Relaatio 54

  • Viestiketjun aloittaja Vinkulelu
  • Ensimmäinen viesti
Pelaaja taas
Kreikkalainen mytologia:
ant.. kre.. 8 5 Tämän jostain wikistä itse kaivoin...

Joitain wikejä on sen verran paljon, että jos hiukan tarkemmin minkätyyppisestä wikistä...
 
luulen tietäväni mitä tarkotat, mut en saa 10 kirjaimista..


takaisin siis, istunu koko päivän junassa ku lapset lähti kesälomalle isälleen... nyt saunaan
Jos sinulla on oikea sana, niin käy katsomassa heidän wikisivuaan. Löytyy toisen kappaleen alusta :)

Ja keksin vielä sen Kuula-ruudunkin. Siihen kah.. kohtaan tulee alkuun metalli, koruissakin käytetty.
 
Viimeksi muokattu:
SP2
Löysin tämän tällä vinkillä, kiitos. Googletuksesta huolimatta en kuitenkaan löytänyt Kot.. paikasta tämännimistä läh... Tämänniminen saari kyllä löytyy, mutta se lähiö mitä ehkä olet tarkoittanut, loppuu eri sanaan :)
Siellä on viisi kaupunginosaa, nimeltään k....s.... 1 jne. Lähiön sijasta kyllä parempi vastasana olisi ollut kaupunginosa.
 
SP2
Kreikkalainen mytologia:
ant.. kre.. 8 5 Tämän jostain wikistä itse kaivoin...

Joitain wikejä on sen verran paljon, että jos hiukan tarkemmin minkätyyppisestä wikistä...
Nyt täytyy myöntää, että en löydä itsekään sitä enää tähän liittyen wikistä, siis itse sillä sanalla haettuna. Tai löydän, mutta en kyllä tuosta maasta... Eli tässä on mahdollisesti käynyt joku aivopieru, tai sitten olen etsinyt niin monen mutkan kautta itsekin, ettei enää löydy. Mutta vihjeenä Rooma.
 
Pelaaja taas
Nyt täytyy myöntää, että en löydä itsekään sitä enää tähän liittyen wikistä, siis itse sillä sanalla haettuna. Tai löydän, mutta en kyllä tuosta maasta... Eli tässä on mahdollisesti käynyt joku aivopieru, tai sitten olen etsinyt niin monen mutkan kautta itsekin, ettei enää löydy. Mutta vihjeenä Rooma.
Ja tuolla vihjeellä löytyi heti. Kreikan kanssa ei tuolla liene mitään tekemistä
 
Onneksi olkoon! Taidan itse jättää tähän kolme sanaa puuttumaan, kun eivät vinkkinnekään tunnu auttavan... Ihan tässä on epätoivo mielen jo vallannut ja pää ei enää pelaa.

Jos ihan rautalankaa saisi sinne Kuula-ruutuun ne kaksi sanaa ja III-ruutuun se yksi.
Siihen kah.. 12 alkuun tulee mitalimetalli ja loppuun kah..

III kohdassa etsittävien kolmosten wikisivun otsikko on muotoa Etunimi, etunimi ja etunimi. Sieltä löytyy toisen kappaleen alusta.
 

Yhteistyössä