Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mies eilen kahto huvittuneena mun pillerivarastoa..
Aamulla: D, foli-b, 2xmaca, 3xkehonpuhdistaja ja 2xhiivanhäätö

Illalla: 2xomega, biotiini, 2xmagnesium, 3xkehonpuhdistus, 2xhiivanhäätö

:whistle:

Jos näkis vielä testivaraston niin voi apua :LOL:
Melkein ku mulla :D

omega x 2, d-vita x 1 ( 125ug), fooli x 1 ( tri tolonen), gelee x 2, magnesium strong x 1, b12 5000 ug x1

;):whistle:
 
Mulla on tabu arsenaalissa aamuisin:
2x helokki kapseli
1x gelee
1x magnesium
1x monivitsku
1-2 probiootti
ja tohon ajattelin ottaa viel jatkoks ylimääräsen foolin, kunhan saan kaupasta haettua. Onneks tabletin nieleminen onnistuu helposti. Muuten ois kyllä ihan tuskaa.
Tässä ny yrittäny kuulostella oloja. Mennään kp 12 ja molemmat testit näyttää blankoa. Muutoin alkaa olla aika normi olo, paitsi että nytkin on jo melkein tunnin ajan nippaillu tosi paljon alavattaa siitä keskeltä. Ehkä mä otan puhelua sinne neuvolaan päin jo kohta jos niillä ois jotain ajatusta mitä kannattaa tehä.
 
Staar mitkä päivät sulla on menossa? Kyllä mä ehkä jotain hentoa nään, mutta noi rfsun testit on vähän huonoja liian aikaiseen testailuun kun kuulemma niiden herkkyys on 50 (yleensä marketin testeissä se on 25 ja niissä millä kannattaa testata aikaisin on 10)

Wolt se oviksen testailu pitäis kuulemma joidenkin mukaan ainakin lopettaa siihen kun saa plussan, koska toisilla se testi voi jäädä pidemmäksikin aikaa plussalle ja näyttää vielä ennen menkkojakin plussaa. Se taitaa lukea siinä paketissakin et kun saat plussan niin jätä testailut siihen.:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
miss_piggy
Lähettäkää palautetta valmisitajalle noista testeistä, että kun näyttää noita viivanpaikkoja, jos vaikka saisitte palautetta vastaan ilmatteeks testejä :D

Mun arsenaalissa on nyt tällä hetkellä vain:

1 monivitamiini
1tl maca-jauhetta
2xinositoli, toinen aamulla ja toinen illalla.

Foolitabletteja vois ostaa kanssa jossain vaiheessa.
 
RFSU:n testit on kyllä sellaisia että niillä oikeasti voi heittää vesilintua. Niissä on vuosikaudet ollut tuollaiset selvät viivanpaikat joskus jopa testiajalla muka väriäkin ja sitten kuitenkin kuivuessaan jää sellaiseksi selväksi viivanpaikaksi . Pc:ssä sellainen myös on, mutta se jää juurikin tuolliseksi kuin monell eli läpikuultavaksi ja syväksi. Se haamulainen vaan on niin erilainen. ja sen todellakin sitten tietää varmasti kun se siihen testiin pärähtää. Staar: mä näen tuossa sun viimeisessä testissä viivanpaikan siinä missä sen kuuluukin olla ja siinä vieressä oikealla värikertymän. minun kokemuksella valitettavasti hyvin tyypillinen rfsu:n tapa reagoida.

Nyytikille onnittelut menkoista =)
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Niin kuin tuossa sanottiin noista rfsu:n testeistä. Valitettavasti olen lukenut samaa ja jättänyt ne kyllä ostamatta.

Mutta herkkyys niillä on kyllä ihan sen 25mlU eikä 50mlU. Tämän luin rfsun sivuilta joku aika sitten. Rfsun puikko on 10mlU. http://www.rfsu.se/fi/Suomi/Produkter/Kotitestit/Raskaustesti/

Onnea Nyytikkii menkoista. :)

Nyyttitervetullut pahoittelut menkoista. :(

Itse testasin tänään aamulla pc:n ja samaa viivanpaikkaa se näyttää. Illalla sitten kokeilin vielä apteekin oman ja viivanpaikan siihenkin sain. Ja huomennahan on jo dpo 13 että asennoitua jo siihen että menkat sieltä alkaa taas. :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ei sit alkanutkaan eilen ne menkat.
Illalla tuli taas vaan vähän sitä ruskeaa vuotoa papruun ja nyt ei tas yhtään mitään.
Ei ole kyllä koskaan vielä näin outoja vuotoja minulla ollut.
Toisaalta tekis mieli tänään ostaa pc:n liuskoja jemmaan ihan varulta vaan jos ei ne menkat nyt alakkaan lauantaihin mennessä.
Mutta kun tiedän itseni, että jos niitä on tuolla kaapissa niin pitää mennä sitten uittamaan niitä ja pettymään kun negaa viivanpaikan kanssa näyttelee.
Ja kun ei ole niitä raskausoireitakaan...paitsi yökkäilen ihan huolella, mutta sitä on ollut tässä jo useamman päivän ajan ja luulen että se on jotain muuta kuin raskauteen liittyvää.
Esim. toi kilpirauhasen vajaatoiminta pistää mulla yökkäilemään jos arvot eivät ole kohdillaan.
Mietin myös kohdun ulkoista, mutta kun ei ole kipuja. Viimeksi kun oli ulkoinen niin ei ollut tälläinen.
Tiedäppä tässä nyt mikä tää on, ei auta kuin odotella.
 
Theran mä nään kyllä vaaleanpunaisen hailuran! En nyt ehkä haamuksi vielä sanois, mutta viivanpaikka tuo ei voi olla se on mun koneella ainakin ihan punertava! ;)

// Tai no katsoin uudestaan ja kyllä tuo mun mielestä haamu on! Näkyy niin selkeästi eikä tarvitse yhtän tihrustaa.
 
Kiitos nyytikkii. :) Olis kyllä aikamoinen ihme jos siellä jotain tapahtuisi. :D Alettiin jo miehen kanssa olee että ei sitten jos sieltä ei tule niin ei tule sitten. Mä kuitenkin täytän jo 37 tammikuun alussa. Mies on jo 40v.
Mutta jää nähtäväksi.. on mulla tuolla digi testejä vielä käyttämättä. Tänään tai huomenna pitäisi menkkojen alkaa ja jos olisin raskaana niin nyt olis viikot 3+6 (ei meillä lasketa :D )
:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Voi että, toivotaan et olis siellä joku möyrimässä :) <3 Useinhan se silloin tärppää kun on jo luovuttamassa.

Jee ihanaa kun vihdoin on nyt uusi kierto käynnissä :) Huomenna aloitan ne letrot ja syön niitä maanantaihin asti. Ihanaa ajatella, että kolmen viikon päästä voi olla että oon jo raskaana mut en vaan tiedä sitä vielä :p Täytyy kovasti toivoa, että ne hormonit toimis ja folleja tulis 1-2 eikä enempää eikä vähempää. Oon paljon lukenut just noista mun hormonilääkkeistä kokemuksia, ja tosi monet on kirjoittaneet et käytti ennen clomeja ja sit kun otti letrot/femarit käyttöön niin heti tärppäsi!

Vaikea ees kuvitella, että olisin ikinä raskaana eikä tarvitsis enää ollenkaan tehdä raskaustesteja ja tiirailla viivanpaikkoja! :rolleyes: Voi kun onni suosisi vihdoin meitäkin :love:

// Tein äsken huvikseen raskauslaskurin et jos tässä kuussa tärppäisi niin meille tulis vauva maaliskuussa :) En kestä!
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Theran Minä en näe kun ehkä...siis ehkä viivanpaikan, en näe vaaleanpunaista :(

Kävin sitten ostaan pc paketin...nyt mietin testaanko nyt päivä pihistelystä, kun olis jo pari tuntia pihistellyt ja jos pystys lisää pihistelemään. Vai olisko järkevä ja odottelis sinne lauantaille vähintään...tuskin olen järkevä jos oikein itseni tunnen.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt

Yhteistyössä