Oli mullakin yön aikana vaihtunut avatar itsekseenMiten mä olen ehtinyt tykätä tästä tänään päivällä? En kyllä muista kirjautuneeni
Oli mullakin yön aikana vaihtunut avatar itsekseenMiten mä olen ehtinyt tykätä tästä tänään päivällä? En kyllä muista kirjautuneeni
Miten niin voi tapahtua?Oli mullakin yön aikana vaihtunut avatar itsekseen
Mitä sulla on tossa mukissa???
kahviaMitä sulla on tossa mukissa???
Tyhjennä sä se niin mä voin siirtää sen.Iltaa ja kräääh... Kuka haluaisi tulla purkamaan yhden ison kaapiston, siirtää sen paikkaan x ja laittaa kaapiston sisällön sen jälkeen vielä paikoilleen . Idea oli hyvä ajatuksen tasolla, mutta mutta... Ja nukuttaisikin vielä kaiken lisäksi
Ei jaksaisi millään edes tyhjentääTyhjennä sä se niin mä voin siirtää sen.
kyl on ahasta jossei yks kesäkolli mahdu.Voi ei,mun pitäs nyt ihan just tänää melkeen heti päättää otanko sen kisunpennun vai en...mieli tekis mutta ei sille taida täällä nyt olla tilaa
Toivotaan, että löydökset ovat hyviäTerve, tänään on puhkuttu, puhallettu, kuvattu ja vertakin otettu. Lääkäri kertoilee ens viikolla, että mitä löyty vai löytykö mitään.
Kyllä yksi kisu mahtuu varmasti. Ota... Ota....ota....otaVoi ei,mun pitäs nyt ihan just tänää melkeen heti päättää otanko sen kisunpennun vai en...mieli tekis mutta ei sille taida täällä nyt olla tilaa
niiToivotaan, että löydökset ovat hyviä
Oletko voinut paremmin?
Muttako se ei oliskaan vaan kesäkolli...tai voihan se olla kesätybykin...en mä ees tiedäkyl on ahasta jossei yks kesäkolli mahdu.
vähänOletko voinut paremmin?
Kyllä se aika piukassa täällä olisiKyllä yksi kisu mahtuu varmasti. Ota... Ota....ota....ota
Sitä mäkin ihmettelinMiten niin voi tapahtua?
Ei kisu niin paljoa tilaa tarvitse. Hankit muuten virikkeitä riittävästi. Ota... Ota...otaKyllä se aika piukassa täällä olisi
Hahaa... Tänään haistatin pitkät päiväminälle ja ostin irtokarkkeja .