The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon tässä pitkin iltaa hiljaisessa talossa venytellyt ja virutellut itteäni, kääntänyt ja vääntänyt ja irvistellytkin mutta nyt on kroppa jotenkuten, joten siinä olossa että on aika ihanan raukeeta vaan olla :)...

Tässä on yksi mun lempparitasoitusmusa <3...mä voisin kuunnella tätä koko ajan ja aika usein tää meneekin toistona, vallankin näin yönselkään :)

Kuuntele, ole kuuntelemati - vapaata valintaa :)

..mutta toi biisin nimikin - Met You - aasinsiltana olkoon tähän höpötykseen...aika jännää meinaa - jokaisella meistä on niitä tärkeitä ja merkityksellisiä ihmisiä sattumalta tupsahtanut kulkemaan ainakin toviksi rinnallemme tätä matkaa...ja ikinäkoskaanmilloinkaan ei vain tiedä, mistä niitä kauniita ihmisiä osuukin siihen askeltamaan :)...niin kuin nyt täälläkin ja just tässä - ootte te vaan ihan huikeita aarteita ja persoonallisuuksia kaikki tyynni :) <3! Ja mietis miten pienestä tämmöinenkin kohtaaminen on kiinni :).... I'm glad and so happy I met you here :) <3

Jatketaan :)

 
:D - siekin siellä *halipusit* <3....mä meen nyt ihan hämäännyksiin ja hämmennyksiin tässä...

Kohta oon toimimassa Petteri Punakuonon varakuonona....:D
Sinun positiivisuutesi on asia jota maailmassa ei voi olla liikaa.

Jos joskus tarvitsee äänestää universumin ihanin pöwwöpää, niin yksi äänistäsi on minulta
 
Huomentapäivää kaikille ja tolkkupäistä tiistaita :D - omani meinaa koki inflaation heti aamutuimaan kun piti silmissä taantua ja töpeksiä eli sujuvasti lähti tämä päivä käyntiin mutta - onneksi on koko päivä aikaa jälleen oppia olemaan :)

Auringonvaloon on vain niin huikeeta herätä, sitä en voi olla hehkuttamatta enkä fiilistelemättä - onhan se - hyvänen aika :)! - niin paljon voimaa ja hehkua tuovaa kuin se talven pimein kaamoshetkisyyden tummuus (mikä toisaalta on kyllä lumoavaa sekin, että - otapa tästä nyt mitään selkoa :D). Kevyemmällä mielellä sitä kuitenkin astuu siihen päivään :)

Hyvin olin vissiin nukkunut ja kiehnännyt ja pyörinyt koska pöwwö oli aamulla siinä kunnossa että ensimmäisenä tuli mieleen pensasleikkurit :D...mutta näillä mennään, minkäs voi :p

Mutta hei, otetaas rennonletkeesti tätä päivää vaikka sitä härdelliä oliskin ja kenties lisää siunaantuiskin. Yksi homma kerrallaan ja silleen - sille ei sitten mitään mahdakaan että tänäkin päivänä pukkaa vain sitä parasta mahdollista laatua :rolleyes: :D

JA - tokihan se pitää laittaa jotain musiikkiakin, sillä se on sellainen voimavara ja tuntojen maalaaja että siihen on hyvä sukeltaa ja hakea rytmiä ja eloa :). Nyt aloitetaan kauniisti ja pehmeästi, ole hyvä - rakastetaan isosti ja ollaan onnellisia siitä, että ollaan rakastettuja :) :love:


Hörhöillään :D
 
:devil:

Sain uuden duunipuhelimen, Samsung Edge jotain. Enhän minä tästä ymmärrä hevonhelvettiä. Vaadin Nokia 3310 takaisin.
...ei muuta kuin armotonta näppistuntumaa vain hakemaan eli ei oikein muu auta kuin ryhtyä leikkimään sillä *halaa...varovasti*. Siten kuitenkin parhaiten pääsee siihenkin koneeseen sisälle....ja jos sattuu jostain kumman syystä menemään viestejä ihan keturalleen väärälle ihmiselle, niin syytä esimiestäsi :kieh: :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä