The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mr täällä ei koske tekniikkaan pitkällä tikullakaan. Viimeksi kun päivitin poksin, niin makas sohvalla tyytyväisenä. Kiva kulta, kun sä viittit tehä!
Aaa...eli on siis "aivot" ja sä oot se toiminta :)
Mutta pitäähän se henkinen tuki olla aina paikallaan...

Mä tässä tämänpäiväisten sähläysten tiimoilta aattelin, kun siis veitset ja johdot lattialla kiemurrellen tai kuulokkeista roikkuen tarkoittaa näemmä sitä, että en saa ajatella sitten mitään muuta kuin sitä tehtävää asiaa *niiskuttaa*...ettäää musta varmaan ois tullut oivallinen poliisi :rolleyes:...mä oisin ollut se joka jauhaa purkkaa..tai sitten se joka kirjottaa..tai se joka pölisee...tai ehkä kuitenkin se joka tarjoaa pamppua...tai jotain :p :D

Ehkä kuitenki hyvä etten oo poliisina (y), vois olla asiat niin paljon huonommin :D
 
Aaa...eli on siis "aivot" ja sä oot se toiminta :)
Mutta pitäähän se henkinen tuki olla aina paikallaan...

Mä tässä tämänpäiväisten sähläysten tiimoilta aattelin, kun siis veitset ja johdot lattialla kiemurrellen tai kuulokkeista roikkuen tarkoittaa näemmä sitä, että en saa ajatella sitten mitään muuta kuin sitä tehtävää asiaa *niiskuttaa*...ettäää musta varmaan ois tullut oivallinen poliisi :rolleyes:...mä oisin ollut se joka jauhaa purkkaa..tai sitten se joka kirjottaa..tai se joka pölisee...tai ehkä kuitenkin se joka tarjoaa pamppua...tai jotain :p :D

Ehkä kuitenki hyvä etten oo poliisina (y), vois olla asiat niin paljon huonommin :D
Mutta aattele, et tarviis ees sitä kahvia, joka saa runoilemaan. Tulee ihan luonnostaan.
 
Justhan mä laitoin esimerkin illan taidepläjäyksestä. Toffo ei voi nukkua yötään hyvin jos ei näe miten megahain ja robohain mittelössä käy.
..miten musta tuntuu, että tässä osoitteessa ei ainakaan nukuta kun edes tiedän moisen taidepläjäytyksen olemassaolosta *niiskaisee mutta sitten kikattelee*

..muttaa - mahtaisko toi tulla sitten tuonnempana toiveuusintana :rolleyes::D
 
Pitäisikö laittaa lappuja pitkin pk-seutua? :D
Niinhän tuokin ajatteli :D

"Laitoin muutaman lapun tolppaan pari viikkoa sitten. Tuli mieleen kokeilla tällaista suoramarkkinointia huumorimielellä, kun olen sinkkuna ja nettitreffimaailmassa tuntuu olevan ylitarjontaa miehistä, "Joni" kertoo.
Tähän mennessä rohkea seuranhaku ei ole vielä tuottanut juurikaan hedelmää.

– Pakko sanoa, että vastauksia on tullut varsin vähän. En ole tavannut vielä ketään. Muutama viesti tuli, mutta en sitten tiedä, onko heille tullut pupu pöksyyn vai mikä, koska kun laitoin takaisin viestiä, mitään ei tullut enää takaisin.

Pylvääseen liimaamassaan lapussa Joni kertoo olevansa kotia vailla. Kirjaimellisesti tätä ei pidä ottaa, yksiössä asuva mies naurahtaa.

– Elän sen verran perustasapaksua elämää, että olisi mukava löytää joku uusi tuttavuus."
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä