Kiitos vinkeistä, pari oli sellaista, että olen kyllä tehnyt juuri noita hakuja, mutta jotenkin osannut joka kerta hypätä kyseisen sanan yli. Ja pari oli niin selvää, että en voi kuin hakata itseäni päähän, että kyllä mä olen tyhmä!
Jatkan kuitenkin hiukan:
Pohjola
Lei... ja Yht.. välinen 11 rahahommia (google anto vastauksen) Mulla vastaus on googlen toinen tulos. Kyseessä siis yhtiö, jonka nimi on yhdyssana. Ensimmäinen sana liittyy raha-asioihin, toinen on lei..
Nei... kar... 10 rajasana karkulainen toisella tavalla sanottu sotaa pakenevaa voidaan kutsua tällä nimellä
Kumpikin noista on sellainen, etten keksi. Tuota ekaa olen googlaannut jo parin päivän ajan kymmeniä sivuja, mutta en ole keksinyt. Ainoa rahahommiin liittyvä on kaksisanainen.
Eläin
Nais... 4+9 näyttelijä vastasanan sarjassa vastasanaa ei ole niin täytyy ensin selvitellä se
vastasanan wikistä löytyy punaisella, se lav on vaan pidemmässä muodossa siinä
Tarkotatko siis sitä munkkiniemen rajalla olevaa ka.. kohtaa? Mä katsoin vain sitä talo ruudusta tulevaa, enkä suostunut uskomaa, että sulta puuttuu joku niistä Mutta siis tuo ratkeaa siitä pip.. kautta minkä sait.kiitti miltsii
se punavalkonen kar.. ei vielä auennu ja se ka.. 10 oli siis se alas menevä
ja heti keksin sen kar...
siis se pip... 9+11 ylösTarkotatko siis sitä munkkiniemen rajalla olevaa ka.. kohtaa? Mä katsoin vain sitä talo ruudusta tulevaa, enkä suostunut uskomaa, että sulta puuttuu joku niistä Mutta siis tuo ratkeaa siitä pip.. kautta minkä sait.
Mikä sulla jumittaa siinä pip.. kohdassa, kun niitä vaihtoehtoja on siinä aika monia?
samat puuttuu kansTässä nyt sitten kaikki minulla jäljellä olevat.
KUULA
kah.. 12
sot.. 13
ILMASTO
pääsanasta 12 ylös
lu.. 5 alas
TANSSI
kan.. 5
MÖKKI
ani.. 5+1+9+4
RUUMIINOSA
kor.. 7 ja jatko 5
hau.. 5+8+10
KREIKKALAINEN MYTOLOGIA
ber.. 16 ja 11+5
rau.. 8+5
VALO
val..ku..2+8
näy.. 6+6, 5+4 ja 9
RUOKA
pääsanasta 16
kas.. 12
op.. 9 ja 13
III
por.. 12 ja jatko 10
MUNKKINIEMI
mun.. 6+6
kor.. 9
kau.. 11
HARJA
kot.. 10
Kirjasiis se pip... 9+11 ylös
samastako syystä alotusruutu vaihtu mökistä sukuun olin ihan puulla päähän lyötyTuolta Valo-ruudusta oli yksi viiva jonnekin kadonnut, tarkoitus oli se olla. Lisäsin sen nyt, helpottanee 2+8 löytymistä Muutoin melko mahdoton tehtävä kaivaa se.
mutta se viiva ei tuu meille jotka on jo tää alotettu.... eli tehtävä pysyy mahdottomanaTuolta Valo-ruudusta oli yksi viiva jonnekin kadonnut, tarkoitus oli se olla. Lisäsin sen nyt, helpottanee 2+8 löytymistä Muutoin melko mahdoton tehtävä kaivaa se.
Tämänniminen pri.. löytyy pian naapurimaastamme.saanko rautalanka vinkin siihen prin... 9+5, lapset haluaa koneelle ja en jaksa selata listoja
oon tyhmä ja en saa silti nyt on pakko antaa kone lapsille, palaan illemmalla kerjäileen rautalankaaTämänniminen pri.. löytyy pian naapurimaastamme.
Jäänyt iltapäivälehdet viimeaikoina katsomatta?oon tyhmä ja en saa silti nyt on pakko antaa kone lapsille, palaan illemmalla kerjäileen rautalankaa
sainpa ku kirjotin googleen vaan tuleva pri... jee
En tiedä miten toi tapahtui, aloitusruutuun kun en koskenut ollenkaansamastako syystä alotusruutu vaihtu mökistä sukuun olin ihan puulla päähän lyöty
Ai viivat ei tule myöhemmin muokatessa? Mutta siitä v...k.... lähtevä yhdistyy alapuolella olevaan 7+5.mutta se viiva ei tuu meille jotka on jo tää alotettu.... eli tehtävä pysyy mahdottomana
mäki:
jää... 14 näitä on kaksi, mutta pelaaja
Vaikka nimimerkinkin mukaan pitäisi tietää, niin en kyllä ymmärrä mistä noin pitkä pelaaja löytyy.