Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

miss_piggy
Kp 8 ja ovistestailuja ei aloitettu. Enkä meinaa vielä aloittaakkaan :D Jos viime kierrossa oli ovis kp 38 niin tuskin on ihan heti nytkään tulossa.
Taidan edelleen jättää terolutit kaappiin ja koittaa miten tää luomukierto alkaa toimimaan.
 
Täällä myös viivanpaikka pc:llä tällekin aamua testailtu.
Edelleen tulee välillä pyyhkiessä ruskeaa tuhrua.
Etova olo mutta minulla on joskus ennenkin ollut ennen menkkojen alkua etoovaa oloa. Muutoin ei niin mitään raskausoireita.
Eli nyt lopetan testailun tästä kierrosta.
Ellei lauantaina menkkoja kuulu ni ehkä sit sunnuntaina tai maanantaina taas liotan pc:n.
Mitenkähän sitä maltaa...
 
theran jotain vähän näkyy mullekkin! ;)

Ei menkkoja, lauantaina siis otettu vika primolut.. Ärsyttävää alkaispa ne tänään. Tosi tyhmää yrittää vauvaa kun tietää ettei tässä oo mitään järkeä "yrittää" kun ei tällä hetkellä voi tärpätä. Eikä oo voinut pariin kuukauteen.. o_O
 
Tänään aamulla tein apteekin oman testin ja se ei näyttänyt kuin hyvällä mielikuvituksella ehkä viivanpaikkaa.. se toissa aamunen apteekin testi oli sitten ilmeisesti jotenki viallinen tai jotain. nyt vaan menkkoja odottelemaan. Seuraavan testin teen ehkä viikonpäästä jos vuotoa ei näy. Olo ehkä jopa pettynyt vaikka niin ei olla yritettykkään raskautta saada aikaiseksi :unsure:
 


Onpas kiva kun nykyään näköjään pregcheckitkin antaa viivanpaikat.. ennen niihin sentään pystyi luottamaan ettei anna turhaa toivoa.. Mä en kyllä enää luota kun kirkkaan punaisiin viivoihin -.-
 
Viimeksi muokattu:
Lalaloopsy No on kyllä outo..oli aika selkeä viiva siinä ekassa.o_O

nyytikkii joo ei mulla aikasemmin noissa näkynyt mitään mutta niin tottunut jo noihin että pelkkää viivanpaikkaa näyttää kaikki testit yleensä. :rolleyes: mä muuten olen noista pc liuskoista huomannut saman että kyllä nekin viivanpaikan antaa..:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii

Yhteistyössä