The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailijaherra
Silloin kun koskee niin ei kannata hieroa. Kipu pahenee. Jos sais hierontaa niin ei koske niin usein.
jotain vinkkejä tuollakin

Näin hoidat päänsäryn kotikonstein | Valitut Palat
Päänsärky on kiusallista, ja siihen on usein monta syytä. Kysymyksessä voi olla esimerkiksi lihasjännityspäänsärky, migreeni, jatkuva sarjoittainen päänsärky tai näiden yhdistelmä. Päänsärky voi johtua myös silmien tai ruoansulatuselimistön ongelmista...

Mulla se sellainen joogarulla, venyttelyrulla, tai mikä lie onkaan pötkylä, auttaa päänsärkyyn ennaltaehkäisevästi. Kun vaan viitsii kerran päivästä oikaista pitkälleen ja rullaillaa pari minuuttia.

Mutta nyt duuniin, kivat päivät kaikille taas!

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
IhQ
Huomenta!
Sain illalla hierontaa :rolleyes: ja sen jälkeen nukuttuakin hyvin.
Alkoi paljon paremmin tämä aamu.
Kohta pitäs alkaa laittautuu, lähetään kirppiskiekalle ja ruokakauppaan, äidin ja mummon kans.:love:

Uusi viikko ja uusi päivä edessä eli huomenia kaikille :)

Miten tuo viikonloppu menikin siivillä ja nyt jo tyrkkää maanantaita - pienoista päiväpöllöilyoireilua havaittavissa mutta eiköpähän tuokin hälvene kun saa päivästä otetta :)

Ja - nauti uuteen päivään sukeltamisesta :). Ole oman elämäsi suurin ja tärkein ja kaunein päivänsäde, katso maailmaa vaikka hetkisen niillä vaaleanpunaisilla laseilla ja huomaa sen kauneus ja merkityksellisyys, pienilläkin sanoilla ja teoilla on iso painoarvo mikä voi tehdä sekä sun että jonkun toisen päivästä kevyempää ja helpompaa kuljettavaksi :).

Joten - rakasta itseäsi tänäänkin, pidä huoli itsestäsi ja siinä sivussa toisistakin lähettämällä hymyä ja kannustusta liikenteeseen :). Kun sinä loistat, niin se valoisuus tarttuu ja leviää :).

vierailija Booboo
vierailija Booboo
jotain vinkkejä tuollakin

Näin hoidat päänsäryn kotikonstein | Valitut Palat
Päänsärky on kiusallista, ja siihen on usein monta syytä. Kysymyksessä voi olla esimerkiksi lihasjännityspäänsärky, migreeni, jatkuva sarjoittainen päänsärky tai näiden yhdistelmä. Päänsärky voi johtua myös silmien tai ruoansulatuselimistön ongelmista...
Lähti sit ilman viestiä.
Kivut johtuu kipeistä jumissa olevista lihaksista. Pelkkä paineleminen koskee. Pehmeetä lihasta ei ole selässä.

Päivää ja ihanaa viikonalkua.
Mie sain ostettua lisää kukkia :) nyt alkaa terassi näyttämään mukavalta ja iloiselta.:LOL:
Kävin kirjastossa ja kivasti löytyi lukemista ja löytyi taas yksi pelastettava kirja kierrätyshyllystä.:D
Kissa mokoma hyökkäsi uusien kukkien kimppuun ja meinas herkutella ihanilla kukilla.:eek:

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Boobabe
Päivää. Täällä on ukkonen.
Mä näin hiton omituista unta. Mulla oli omituinen sairaus.
Yhtäkkiä ns. heräsin ja ihmettelin missä olen. Olin tehnyt jotakin ja olin jossakin. En oikeasti ollut nukkumassa. Ja kaikkea muuta omituista tapahtu. Mulla oli rikas mies. :LOL:

Päivää. Täällä on ukkonen.
Mä näin hiton omituista unta. Mulla oli omituinen sairaus.
Yhtäkkiä ns. heräsin ja ihmettelin missä olen. Olin tehnyt jotakin ja olin jossakin. En oikeasti ollut nukkumassa. Ja kaikkea muuta omituista tapahtu. Mulla oli rikas mies. :LOL:
Joskus sitä näkee omituisia ja ihan hulluja unia.:LOL:
Täällä on kiva ilma. :)

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Boobabe
Päivää ja ihanaa viikonalkua.
Mie sain ostettua lisää kukkia :) nyt alkaa terassi näyttämään mukavalta ja iloiselta.:LOL:
Kävin kirjastossa ja kivasti löytyi lukemista ja löytyi taas yksi pelastettava kirja kierrätyshyllystä.:D
Kissa mokoma hyökkäsi uusien kukkien kimppuun ja meinas herkutella ihanilla kukilla.:eek:
Kisut tekee välillä kaikkea kivaa. :D

• Tykkää
Reactions: Kais
IhQ
Nonni, nyt miul on multaakin..pääsen multasormeilemaan :D
Ostin kans amppelimansikan, toivotaan että se tekis ees muutaman makupalan. Ja liekköhän liian myöhästä kasvattaa siemenestä tomaattia ja paprikaa?
Mie myöhästyn niiden kans aina. Joka vuosi sama juttu.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Nyt on nautittu päiväkahvi ja kakkupala terassilla. :)
Hei ny mä huomasin, on tullut lisää hymiöitä.:alien: :geek::poop: :D pittää vissiin lukee mitä noi jotkut tarkoittaa, kakkakikkare on tosin helppo tietää :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä