Hei, mulla on sama vika, että noi aistit on tosi herkillä ja terävinä sekä unessa että sitten kun herää tommosen unen jälkeenKyllä mullekin välillä vähän kummallisia unia tulee zombeineen ja alieneineen (kirjotetaanko se noin?), kerran olin myös Mustakaavun vankina.
Mutta yleensä ne on aika todentuntuisia, siis että muistaa maut ja hajut ja tuntoaistitkin jne.
Joskus kuulemma nukun silmät auki
Pois se minusta meil on kuitenkin kummallaki omaki elämä elettävänä..minä 4 lapsen kans ja hän oman lapsensa kans, aika ei meinaa riittää mihinkään turhanpäiväseen rutinaan ...ja mieluummin sitä keskittää yhes olon hetket johonkin paljon mukavempaan puuhaan ja yhes oloonhah hah, sehän nähdään
tohon boobiksen vuokrapanoihin sanoisin että jos aamua iltaa panee niin vuokra on sillä kuitattu
Pois se minusta meil on kuitenkin kummallaki omaki elämä elettävänä..minä 4 lapsen kans ja hän oman lapsensa kans, aika ei meinaa riittää mihinkään turhanpäiväseen rutinaan ...ja mieluummin sitä keskittää yhes olon hetket johonkin paljon mukavempaan puuhaan ja yhes oloon
Jotenkaan en osaa kuvitella, että se sellanen maski olis enää mun päässä sitten aamulla kun herään . Se löytyis jostain jalkopäästä.Hei, mulla on sama vika, että noi aistit on tosi herkillä ja terävinä sekä unessa että sitten kun herää tommosen unen jälkeen
Mutta wohoo - toi on kyllä niin hurjan näköistä kun nukkuu silmät auki, hui sentään - sulla pitäs olla semmonen unimaski silmilläs
Sepä..helppohan se viel on sanoo, ku ollaan vast aika tuores pari...herttinen koht 9kk ollaan oltu ja samat kipinät löytyy mitä ens tapaamiselki..no on meille se arkikin tullu kuvioihin ja ihan hyvä niinkinno hyvähän se olis jos maltat pitää ton
välillä oot tyytymätön kun ei tuu viestiä ja välillä kun tuleeAi ku kiva...nyt se laitto yöntoivotus viestin ja perään vielä sytämen....
Aika inhottava tilanneAi ku kiva...nyt se laitto yöntoivotus viestin ja perään vielä sytämen....
..ei semmonen kyllä mullakaan pysyis , onnistuisin yön aikana hävittämään sen kokonaan.Jotenkaan en osaa kuvitella, että se sellanen maski olis enää mun päässä sitten aamulla kun herään . Se löytyis jostain jalkopäästä.
No ööö...kyse on kahesta eri ihmisestä....välillä oot tyytymätön kun ei tuu viestiä ja välillä kun tulee
Jaiks... sun pitää kertoa sille, että ei teistä nyt oo paria tulossa.Ai ku kiva...nyt se laitto yöntoivotus viestin ja perään vielä sytämen....
Ohoh Mun vissiin täytyy plärätä sivuja paljon taaksepäin et pääsen taas kärryille.. No onks tää toinen nyt sit se jolle haluut kertoo ettet haluu tavata? ja tää toinen joku otollisempi?No ööö...kyse on kahesta eri ihmisestä....
Tottakai, ja muutenkin sitten aina herätessä näyttää tältä..ei semmonen kyllä mullakaan pysyis , onnistuisin yön aikana hävittämään sen kokonaan.
Mutta...elokuvissa ne vaan osaa nukkua sen kanssa niin nätisti ...kumma juttu
Niii....Jaiks... sun pitää kertoa sille, että ei teistä nyt oo paria tulossa.
Luonnollisesti ja tietysti.Tottakai, ja muutenkin sitten aina herätessä näyttää tältä
No tää on ihan kiva tyyppi mutta en tunne minkäänlaista fyysistä vetoa siihen. ja tuo toinen...no ei siitä sen enempääOhoh Mun vissiin täytyy plärätä sivuja paljon taaksepäin et pääsen taas kärryille.. No onks tää toinen nyt sit se jolle haluut kertoo ettet haluu tavata? ja tää toinen joku otollisempi?
sulla on niin paljo miehiä että ei niistä pirukaan pysy kärryilläNo ööö...kyse on kahesta eri ihmisestä....
UnikuviaNyt täytyy lopetella tält päivält nii jaksaa taas aamust alottaa päivän rutiinit ja lähtis sit tyttösen kans vetään pikkusen lyhkäsempää lenkkii. Unia
No eihän olesulla on niin paljo miehiä että ei niistä pirukaan pysy kärryillä
No eihän ole
Olisin miekin ottanut
Tytöllä ja sen poikaystävällä on ihan ihme vainu, osuvat iltalenkkeilemään ohi aina just kun saan jotain syötävää valmiiksi. Nyt ne veti naamaansa puolikkaan kakun ja otti toisen puolikkaan iltapalaksi mukaan