkin!
No huomasin mutta kun luulin että se on Duudsonien suihkuralli, oikein sheikkasin bootya ja 71553jä kameralleHuomasitko vielä videokameroita suihkussa?
Tiedän...No huomasin mutta kun luulin että se on Duudsonien suihkuralli, oikein sheikkasin bootya ja 71553jä kameralle
En mä kaikkea, tossahan oli vasta pari juttuaHys.. älä kaikkea paljasta.
Sitäpaitsi mulla on ihan kattava kokoelma jo Kyöpelistä muutenkin!