No mutta jos sinne isompikin kolli mahtuu niin kai pienempikinVoi ei,mun pitäs nyt ihan just tänää melkeen heti päättää otanko sen kisunpennun vai en...mieli tekis mutta ei sille taida täällä nyt olla tilaa
Kisut on kuitenkin pieniä.
No mutta jos sinne isompikin kolli mahtuu niin kai pienempikinVoi ei,mun pitäs nyt ihan just tänää melkeen heti päättää otanko sen kisunpennun vai en...mieli tekis mutta ei sille taida täällä nyt olla tilaa
Siis käärmeMulla taas olisi tilaa kisulle mutta olen allerginen. Pitää olla karvaton lemmikki.
Käärme on yksi vaihtoehto.Siis käärme
Kärmekset on kivojaSiis käärme
Mitä on ruoaksi???Iltaa ja kräääh... Kuka haluaisi tulla purkamaan yhden ison kaapiston, siirtää sen paikkaan x ja laittaa kaapiston sisällön sen jälkeen vielä paikoilleen . Idea oli hyvä ajatuksen tasolla, mutta mutta... Ja nukuttaisikin vielä kaiken lisäksi
No sehän se kun ei tänne mahu edes kunnon raapimispuuta tai mitään....niin mielelläni ottaisin jos olisi tilaa....ennepitkää tästä kyllä on muutettava mutta en mä nyt kolmessa viikossa sentäs ehi.Ei kisu niin paljoa tilaa tarvitse. Hankit muuten virikkeitä riittävästi. Ota... Ota...ota
tai kilpikonna tai joku lisko kuten tepallaSiis käärme
Söpöjä kielenvipottajia.Kärmekset on kivoja
Laitetaan vaikka makkarasoppa tulilleMitä on ruoaksi???
Yleensä miehiä on hirveen helppo houkutella tommoisiin hommiin ihan vaan laittamalla soppakattila tulille.
kyllä se kisu sieltä tilansa etsii. luulen että pienemmissäkin kämpissä on isompia lemmikkejä.No sehän se kun ei tänne mahu edes kunnon raapimispuuta tai mitään....niin mielelläni ottaisin jos olisi tilaa....ennepitkää tästä kyllä on muutettava mutta en mä nyt kolmessa viikossa sentäs ehi.
Yritin porukoillekin sitä houkutella otettavaksi mutta ei innostuneet.
kai mun on sanottava kiitos ei...vaikken tahtois
Höh... Ota vaan ja alat sitten muuttoa miettimään.No sehän se kun ei tänne mahu edes kunnon raapimispuuta tai mitään....niin mielelläni ottaisin jos olisi tilaa....ennepitkää tästä kyllä on muutettava mutta en mä nyt kolmessa viikossa sentäs ehi.
Nö höh.No sehän se kun ei tänne mahu edes kunnon raapimispuuta tai mitään....niin mielelläni ottaisin jos olisi tilaa....ennepitkää tästä kyllä on muutettava mutta en mä nyt kolmessa viikossa sentäs ehi.
Nyt hissukseen vipottamisista...Söpöjä kielenvipottajia.
Saako miehellä olla karvoja?Mulla taas olisi tilaa kisulle mutta olen allerginen. Pitää olla karvaton lemmikki.
Saa olla tietyissä paikoissa. Riittää kun ei ole kokonaan karvainen.Saako miehellä olla karvoja?
Nimim. En viittis alkaa sheivaamaan
Nyt hissukseen vipottamisista...
vällykäärme?Mulla taas olisi tilaa kisulle mutta olen allerginen. Pitää olla karvaton lemmikki.
Kelpaa mulle,yks tänne heti kiitosvällykäärme?
Juuh, sellasen kanssa on kiva leikkiä.vällykäärme?
Ihan paras lajivällykäärme?
ja pitää hyvänä.Juuh, sellasen kanssa on kiva leikkiä.
Silittää ja pusitella.ja pitää hyvänä.