The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä mullekin välillä vähän kummallisia unia tulee zombeineen ja alieneineen (kirjotetaanko se noin?), kerran olin myös Mustakaavun vankina. :D

Mutta yleensä ne on aika todentuntuisia, siis että muistaa maut ja hajut ja tuntoaistitkin jne.

Joskus kuulemma nukun silmät auki o_O
Hei, mulla on sama vika, että noi aistit on tosi herkillä ja terävinä sekä unessa että sitten kun herää tommosen unen jälkeen :)

Mutta wohoo - toi on kyllä niin hurjan näköistä kun nukkuu silmät auki, hui sentään - sulla pitäs olla semmonen unimaski silmilläs :)
 
hah hah, sehän nähdään

tohon boobiksen vuokrapanoihin sanoisin että jos aamua iltaa panee niin vuokra on sillä kuitattu
Pois se minusta :rolleyes: meil on kuitenkin kummallaki omaki elämä elettävänä..minä 4 lapsen kans ja hän oman lapsensa kans, aika ei meinaa riittää mihinkään turhanpäiväseen rutinaan ...ja mieluummin sitä keskittää yhes olon hetket johonkin paljon mukavempaan puuhaan ja yhes oloon:D
 
Hei, mulla on sama vika, että noi aistit on tosi herkillä ja terävinä sekä unessa että sitten kun herää tommosen unen jälkeen :)

Mutta wohoo - toi on kyllä niin hurjan näköistä kun nukkuu silmät auki, hui sentään - sulla pitäs olla semmonen unimaski silmilläs :)
Jotenkaan en osaa kuvitella, että se sellanen maski olis enää mun päässä sitten aamulla kun herään :D. Se löytyis jostain jalkopäästä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä