"herra, kädelläsi, asua mä saan..."Aina löytyy joku lämmin käsi suojapaikaksi, vaikka sitten oma
"herra, kädelläsi, asua mä saan..."Aina löytyy joku lämmin käsi suojapaikaksi, vaikka sitten oma
Äkkiäkös sä hyppäät mopon selkään ja karautat sokeriostoksille. Vielä ehdit ihan hyvin
...eli...kohti parempia työkuvioita siis ?Menee työkuviot uusiks, oon ollut viimesen puoli vuotta ihan helvetin ahdistunut. Ihmettelen miten oon pysynyt edes järjissäni. Mutta joo, kyl tää tästä tai sit ei
Juu, päivä se on huomennakin ...tuli vaan tuosta sun edeltävästä viestistä semmoinen kuva ja tunnelma, että Narttulassa on pistetty todella tuulemaan ja keittiöstä kannattaa kaikkien elollisten pysyä nyt tovi pois....Ejjaksa. Kyllä nuo mehut huomiseen odottaa.
*tsih* Limelonkkuu, ei paha.
meillä mummi teki aina pihlajanmarjoista mehua. se oli kyl hiukka kirpsakkaa, mut pirun hyvää kun hiukka sokeria laittoi. pitäs varmaan itekin opetella tekeen, ovat helppoja marjoja poimiakin.Juu, päivä se on huomennakin ...tuli vaan tuosta sun edeltävästä viestistä semmoinen kuva ja tunnelma, että Narttulassa on pistetty todella tuulemaan ja keittiöstä kannattaa kaikkien elollisten pysyä nyt tovi pois....
Mutta teille tulee niin namia sekamehua että! Raparperi kun tuo mukanaan sitä kivaa kirpsakkuutta
Juu, päivä se on huomennakin ...tuli vaan tuosta sun edeltävästä viestistä semmoinen kuva ja tunnelma, että Narttulassa on pistetty todella tuulemaan ja keittiöstä kannattaa kaikkien elollisten pysyä nyt tovi pois....
Mutta teille tulee niin namia sekamehua että! Raparperi kun tuo mukanaan sitä kivaa kirpsakkuutta
Menee työkuviot uusiks, oon ollut viimesen puoli vuotta ihan helvetin ahdistunut. Ihmettelen miten oon pysynyt edes järjissäni. Mutta joo, kyl tää tästä tai sit ei
Pihlajanmarjoista tulee myös mainiota hilloa....mutta vaikka kuin olisivat helposti hankittavissa olevia niin miten mua vaan tökkii se ajatus siitä, että ...siitä hillosta/mehusta vois tulla hitusen...proteiinipitoisempaa....meillä mummi teki aina pihlajanmarjoista mehua. se oli kyl hiukka kirpsakkaa, mut pirun hyvää kun hiukka sokeria laittoi. pitäs varmaan itekin opetella tekeen, ovat helppoja marjoja poimiakin.
Ruusunmarjoistaki voisi tulla kiva lisä. Vieläkö muuten vauvoille on ruusunmarjasosetta?Pihlajanmarjoista tulee myös mainiota hilloa....mutta vaikka kuin olisivat helposti hankittavissa olevia niin miten mua vaan tökkii se ajatus siitä, että ...siitä hillosta/mehusta vois tulla hitusen...proteiinipitoisempaa....
Mutta MehuMaija on erikätevä keksintö kyllä !
joskus oli ainakin ruusunmarjaviiliä. ehdottomia suosikkejani.Ruusunmarjoistaki voisi tulla kiva lisä. Vieläkö muuten vauvoille on ruusunmarjasosetta?
Jumalan kämmenellä, ei pelkää käärmeinen"herra, kädelläsi, asua mä saan..."
Oi, se ruusunmarjasose on aivan namitusta ....Ruusunmarjoistaki voisi tulla kiva lisä. Vieläkö muuten vauvoille on ruusunmarjasosetta?
Mikäs mättää? Katotaan osaanko jeesata...Apua, henkistä tukea tarvisin *kyynel* ketään villasukantaitajaa paikalla?
vaikka varta vasten siulle sen laitoin et päätöksesi helpottuisiPoika EI! tuo ei auta mun kieltäytymistä yhtään*murr*
Äitii, apuva! Muutama ihminen on mua ystävällissti opettanut villasukan kantapään salattuihin neulontataitoihin. Ihan ei ole vihkimys iskenyt kaaliin, kun jokainen neuvoo eri lailla. Lisäksi onnoma mieli...että miksi noin ja miksei näin?Mikäs mättää? Katotaan osaanko jeesata...
Kyllä viestit aika usein tuntuvat pomppivan miten sattuu.En tiä harittaako silimät jo valamiiksi (ennen ku ehtii ees juoda) mutta nää viestit tuntuu pomppivan sivulta toiselle miten sattuu