The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jeps, poistun toisaalle häröilemään ja hörhöilemään...sen verta kikkuraisellaan taas meno, kun en näemmä mistään tajua taas mitään mutta enpä anna asian itteäni häiritä :D

Moikka moi ja mukavaa päivää :) *vilkuttaa*
 
Joo, ei mullakaan enää näy niitä uusia hymiöitä ja uudistuksen myötä en saa ollenkaan laitettua minkään valtakunnan avatarta itelleni kun jo herjaa...ja tietty tahtoohaluu sen vanhan tohon itelleni takaisin :)

Jotain kommentointia todella odottas ylläpidonkin saavan aikaiseksi, kuitenkin sieltä on väkeä kattomassa sivuja ja itse ovat pyytäneet palautetta. Aika yksipuolista kyllä on siltä osin keskustelu.
No, ehkä ne taas jossain vaiheessa sullakin näkyy :D

Mulla näkyi se vanha suklaapatukka-avatar paremmin kun laitoin sen uudestaan mutta oli jotenkin niin pieni kuva kuitenkin että vaihdoin kokonaan uuden :D
Mutta sais ne silti tuossa nikkien alla näkyä :murr:
 
Viimeksi muokattu:
Ho hoiiiiii!!!

Voi valtava kun tuulee ihanasti <3 *ihan tohkeissaan taas*....siis kunnon puhalluksia ja pyörityksiä, puuskia. Ollapa merenrannalla *huokailee*...ne huikeat isot vaahtopäät ja se noste siellä :)

Toi rupee olemaan jo sitä kivaa tuulta, mikä tulee puseron sisään ja se melkein, melkein kannattelee, että siihen vois nojata <3 :)....

Ja - mun kirsikkapuu kukkii ekaa kertaa ikinä evö :). Ihania pieniä herkkiä kukkasia...on niitä ootetukin :). Mahtava ylläri.

Muutaman upean raparperivarrenkin bongasin eli tässä saan hiukan tuonnepana ruveta tekemään vaniljarahkaista raparperipiirakkaa :)

Mutta nyt hetkeksi pieneksi asetun alas, johan tuota olen käynyt tuolla pomppimassa ja riekkumassa ja meinaan vielä singahtaa tästä mettälenkillekin - onneksi nyt tajusin jättää ton fillarilenkin väliin, mä oisin niin takuuvarmasti Tuulenpojan riepottelemana siellä ollut eli lepikko kutsunut sujuvasti.

Heiii - ja jotain jytkettä päivään ja kivaa liikettä ja fiilistä :). Tässä nyt tämmöistä, ollos höveli :)

 
FreezeCat kirsikankukat on ihania ja kirsikat nam(y).
otaha välillä iisisti, sie oot ku pyörremysky.:ROFLMAO:
 
FreezeCat kirsikankukat on ihania ja kirsikat nam(y).
otaha välillä iisisti, sie oot ku pyörremysky.:ROFLMAO:
:D - ihana oot ite *puspus*

..vai vielä pyörremyrsky, tää on jo uutta :) - mutta joo, kait mä joku sähikäinen oon, minkäs teen :oops: :D. Ja joo, kyllä mä himmailenkin ja rauhotunkin ja otan sen oman tasaantumisen.

Saas nähdä saadaanko satoa, en uskalla edes moista toivoakaan, koska mulle niin riittää noi ihanat kukkaset :). Niitä on odotettu useamman vuoden ajan jo, viime kesänä teki kaksi ihan pienenpientä kukkasta ja niistä jo olin ylpeänä - ihan kuin oisin ite ne pullauttanut :D

Mutta - kirsikat on kyllä namia :p. Meillä jo tää nuorimmainen tilas tosta puusta itellensä kirsikkapiirakkaa :D - taijetaan koukata sitten torin kautta :).
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
:D - ihana oot ite *puspus*

..vai vielä pyörremyrsky, tää on jo uutta :) - mutta joo, kait mä joku sähikäinen oon, minkäs teen :oops: :D. Ja joo, kyllä mä himmailenkin ja rauhotunkin ja otan sen oman tasaantumisen.

Saas nähdä saadaanko satoa, en uskalla edes moista toivoakaan, koska mulle niin riittää noi ihanat kukkaset :). Niitä on odotettu useamman vuoden ajan jo, viime kesänä teki kaksi ihan pienenpientä kukkasta ja niistä jo olin ylpeänä - ihan kuin oisin ite ne pullauttanut :D

Mutta - kirsikat on kyllä namia :p. Meillä jo tää nuorimmainen tilas tosta puusta itellensä kirsikkapiirakkaa :D - taijetaan koukata sitten torin kautta :).
Juu Sellanen ihana pyöremyrsky, sie tunnut olevan niin energinen ja aina menossa ja tulossa ja touhuamassa.:love:
:LOL:No nyt onkiin mulla hempee olotila.
Toivottavasti saatte oikein paljon kirsikoita tänä vuonna ja ai että,kirsikkapiirakka, hyvää:p
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Juu Sellanen ihana pyöremyrsky, sie tunnut olevan niin energinen ja aina menossa ja tulossa ja touhuamassa.:love:
:LOL:No nyt onkiin mulla hempee olotila.
Toivottavasti saatte oikein paljon kirsikoita tänä vuonna ja ai että,kirsikkapiirakka, hyvää:p

No kiitos isosti, ihan tässä taas menee ihan hämilleen moisesta....:)

Ja kiitos - toivotaan ja katellaan mitä kesä tuo tullessaan :). Vastahan tässä ollaan ihan alkumetreillä, kunhan toi keliukkeli ymmärtäis ruveta hiljaksiin lämmittämään seutukuntaa...

Se muuten sinkoiluttaa nyt - eli mä lähden viemään tuota yhtä hurmuria yökylälle ja sitten taidan vetästä lenkkarit jalkaan ja lähteä hakemaan happeilua ja sielun täyttymystä :)

Tää on aika hyvä vauhdinantaja ja siivittäjä :)


Muikka mui *vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
IhQ
Nonni, nyt käytiin sitten..esikoinen meni kaverisynttäreille ja kuopuksen kans käytiin vähän tsoppailemassa, niinku sanovat :D
Pari kesämekkoa löytyi ja ihana t-paita. Ja jäätelölläkin vielä..
Tuossa nyt neiti pyörähtelee uudessa mekossaan...:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää!

Kotiuduin puolisen tuntia sitten.
Ei ollut paljon porukkaa mutta ei se haitannut,sai istumapaikan eikä tarvinnut jonotella kauaa tiskillä ja vessajonoissa. Live musaa kuunneltiin ja jutusteltiin. Eikä mulle sitten oikeestaan tehtykään ohareita,nähtiin liikenteessä ja siitä sitten vaihdoin seuraa ja no...kotiuduin siis äsken:oops::rolleyes:
Eikä ole krapulaa mitä nyt himppasen väsynyt olo mutta muuten ihan ok olo:)
 
IhQ
Äääh, on koko päivän tehny mieli vaikka sun mitä herkkuu..pitsaa eniten. Tällä viikolla on pidetty jo herkkupäivä ja kaikki, tais olla pe kun pidettiin sitä leffailtaa. Mutku silti, tekee mieli.:mad:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä