The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vi...tu, pitäskö kuitenkin opetella ensin ohjeen mukaan :mad:

Sovitaan, että varsi ja kantalappu on saatu aikaiseksi ja puolet silmukoista lepää. Toinen puolisko jaetaan kolmelle puikolle, ok.
Kysymys2: jaanko silmukat ihan nostelemalla ne eri puikoille (kuulostaa tyhmältä) vai kudonko ne?
 
No periaatteessa on, jos teet raitaa ja haluat sitä raitaa siihen kantapäähänkin. Toisaalta se myös on mun pään mukaan jotenkin loogisempi paikka sille kantapäälle :).
Ok, mutta yksivärinen lanka menossa. Raidat olis sitten Advanced Level - suoritus. Ekat harkkasukat tein valmiiksi raidallisesta langasta. Nyt ostin ohutta Nalle-lankaa ja hifistelen yksityiskohtien kanssa.
Arvatkaas, montako ajotuntia otin autokoulussa tällä änkyräpäällä? Aika paljon ja sen jälkeen maikka vaihtoi muihin hommiin...
 
Voehelevetti, ämpärin ja strippaliinan risteytys???
!!!!!!!!

Valitettavasti. Strippaliina möläytti sen mulle eilen puhelimessa.

Ja tää ameeba ei ilmeisesti otakaan poikaa hoitoon mun isän synttäriviikonloppuna. Ei kuulemma edes muistanu, et siitä on edes sovittu. Ilmottaa kuulemma jos ei oo mitään muuta menoa sillon. Aika jees. Kysyin et vaihdetaanko me viikonloppuja jos poika menee sillon, vai riittääkö että on kivaa ko poika on siel enemmän. "olis ihan hyvä jos vaihdettais, niin mekin saatais vähän yhteistä aikaa".
+ kerroin miten meidän perheneuvolakäynti ja mitä pohdittiin sen psykologin kanssa syyksi poikasen oireiluun. Onhan se nyt pienelle raskasta ko ollaan muutettu uuteen kaupunkiin ja tarhaan, joutua ravaamaan kahden kodin välillä, sietää isän tuottamia pettymyksiä, sit isi muuttaakin ihan yhtä-äkkiä uuden naisen luokse asumaan (puolikas puhuu edelleen et oltiin isin kanssa strippaliinan tykönä, eli sille ei oo edes kerrottu että ämpärillä ei oo enää omaa asuntoa) ja sit siellä joutuu jakamaan huomion toisen lapsen kanssa, vaikka on ennen ollu ainoa lapsi.
Ämpärin vastaus "eiku se johtuu vaan siitä et puolikas haluais vaan olla enemmän täällä." Aaaaaa oikeesti. Vittu.
 
!!!!!!!!

Valitettavasti. Strippaliina möläytti sen mulle eilen puhelimessa.

Ja tää ameeba ei ilmeisesti otakaan poikaa hoitoon mun isän synttäriviikonloppuna. Ei kuulemma edes muistanu, et siitä on edes sovittu. Ilmottaa kuulemma jos ei oo mitään muuta menoa sillon. Aika jees. Kysyin et vaihdetaanko me viikonloppuja jos poika menee sillon, vai riittääkö että on kivaa ko poika on siel enemmän. "olis ihan hyvä jos vaihdettais, niin mekin saatais vähän yhteistä aikaa".
+ kerroin miten meidän perheneuvolakäynti ja mitä pohdittiin sen psykologin kanssa syyksi poikasen oireiluun. Onhan se nyt pienelle raskasta ko ollaan muutettu uuteen kaupunkiin ja tarhaan, joutua ravaamaan kahden kodin välillä, sietää isän tuottamia pettymyksiä, sit isi muuttaakin ihan yhtä-äkkiä uuden naisen luokse asumaan (puolikas puhuu edelleen et oltiin isin kanssa strippaliinan tykönä, eli sille ei oo edes kerrottu että ämpärillä ei oo enää omaa asuntoa) ja sit siellä joutuu jakamaan huomion toisen lapsen kanssa, vaikka on ennen ollu ainoa lapsi.
Ämpärin vastaus "eiku se johtuu vaan siitä et puolikas haluais vaan olla enemmän täällä." Aaaaaa oikeesti. Vittu.
Ihan todella, onko se äijä syntyjään noin typerä kusipää vai onko se käynyt koulua sitä varten?
 
Kas hei. Mulla on ollu upeetamahtavaa lapsivapaata perjantaista asti. Kauheesti sosiaalisuutta, kavereita, vähän kuoharia ja puhelimessa juoruilua/tsättäilyä tän tuoreimman treffitoverin kanssa. En muista keksinkö sille viimeks käydessäni jotain lempinimeä.

Mut sitten, strippiluolassa on pullat uunissa. :alien::eek::alien::eek::censored:(n):alien::alien::alien:
Kiva kun on ollu mukavaa. Sellainen yllätys sitten. :unsure:
 
Erittäin todennäköisesti ei. Mies totesi synnytyssalissa homman oltua ohi, että tässä tuli ihan selkä kipeäksi (siis hänen).
Ämpäri nukku synnytyssalissa ja sano sit et hyi vittu, kun oli erehtyny mulkasemaan h-hetken koittaessa haaroväliin. Sit se lähtiki vetämään varpajaiskännit ja tuli krapulahumalassa muutaman tasoittavan jälkeen kattomaan vauvaa seuraavana päivänä. Ja lähti sen jälkeen jatkamaan dokaamista.

Anteeksi avautuminen, huono moodi nyt.
 
Ämpäri nukku synnytyssalissa ja sano sit et hyi vittu, kun oli erehtyny mulkasemaan h-hetken koittaessa haaroväliin. Sit se lähtiki vetämään varpajaiskännit ja tuli krapulahumalassa muutaman tasoittavan jälkeen kattomaan vauvaa seuraavana päivänä. Ja lähti sen jälkeen jatkamaan dokaamista.

Anteeksi avautuminen, huono moodi nyt.
Sydän hali-hymiön sijasta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä