Relaatio 54

  • Viestiketjun aloittaja Vinkulelu
  • Ensimmäinen viesti
Pelaaja taas
Kiitos vinkeistä, pari oli sellaista, että olen kyllä tehnyt juuri noita hakuja, mutta jotenkin osannut joka kerta hypätä kyseisen sanan yli. Ja pari oli niin selvää, että en voi kuin hakata itseäni päähän, että kyllä mä olen tyhmä!

Jatkan kuitenkin hiukan:

Pohjola
Lei... ja Yht.. välinen 11 rahahommia (google anto vastauksen)
Nei... kar... 10 rajasana karkulainen toisella tavalla sanottu

Kumpikin noista on sellainen, etten keksi. Tuota ekaa olen googlaannut jo parin päivän ajan kymmeniä sivuja, mutta en ole keksinyt. Ainoa rahahommiin liittyvä on kaksisanainen.

Eläin
Nais... 4+9 näyttelijä vastasanan sarjassa vastasanaa ei ole niin täytyy ensin selvitellä se :)
 
Kiitos vinkeistä, pari oli sellaista, että olen kyllä tehnyt juuri noita hakuja, mutta jotenkin osannut joka kerta hypätä kyseisen sanan yli. Ja pari oli niin selvää, että en voi kuin hakata itseäni päähän, että kyllä mä olen tyhmä!

Jatkan kuitenkin hiukan:

Pohjola
Lei... ja Yht.. välinen 11 rahahommia (google anto vastauksen) Mulla vastaus on googlen toinen tulos. Kyseessä siis yhtiö, jonka nimi on yhdyssana. Ensimmäinen sana liittyy raha-asioihin, toinen on lei..
Nei... kar... 10 rajasana karkulainen toisella tavalla sanottu sotaa pakenevaa voidaan kutsua tällä nimellä

Kumpikin noista on sellainen, etten keksi. Tuota ekaa olen googlaannut jo parin päivän ajan kymmeniä sivuja, mutta en ole keksinyt. Ainoa rahahommiin liittyvä on kaksisanainen.

Eläin
Nais... 4+9 näyttelijä vastasanan sarjassa vastasanaa ei ole niin täytyy ensin selvitellä se :)
 
kiitti miltsii :)

se punavalkonen kar.. ei vielä auennu ja se ka.. 10 oli siis se alas menevä

ja heti keksin sen kar... :D
Tarkotatko siis sitä munkkiniemen rajalla olevaa ka.. kohtaa? Mä katsoin vain sitä talo ruudusta tulevaa, enkä suostunut uskomaa, että sulta puuttuu joku niistä :D Mutta siis tuo ratkeaa siitä pip.. kautta minkä sait.

Mikä sulla jumittaa siinä pip.. kohdassa, kun niitä vaihtoehtoja on siinä aika monia?
 
Tässä nyt sitten kaikki minulla jäljellä olevat.

KUULA
kah.. 12
sot.. 13

ILMASTO
pääsanasta 12 ylös
lu.. 5 alas

TANSSI
kan.. 5

MÖKKI
ani.. 5+1+9+4

RUUMIINOSA
kor.. 7 ja jatko 5
hau.. 5+8+10

KREIKKALAINEN MYTOLOGIA
ber.. 16 ja 11+5
rau.. 8+5

VALO
val..ku..2+8
näy.. 6+6, 5+4 ja 9

RUOKA
pääsanasta 16
kas.. 12
op.. 9 ja 13

III
por.. 12 ja jatko 10

MUNKKINIEMI
mun.. 6+6
kor.. 9
kau.. 11

HARJA
kot.. 10
 
Tässä nyt sitten kaikki minulla jäljellä olevat.

KUULA
kah.. 12
sot.. 13

ILMASTO
pääsanasta 12 ylös
lu.. 5 alas

TANSSI
kan.. 5

MÖKKI
ani.. 5+1+9+4

RUUMIINOSA
kor.. 7 ja jatko 5
hau.. 5+8+10

KREIKKALAINEN MYTOLOGIA
ber.. 16 ja 11+5
rau.. 8+5

VALO
val..ku..2+8
näy.. 6+6, 5+4 ja 9

RUOKA
pääsanasta 16
kas.. 12
op.. 9 ja 13

III
por.. 12 ja jatko 10

MUNKKINIEMI
mun.. 6+6
kor.. 9
kau.. 11

HARJA
kot.. 10
samat puuttuu kans
 
Pelaaja taas
Minä häpeän, minä HÄPEÄN syvästi itseäni!
Lei... ja Yht.. välinen 11 rahahommia (google anto vastauksen)Mulla vastaus on googlen toinen tulos. Kyseessä siis yhtiö, jonka nimi on yhdyssana. Ensimmäinen sana liittyy raha-asioihin, toinen on lei..
Olen tuon tuloksen nähnyt monta kertaa, ja olen aina lukenut sen alun Tii... ja laskenut, ettei kirjainmäärä täsmää. Ei VOI OLLA!
 
ZuZu vierailija
Tupakka-ruudun alalaidan pitkässä väliviivallisessa ei taida se väliviiva olla tavallinen näppäimistöltä tuleva? Ensin laitoin kopsaamalla rimpsun yhdeltä sivuostolta ja sitten pariin kertaan itse kirjoittamalla, eikä hyväksynyt. Vihdoin kun kopsasin sen viivan itse relaatiosta sanojen väliin, sain lopulta menemään o_O
 
sannisanni
voi voi kun hitaasti etenee tämä


puutteessa ollaan ainakin näissä :D

kuula:
soti 7 2 6
soti 13
kahva 12

kulkuneuvo:
pol 9
len 9
lent 7 2 6

kukka:
ast 9
e-a 8
ruu-ome 10

ilmasto:
pääsanasta 12 ylös
pääsanasta 13 13 (yhd. ilm muu)

suku:
nat 12 (rautalankaa)
pääsanasta 10 vasemmalle

tanssi:
pääsanasta 7 vasemmalle ja
sen jatko 8 ja (yhd. int)
jatkon jatko 9 (yhd. sad)
tang 9
kansan 5

eläin:
mat 6 7 4 (huutomerkki!)
puk 11

mökki:
anim 5 1 9 4

ruumiinosa:
jal-pää 8
käs 6
ase 11
ase 9
sor 14
haut 5 8 10
puh 11

mytologia:
ant kre 8 5
ber 16
ber 11 5

valo:
valo 2 8
main 9
näyt 5 4
näyt 6 6
hop 12

talo:
lap 10
mes 11
mat 5

ruoka:
pääsanasta 16
op 9
op väliviivallinen 13
kasvisk 7

III:
kol 10
por 12

munkkiniemi:
kor 9
kau 11
mun 6 6
pyh kat 8

harja:
kot-läh 10
 

Yhteistyössä