Sitten vain pihalle nauttimaan siitä - tosin muistahan ite olla auringossa maltillisena eli suojakertoimia nassuus siitäAurinko paistelee
Sitten vain pihalle nauttimaan siitä - tosin muistahan ite olla auringossa maltillisena eli suojakertoimia nassuus siitäAurinko paistelee
No, ehkä ne taas jossain vaiheessa sullakin näkyyJoo, ei mullakaan enää näy niitä uusia hymiöitä ja uudistuksen myötä en saa ollenkaan laitettua minkään valtakunnan avatarta itelleni kun jo herjaa...ja tietty tahtoohaluu sen vanhan tohon itelleni takaisin
Jotain kommentointia todella odottas ylläpidonkin saavan aikaiseksi, kuitenkin sieltä on väkeä kattomassa sivuja ja itse ovat pyytäneet palautetta. Aika yksipuolista kyllä on siltä osin keskustelu.
Juu, myrskytuulia lupaillaan.Ha - just kun menin puhumaan pienestä tuulesta, niin arvaas vaan
Tuleekin kaikinpuolin tuulinen päivä...eli taijankin passata tuon fillarilenkin ja vaihtaa sen happihyppelylenkkiin näillä kintuilla
Se lukee tuossa tallennetussa linkissä.
Mulla ei ole mitään tallennettua linkkiä eikä työpöydällä näy mitäänTyöpöydällä ja huomenta!
Mulla ei ole mitään tallennettua linkkiä eikä työpöydällä näy mitään
Ruutiksen sanoin, pihalla kun tamppooninnaru mutta ei se haittaa
HuomentaHyvää huomenta / aamupäivää Täällä tuulee ihan jumalattoman kovasti.
Hyvä kuitenkin kun meitä valaisevatEn tajua mistä nää oikeen puhuu mutta ei kai se haittaa..kuhan roikun mukana..
Huomenta huomenta, Juu ei tyynny tänään tuulet.Huomenta
Tuulet ne ei millään tyynny.
- ihana oot ite *puspus*FreezeCat kirsikankukat on ihania ja kirsikat nam.
otaha välillä iisisti, sie oot ku pyörremysky.
Juu Sellanen ihana pyöremyrsky, sie tunnut olevan niin energinen ja aina menossa ja tulossa ja touhuamassa.- ihana oot ite *puspus*
..vai vielä pyörremyrsky, tää on jo uutta - mutta joo, kait mä joku sähikäinen oon, minkäs teen . Ja joo, kyllä mä himmailenkin ja rauhotunkin ja otan sen oman tasaantumisen.
Saas nähdä saadaanko satoa, en uskalla edes moista toivoakaan, koska mulle niin riittää noi ihanat kukkaset . Niitä on odotettu useamman vuoden ajan jo, viime kesänä teki kaksi ihan pienenpientä kukkasta ja niistä jo olin ylpeänä - ihan kuin oisin ite ne pullauttanut
Mutta - kirsikat on kyllä namia . Meillä jo tää nuorimmainen tilas tosta puusta itellensä kirsikkapiirakkaa - taijetaan koukata sitten torin kautta .
Juu Sellanen ihana pyöremyrsky, sie tunnut olevan niin energinen ja aina menossa ja tulossa ja touhuamassa.
No nyt onkiin mulla hempee olotila.
Toivottavasti saatte oikein paljon kirsikoita tänä vuonna ja ai että,kirsikkapiirakka, hyvää
Ota niskasta kiinni ja nakkaa katti pihalleHei vaan!
Yritä tässä sit syödä, kun kissan on pakko saada huomiota hetijustnyteikävastaminuutinpäästä.
Ei kiitos, en oo niitä idiootteja, jotka päästää kissansa vapaana ulos tekemään tuhojaan (ja jäämään autojen alle yms).Ota niskasta kiinni ja nakkaa katti pihalle