The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mun 9v pojalla on samppa, lähetänkö sen pitämään sulle kurssit?

jos osoitat omaksumiskykyjä niin se voi ottaa sut meidän Clash of Clans -klaaniin

Tuota on runsain mitoin täälläkin liikenteessä :D....ja meiltä vois kans singahtaa Bitchille avuksi tää esikoinen priifaamaan uuden kapulan saloihin (se poika on kyllä ihan ihme kävelevä kännykkä expertti - koulussakin opettajat kävivät siltä ekana kysymään, että mitä mä nyt oon taas säätänyt...:D)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
...ei muuta kuin armotonta näppistuntumaa vain hakemaan eli ei oikein muu auta kuin ryhtyä leikkimään sillä *halaa...varovasti*. Siten kuitenkin parhaiten pääsee siihenkin koneeseen sisälle....ja jos sattuu jostain kumman syystä menemään viestejä ihan keturalleen väärälle ihmiselle, niin syytä esimiestäsi :kieh: :D
Lumiaa kun opettelin käyttämään taisin vastata ekaan puheluun "vittuperkele" :love:
 
IhQ
Pitäs alkaa siivoomaan.
Millähän palopuheella tän loppuporukan sais hommaan mukaan...??
Ipanatkin kun alkaa olemaan sen verran isoja että nekin vois alkaa tekemään jotain ihan yleisestikin kämpän siisteyden suhteen...muuta kun sotkemalla.
 
IhQ
Kävimme muuten mr.IhQn kanssa vielä kerran sen keskustelun, olemme samaa mieltä, että tää perheen koko on tässä. Enempää osia ei tarvita. Se sanoi niin viisaana, kun ehdotin pilsujen heittämistä kuuseen, että hän onkin epäillyt koko ajan että nehän ne on jotka näitä miun kummia oireita aiheuttaa. Ja oli siis myöntyväinen siihen että viskaan ne pois. Sanoi vielä että kyselee sterilisaatiovaihtoehdoista pian kun menee johonkin työpaikan yleistarkastukseen.
 
Pitäs alkaa siivoomaan.
Millähän palopuheella tän loppuporukan sais hommaan mukaan...??
Ipanatkin kun alkaa olemaan sen verran isoja että nekin vois alkaa tekemään jotain ihan yleisestikin kämpän siisteyden suhteen...muuta kun sotkemalla.
Mä sanoin aina että nyt tytär1 hoitaa ton, poika ton ja tytär2 tuon. Sopivasti ohimennessäni nalkutin että ei siinä hiki näytä tulevan siivoukseen rientäessä. Niitä ihan selvästi otti tavattomasti päähän mutta tiesivät naljailun jatkuvan kunnes työ on tehty
 
IhQ
Mitvit..?? Tunnettu jäsen? Aktiivisuuspisteet on jostain syystä pompsahtaneet kymmenellä ylöspäin???
Tarkoittaako se että on aika pitää suunsa kiinni eikä lörpötellä niin paljon..:oops:
 
IhQ
Miun eka oma känny mahtoi olla samaa mallia ku tuo Famin viestin alempi kuva.:LOL:
Muistan ku isällä oli joku tommonen isoakkuinen autokännykkä..ja jossain vaiheessa semmoinen...mikä hitto sen nimi oli? Joku autoradiopuhelin..?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä