Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Siis nyt ei enää ymmärrys riitä? Miksi tuo viiva on tuossa kohtaa?! Päätin kokeilla sen toisen testin niin nyt se näyttää tuolta, en tiedä tuliko testiajalla. http://aijaa.com/1PcMyj miten tuon nyt sitten tulkitsee? :D


Theran Minä en näe kun ehkä...siis ehkä viivanpaikan, en näe vaaleanpunaista :(

Kävin sitten ostaan pc paketin...nyt mietin testaanko nyt päivä pihistelystä, kun olis jo pari tuntia pihistellyt ja jos pystys lisää pihistelemään. Vai olisko järkevä ja odottelis sinne lauantaille vähintään...tuskin olen järkevä jos oikein itseni tunnen.
Himotestaajia kun ollaan niin anna palaa vaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sweeny
Himo testaaja on himotestaaja joten testi tehty ja samanlainen, mun mielestä viivanpaikka siihen vaan tuli. Pitäis olla jo kunnon viivat kun lauantaina menkkojen pitäis toden teolla alkaa ja ennen on tässä vaiheessa tullut jo ihan räväkkää viivaa jos on positiivinen ollut. Toisaalta, se ovis tais olla hiukka myöhemmin mut...
Huoh...Ei jaksa edes kuvaa ottaa, kun ei ole sen kummempi kuin edellinenkään.
Nyt en testaa ennen kuin sunnuntaina jos ei ne menkat ala.
 
Hih, en siis ole ainut joka laskeskelee mahdollisia tulevia laskettuja-aikoja. :D Vissiin tähän hätähousuisuuteen kuuluu myös käydä lueskelemassa valmiiksi laskentunajan ryhmää? :rolleyes:

Tein eilen (dop9) ovulaatiotestin joka näytti negaa, eli haaleaa viivaa. Toivoin, että olisi ollut vahva ja näyttänyt siten raskaudenkin.. Hieman lannisti toivoa, vaikka onhan toki vielä melko aikaista.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Nyytikkii.. mä teen ton joka kierto.. käyn katsoo missä vaiheessa olisi la jos tärppäisi. :D Toivotaan että teillä nyt auttaisi noi hoidot. :)

Tuo testi ei ainakaan vaalentunut kun kuivui.. huomenna selviää joko uudella testillä tai menkoilla. :)
 
No mikähän mua mahtaa vaivata... Ei ne menkat vissiin sitten alkaneetkaan. Eilen illalla tuli ruskeanpunaista vuotoa. Päivällä pelkkää ruskeaa tuhrua. Yleensä menkat alkaa kipujen kanssa ihan kunnolla kertarysäyksellä. No jospa tämä on alkusoittoa...
 
Theran Feles ja Toukokuinen hah aijaa muillakin on tällaista taipumusta! :D Kumpa mahdollisimman moni nyt pääsis sinne! Olis niin mukavaa jatkaa tuttujen kanssa siellä ryhmässä sit. :)

Theran hyvä laittele sitten testin kuvaa tänne :) Mä oon tiiraillut tuota sun testiä ja kyllä mä tietokoneen näytöllä nään siinä selkeesti haamun. Pidän kovasti peukkuja ;)

Hah kunnon himotestailija minä, kun ei itse voi testata niin painostan täällä muita testaamaan ja tiirailen muiden tikkuja! :ROFLMAO:
 
Theran Minun yhdellä ystävällä ei näkynyt raskaus testeillä lainkaan. Verikoe kertoi sitten, että hyvin on vahvasti raskaana :)

Näkyy toi testin viiva tummuvan kuivuessaan, mutta en silti jaksa uskoa.
Ja se on totta että jokainen raskaus on eri tapaus, ja vaikka aiemmin tärpeissä olen saanut aikaiset plussat niin eihän se tosiaan sitä tarkoita etteikö se joku kerta voi myöhemmin lävähtää testiin positiivinen tulos.
Enemmän kuitenkin uskon, että alkaa ne menkat ja ei kun uuteen kiertoon.
 
Nyytikkii ihana että jaksat tsempata muita vaikka kivikkoinen alku ollut sullakin. :) pidetään peukkuja että maaliskuisiin pääsette! (y)tulen sitten kiroamaan kun menkat alkaa. :D varmaan ehdi uutta testiä tehdä kun hanat aukeaao_O kävin jo kurkkaa kun tuli tutut menkka jomotukset että ihan varmasti alkoi.. mut ei.

sweeny älä vielä luovuta. :)

unna mikä dpo?

nyyttitervetullut :unsure:
 
Unna jospa ne ei alakaan. :) pidetään peukkuja että pysyvät poissa.

tänään sitten tullut ihme oireita. Karmea päänsärky ja oksettava olo.. mitkä voi johtua toinen toisesta. Mutta ainahan sitä saa toivoa jospa sittenkin olis muuta kuin pms oireita. Eikö vaan? :oops:

mä otin siitä aamuisesta testistä kuvan negatiivina ja siinä näkyy kaksi viivaa.. mut saa nyt nähdä miten käy.o_O http://aijaa.com/4Kzg8k
 
Viimeksi muokattu:
Theran joo laitoin eilen illalla :) löytyy sivulta 11. Tän aamun testiin olikin töistä kotiin tultua ilmestynyt samanlainen viivanpaikka. Mieskin jopa kyllä näki sen viivan, mutta tokas samantien että eiks toi oo vaan se kohta mihin sen viivan pitäis tulla. Huomenna aamulla taas uutta.. Ei oo kyllä mitään oireita, mutta kai niitä toiveita saa silti elätellä :)
 

Yhteistyössä