Relaatio 54

  • Viestiketjun aloittaja Vinkulelu
  • Ensimmäinen viesti
Pelaaja taas
Minä kiitän hirmuisesti kaikkia teitä. Vinguin montakin asiaa aika epätoivoisesti. Osasyynä varmaan on tämä minun vakava sairastumiseni, mutta eihän sitä pidä teidän niskaanne kaataa. Anteeksi kaikille suunnaton aneluni, mutta tämä on tässä tilanteessa auttanut pysymään jollain lailla kasassa. Ajatukseni kyllä harhaili aika pahasti ja langanpäät katosivat helposti, ja siksi pyytelin niin paljon. Kiitos vielä kerran kun kestitte.

Tekijälle kiitos. Tämä oli ihan mukava, mutta varmaan olisi ollut minulle mukavampi "täysissä ruumiin- ja sielunvoimissa". Jatka samaan tapaan, mutta ihan noin pitkään ei kannata kaikkia kenties kaivella, että vihje menettää merkityksensä.

Vielä kerran ISO KIITOS kaikille! Ja nyt nukkumaan, jos uni tässä tilanteessa silmään tulee.
 
SP2
Kiitos palautteista, lisääkin saa kertoa. Ja etenkin niitä negatiivisia, jotta tietää ottaa opiksi ;)
Etenkin tuo prons... oli sellainen väkisin jatkettu... Se olisi pitänyt jättää väliin. Samoin tuota ra... kaivoin aivan liian pitkään, jo ihan itse ko. maasta kun niitä olisi löytynyt, ja vähemällä wikityksellä olisi maakin pysynyt oikeana.

Alkuperäisenä tarkoituksena oli tehdä sellainen helppo rellu, jossa ei niin kauheasti tarvitse wikittää. Toki kun sanat jatkuivat aina jonnekin (paitsi yhteen ruutuun oli jäänyt turha sana), niin joutui myös itse wikiä ja googlea käyttämään laatiessa.
 
Pelaaja taas
Alkuperäisenä tarkoituksena oli tehdä sellainen helppo rellu, jossa ei niin kauheasti tarvitse wikittää.
Sellainen ei itse asiassa välttämättä ole lainkaan helppo. Sellaisille ratkojille, joiden ajatuksenjuoksu on erilainen kuin tekijällä, tuo tapa on vaikeampi. Kun olen melkein kaikki relaatiot (2 on tainnut jäädä kesken) pelannut läpi enemmän tai vähemmän muiden suosiollisella avulla, niin on käynyt selväksi että joidenkin mielestä helppo relaatio on minun mielestäni todella hankala, ja päinvastoin. Tämä oli minulle vaikea, koska näköjään ajattelemme aika lailla eri tavalla - mutta ei se tästä huonoa tee, päinvastoin. Olen tullut siihen tulokseen, että jos aikoo relaation tehdä, niin kannattaa tehdä se oman tapansa mukaisesti. Joku siitä pitää ja joku ei.
 
  • Tykkää
Reactions: tsirp
ZuZu vierailija
Ja palautettakin saa antaa ;) Jos vaikka innostun joskus tekemään uuden :)
Mieluiten mahdollisimman vähän erikoismerkkejä sisältäviä sanoja, ne ei toimi useinkaan suoraan kopsaamalla, jos ei satu olemaan juuri samalta sivulta kopsattuja. Etenkin pidempien elokuva nimien - viivat tökki ja aina ei muista vaihtaa sitä valmiiksi esillä olevaa tilalle. Toinen juttu mikä on häirinnyt tehdessä on se, että "laatikot" menevät toistensa päälle ennen ratkaisua (tai ratkaistut jää osin alle) ja väliin peittävät myös viivat, jolloin ei aina tiedä mikä kuuluu minkin kanssa yhteen eli väljempi sijoittelu voisi olla paikallaan.

Vielä on ratkaistavaa jäljellä.
 

Yhteistyössä