The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ejjaksa. Kyllä nuo mehut huomiseen odottaa.
Juu, päivä se on huomennakin :)...tuli vaan tuosta sun edeltävästä viestistä semmoinen kuva ja tunnelma, että Narttulassa on pistetty todella tuulemaan ja keittiöstä kannattaa kaikkien elollisten pysyä nyt tovi pois....:D

Mutta teille tulee niin namia sekamehua että! Raparperi kun tuo mukanaan sitä kivaa kirpsakkuutta :) :p
 
Juu, päivä se on huomennakin :)...tuli vaan tuosta sun edeltävästä viestistä semmoinen kuva ja tunnelma, että Narttulassa on pistetty todella tuulemaan ja keittiöstä kannattaa kaikkien elollisten pysyä nyt tovi pois....:D

Mutta teille tulee niin namia sekamehua että! Raparperi kun tuo mukanaan sitä kivaa kirpsakkuutta :) :p
meillä mummi teki aina pihlajanmarjoista mehua. se oli kyl hiukka kirpsakkaa, mut pirun hyvää kun hiukka sokeria laittoi. pitäs varmaan itekin opetella tekeen, ovat helppoja marjoja poimiakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Juu, päivä se on huomennakin :)...tuli vaan tuosta sun edeltävästä viestistä semmoinen kuva ja tunnelma, että Narttulassa on pistetty todella tuulemaan ja keittiöstä kannattaa kaikkien elollisten pysyä nyt tovi pois....:D

Mutta teille tulee niin namia sekamehua että! Raparperi kun tuo mukanaan sitä kivaa kirpsakkuutta :) :p
:p

En ees tiiä mitä kaikkea pakastimessa on, mutta voihan sinne mehumaijaan heittää mitä vaan omenasta porkkanaan lisäksi. Terveisin Narttulan kokeileva keittiö
 
meillä mummi teki aina pihlajanmarjoista mehua. se oli kyl hiukka kirpsakkaa, mut pirun hyvää kun hiukka sokeria laittoi. pitäs varmaan itekin opetella tekeen, ovat helppoja marjoja poimiakin.
Pihlajanmarjoista tulee myös mainiota hilloa....mutta vaikka kuin olisivat helposti hankittavissa olevia niin miten mua vaan tökkii se ajatus siitä, että :oops:...siitä hillosta/mehusta vois tulla hitusen...proteiinipitoisempaa....

Mutta MehuMaija on erikätevä keksintö kyllä :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Pihlajanmarjoista tulee myös mainiota hilloa....mutta vaikka kuin olisivat helposti hankittavissa olevia niin miten mua vaan tökkii se ajatus siitä, että :oops:...siitä hillosta/mehusta vois tulla hitusen...proteiinipitoisempaa....

Mutta MehuMaija on erikätevä keksintö kyllä :)!
Ruusunmarjoistaki voisi tulla kiva lisä. Vieläkö muuten vauvoille on ruusunmarjasosetta?
 
Kas hei. Mulla on ollu upeetamahtavaa lapsivapaata perjantaista asti. Kauheesti sosiaalisuutta, kavereita, vähän kuoharia ja puhelimessa juoruilua/tsättäilyä tän tuoreimman treffitoverin kanssa. En muista keksinkö sille viimeks käydessäni jotain lempinimeä.

Mut sitten, strippiluolassa on pullat uunissa. :alien::eek::alien::eek::censored:(n):alien::alien::alien:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
Lisäksi on kirja apuna, kolme erilaistatuloatettua ohjetta ja netti...ja v...ttu ku mä en selviä tästä. Saan sen kantapään kyllä tehtyä, mutta nättiä siitä ei tule vieläkään. Olis muutama kysymys. Varren ja kantalapun osaan tehdä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä