Tunnettu jäsen tarkoittaa palstajulkkistaMitvit..?? Tunnettu jäsen? Aktiivisuuspisteet on jostain syystä pompsahtaneet kymmenellä ylöspäin???
Tarkoittaako se että on aika pitää suunsa kiinni eikä lörpötellä niin paljon..
Mä rupeen valmistautuun töihinlähtöön. Pitää saada naama jotenkin kuosiin, ettei muut pelästy.mitäs te siellä puuhailette?
Syrjähyppääjä!!!!!!!!!Menin toiselle foorumille kun porukka hävisi ketjusta.
Huutelet vieraisiin pöytiin. ERITTÄIN PAHEKSUTTAVAA.Menin toiselle foorumille kun porukka hävisi ketjusta.
Mä olen käynyt vieraissa jo jonkun aikaa. Siellä on enemmän keskustelijoita. Täällä samat ketjut junnaa etusivulla.Syrjähyppääjä!!!!!!!!!
Huutelet vieraisiin pöytiin. ERITTÄIN PAHEKSUTTAVAA.
Olikin aikamoinen halkoMiun eka oma känny mahtoi olla samaa mallia ku tuo Famin viestin alempi kuva.
Muistan ku isällä oli joku tommonen isoakkuinen autokännykkä..ja jossain vaiheessa semmoinen...mikä hitto sen nimi oli? Joku autoradiopuhelin..?
Tuo on paras:Menin toiselle foorumille kun porukka hävisi ketjusta.
Siellä olen kävässyt joskus.Tuo on paras:
Suomi24 on suomalainen Internet-portaali. Se tunnetaan erityisesti tasokkaista keskustelufoorumeistaan ja erityisen aktiivisesta ylläpidostaan.
Keskustelupalstan erityistuntomerkki on se, että sillä seurataan palstalle kirjoittelevien elämää liveajassa.
Suomi24:n tapahtumat päivittyvät reaaliaikaisena koko ajan.
Palsta onkin tullut tunnetuksi mielenkiintoisista henkilöhahmoistaan, joiden suuri suvaitsevaisuus, syvällisyys ja keskustelutaito ovat hämmästyttäneet satunnaisia vierailijoita jo vuosikymmenten ajan.
Sivusto on tullut tunnetuksi erityisen monista palstoista jotka saattaa sekoittaa aloittelevaa palstan seuraajaa. Suomi24 ei siksi ole vain upeaa keskustelua, se on myös taidetta.
Mä en ole käväissyt vuosiin mutta jos noin mukava paikka on, täytynee alkaa seurata esim. moottoripyöräaiheisia palstoja. Siellä saattaa olla jopa 1 tai 2 asiallista vastaustaSiellä olen kävässyt joskus.