The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!!!

Mun eka oli tämä, saman värinenkin :D



Kunnes meni hermot siihen, niin heitin sen seinään kun ei toiminut enää. Sitten taisin saada Nokian 3210:n.

Toki sen puoli vuotta jouduin silti vielä joko olemaan ilman puhelinta tai tyytymään tuohon romuun, jonka itse rikoin vielä huonommaksi :oops:
 
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Ukkokulta oli mennyt hakemaan pyykit narulta ja laitto kuvan että kenen hiuspanta/huivi tää on. Vastasin että se on tyttären toppi. Tuli tyrmistynyt "väitätkö tätä paidaksi, ei kai se julkisesti pukeudu tämmöseen nenäliinaan"
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Päivää :) töissä oltu ja kaupassa käyty.
Mie oon käynny vauva.fissä :confused: kun meijän kerho siirtyi sinne kerhojen loputtua. :poop::mad::censored:
 
Heipä hei!

Nyt on sitte eka keskustelu pikkujäbästä käyty, lastensuojelun ehkäisevän perhetyöntekijän kanssa, vaiko mikälie hän sitte olikaan. Hoitopaikasta oli lto kans mukana ja lähete lastenpsykologille, näillä näkymin loppuviikosta soittelee tapaamisaikaa. Kylläpä jännitti ja pelotti mennä sinne, mutta ei se onneks sitte ollukaan ihan kauheen kamalaa, lapsen parasta ajatellessa kerta, niiin kyllä se tästä :)

Nyt meen hakee poikaset ja sit ruokakauppaan, josko tänään illalla pääsis sinne salillekin sitte :D
 
vierailijaherra
Menin toiselle foorumille kun porukka hävisi ketjusta. :devil:
Tuo on paras:

Suomi24 on suomalainen Internet-portaali. Se tunnetaan erityisesti tasokkaista keskustelufoorumeistaan ja erityisen aktiivisesta ylläpidostaan.
Keskustelupalstan erityistuntomerkki on se, että sillä seurataan palstalle kirjoittelevien elämää liveajassa.
Suomi24:n tapahtumat päivittyvät reaaliaikaisena koko ajan.

Palsta onkin tullut tunnetuksi mielenkiintoisista henkilöhahmoistaan, joiden suuri suvaitsevaisuus, syvällisyys ja keskustelutaito ovat hämmästyttäneet satunnaisia vierailijoita jo vuosikymmenten ajan.
Sivusto on tullut tunnetuksi erityisen monista palstoista jotka saattaa sekoittaa aloittelevaa palstan seuraajaa. Suomi24 ei siksi ole vain upeaa keskustelua, se on myös taidetta. :)
 
Boobabe
Tuo on paras:

Suomi24 on suomalainen Internet-portaali. Se tunnetaan erityisesti tasokkaista keskustelufoorumeistaan ja erityisen aktiivisesta ylläpidostaan.
Keskustelupalstan erityistuntomerkki on se, että sillä seurataan palstalle kirjoittelevien elämää liveajassa.
Suomi24:n tapahtumat päivittyvät reaaliaikaisena koko ajan.

Palsta onkin tullut tunnetuksi mielenkiintoisista henkilöhahmoistaan, joiden suuri suvaitsevaisuus, syvällisyys ja keskustelutaito ovat hämmästyttäneet satunnaisia vierailijoita jo vuosikymmenten ajan.
Sivusto on tullut tunnetuksi erityisen monista palstoista jotka saattaa sekoittaa aloittelevaa palstan seuraajaa. Suomi24 ei siksi ole vain upeaa keskustelua, se on myös taidetta. :)
Siellä olen kävässyt joskus. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä