Oppi karttuu ja sisu kehittyy kun välillä vähän purkaaHärkäpäisesti aloitan kantalapun sitten puikoilla 1 ja 2, koska haluan.
Sittenpä ohjeet heittääkin pyllyä, koska olen väärällä puolella, kun en suostu ohjetta noudattamaan? Vai olenko?
Oppi karttuu ja sisu kehittyy kun välillä vähän purkaaHärkäpäisesti aloitan kantalapun sitten puikoilla 1 ja 2, koska haluan.
Sittenpä ohjeet heittääkin pyllyä, koska olen väärällä puolella, kun en suostu ohjetta noudattamaan? Vai olenko?
Oinaat tekee omat ohjeetNo kuulepas, ihan helpsti sä pystyt aloittamaan sen kantapään sillä nelosella ja ykköselläkin - miksi sotia ohjeitten vastaisesti? Helposti siinä sitten menee sekaisin kun puhutaan kuitenkin vain nelosesta ja ykkösestä, eikä ykkösestä ja kakkosesta.
Paskapuhetta. Poika on jo 22 ja mun polvi on edelleen romunaei kai tuosta huolta ole. pojasta polvi paranee.
No periaatteessa on, jos teet raitaa ja haluat sitä raitaa siihen kantapäähänkin. Toisaalta se myös on mun pään mukaan jotenkin loogisempi paikka sille kantapäälle .Eli oikeesti sillä ei ole mitään väliä?
Se on käyny jonottamassa semmosen yllätysämpärin...kassiyllätys strippaliinalassa
Ok, mutta yksivärinen lanka menossa. Raidat olis sitten Advanced Level - suoritus. Ekat harkkasukat tein valmiiksi raidallisesta langasta. Nyt ostin ohutta Nalle-lankaa ja hifistelen yksityiskohtien kanssa.No periaatteessa on, jos teet raitaa ja haluat sitä raitaa siihen kantapäähänkin. Toisaalta se myös on mun pään mukaan jotenkin loogisempi paikka sille kantapäälle .
!!!!!!!!Voehelevetti, ämpärin ja strippaliinan risteytys???
Paskapuhetta. Poika on jo 22 ja mun polvi on edelleen romuna
Mun veli liippaa neljääkymmentä, ja äiti jonottaa toiseenkin polveen proteesia...Paskapuhetta. Poika on jo 22 ja mun polvi on edelleen romuna
Eli olisit tässä vaiheessa menossa?Vi...tu, pitäskö kuitenkin opetella ensin ohjeen mukaan
Sovitaan, että varsi ja kantalappu on saatu aikaiseksi ja puolet silmukoista lepää. Toinen puolisko jaetaan kolmelle puikolle, ok.
Kysymys2: jaanko silmukat ihan nostelemalla ne eri puikoille (kuulostaa tyhmältä) vai kudonko ne?
Ihan todella, onko se äijä syntyjään noin typerä kusipää vai onko se käynyt koulua sitä varten?!!!!!!!!
Valitettavasti. Strippaliina möläytti sen mulle eilen puhelimessa.
Ja tää ameeba ei ilmeisesti otakaan poikaa hoitoon mun isän synttäriviikonloppuna. Ei kuulemma edes muistanu, et siitä on edes sovittu. Ilmottaa kuulemma jos ei oo mitään muuta menoa sillon. Aika jees. Kysyin et vaihdetaanko me viikonloppuja jos poika menee sillon, vai riittääkö että on kivaa ko poika on siel enemmän. "olis ihan hyvä jos vaihdettais, niin mekin saatais vähän yhteistä aikaa".
+ kerroin miten meidän perheneuvolakäynti ja mitä pohdittiin sen psykologin kanssa syyksi poikasen oireiluun. Onhan se nyt pienelle raskasta ko ollaan muutettu uuteen kaupunkiin ja tarhaan, joutua ravaamaan kahden kodin välillä, sietää isän tuottamia pettymyksiä, sit isi muuttaakin ihan yhtä-äkkiä uuden naisen luokse asumaan (puolikas puhuu edelleen et oltiin isin kanssa strippaliinan tykönä, eli sille ei oo edes kerrottu että ämpärillä ei oo enää omaa asuntoa) ja sit siellä joutuu jakamaan huomion toisen lapsen kanssa, vaikka on ennen ollu ainoa lapsi.
Ämpärin vastaus "eiku se johtuu vaan siitä et puolikas haluais vaan olla enemmän täällä." Aaaaaa oikeesti. Vittu.
eli lapsi ei sit varmaan auta selkäkipuihinkaan?Paskapuhetta. Poika on jo 22 ja mun polvi on edelleen romuna
Luin ensin että vittusukan..Eli olisit tässä vaiheessa menossa?
Sieltä terästä päin purin pois eli en ole edes noin pitkällä. Noi ekat kavennukset pitäisi saada aikaan eli kirjan mukaan osan nimi on kantalappu kavennuksineen.Eli olisit tässä vaiheessa menossa?
Tuskin. Eikä ainakaan huonoihin hermoihin ja lyhytpinnaisuuteeneli lapsi ei sit varmaan auta selkäkipuihinkaan?
Erittäin todennäköisesti ei. Mies totesi synnytyssalissa homman oltua ohi, että tässä tuli ihan selkä kipeäksi (siis hänen).eli lapsi ei sit varmaan auta selkäkipuihinkaan?
Ei auta siihenkään.eli lapsi ei sit varmaan auta selkäkipuihinkaan?
Ei aavistustakaan. Saisinpa yksinhuoltajuuden ja saisinpa toivottaa hyvää onnea niiden pikkuperheelle ja käskeä pysymään erossa musta ja mun lapsesta. Yhyy. Ahdistaa ja vituttaa.Ihan todella, onko se äijä syntyjään noin typerä kusipää vai onko se käynyt koulua sitä varten?
Kiva kun on ollu mukavaa. Sellainen yllätys sitten.Kas hei. Mulla on ollu upeetamahtavaa lapsivapaata perjantaista asti. Kauheesti sosiaalisuutta, kavereita, vähän kuoharia ja puhelimessa juoruilua/tsättäilyä tän tuoreimman treffitoverin kanssa. En muista keksinkö sille viimeks käydessäni jotain lempinimeä.
Mut sitten, strippiluolassa on pullat uunissa.
Ämpäri nukku synnytyssalissa ja sano sit et hyi vittu, kun oli erehtyny mulkasemaan h-hetken koittaessa haaroväliin. Sit se lähtiki vetämään varpajaiskännit ja tuli krapulahumalassa muutaman tasoittavan jälkeen kattomaan vauvaa seuraavana päivänä. Ja lähti sen jälkeen jatkamaan dokaamista.Erittäin todennäköisesti ei. Mies totesi synnytyssalissa homman oltua ohi, että tässä tuli ihan selkä kipeäksi (siis hänen).
Logiikan kurssilla se ei ainakaan oo ollu...Puolikas haluaisi ämpärin mielestä olla enemmän isän kanssa mutta ämpäri ei sitten kuitenkaan ota enempää
Sydän hali-hymiön sijasta.Ämpäri nukku synnytyssalissa ja sano sit et hyi vittu, kun oli erehtyny mulkasemaan h-hetken koittaessa haaroväliin. Sit se lähtiki vetämään varpajaiskännit ja tuli krapulahumalassa muutaman tasoittavan jälkeen kattomaan vauvaa seuraavana päivänä. Ja lähti sen jälkeen jatkamaan dokaamista.
Anteeksi avautuminen, huono moodi nyt.