The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa ja kräääh... Kuka haluaisi tulla purkamaan yhden ison kaapiston, siirtää sen paikkaan x ja laittaa kaapiston sisällön sen jälkeen vielä paikoilleen :eek:. Idea oli hyvä ajatuksen tasolla, mutta mutta... Ja nukuttaisikin vielä kaiken lisäksi :sleep:
Mitä on ruoaksi???

Yleensä miehiä on hirveen helppo houkutella tommoisiin hommiin ihan vaan laittamalla soppakattila tulille.
 
Ei kisu niin paljoa tilaa tarvitse. Hankit muuten virikkeitä riittävästi. Ota... Ota...ota :love:
No sehän se kun ei tänne mahu edes kunnon raapimispuuta tai mitään....niin mielelläni ottaisin jos olisi tilaa....ennepitkää tästä kyllä on muutettava mutta en mä nyt kolmessa viikossa sentäs ehi.
Yritin porukoillekin sitä houkutella otettavaksi mutta ei innostuneet.
kai mun on sanottava kiitos ei...vaikken tahtois :(
 
No sehän se kun ei tänne mahu edes kunnon raapimispuuta tai mitään....niin mielelläni ottaisin jos olisi tilaa....ennepitkää tästä kyllä on muutettava mutta en mä nyt kolmessa viikossa sentäs ehi.
Yritin porukoillekin sitä houkutella otettavaksi mutta ei innostuneet.
kai mun on sanottava kiitos ei...vaikken tahtois :(
kyllä se kisu sieltä tilansa etsii. luulen että pienemmissäkin kämpissä on isompia lemmikkejä.
 
No sehän se kun ei tänne mahu edes kunnon raapimispuuta tai mitään....niin mielelläni ottaisin jos olisi tilaa....ennepitkää tästä kyllä on muutettava mutta en mä nyt kolmessa viikossa sentäs ehi.
Yritin porukoillekin sitä houkutella otettavaksi mutta ei innostuneet.
kai mun on sanottava kiitos ei...vaikken tahtois :(
Höh... Ota vaan ja alat sitten muuttoa miettimään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä