Kun aikoinaan muutimme tähän taloon niin pidin ruhtinaallisen 2 kertaa pikku hetken lastenrattaitamme rappujen alla ja siitä tuli heti kauhea sota päälle, juu tiedän että ei olisi saanut mutta mihin minä ne olisin siksi ajaksi työntänyt :/
Kovalla tappelulla saimme sitten sovittua että ne voi jatkossa säilyttää taloyhtiömme kerhohuoneessa joka oli muutoin tyhjillään ja käyttöä vailla, ja saimme siis siten avaimenkin siihen kun oli sarjoitettu jotenkin jälkikäteen että avain piti erikseen pyytää isännöitsijältä.
Kova tappelu tuosta väännettiin ja vihdoin lupa heltesi siihen kerhohuoneeseen, olihan nyt rattaat pois niin siivoojan kuin muidenkin silmistä luokollisen oven takana.
kun talossa ei enää ole asunut hetkeen niin pieniä lapsia jotka rattaita tai vaunuja tarvitsee ja nyt näillä mummeleilla on itsellään lapsenlapsia hoidossa he kyllä säilyttää vaunuja rappujen alla, niin siellä mistä me saimme heti huutia :/
Olen muutamalle mummelille sanonut suoraan että miksi ne pitää siihen rappujen alle laittaa kun juurikin minä heidän kanssaan samasta aiheesta ennen tappelin ja sain kovan työn tuloksen jälkeen sen niin että kärrit voi säilyttää kerhohuoneessa joka on samalla tasanteella jne eli ei tarvitse kuin yksi lukollinen ovi avata,
toki onhan mummelille vaikeaa kaivaa avain ja avata se ovi. Tokihan vanhuuden oikeudella pitää saada uhmata vaikka ja mitä.
Vaan se on niin hankalaa ja minä olen nyt katkera ja kiusaan heitä tahallani, tuli myös minulle kommentteja
"Kiusa" loppui siihen kun palotarkastaja kävi talossa ja haukku kyseisen mummelin
ja nyt hän leikkii marttyyriä ja roudaa lapsenlapsensa rattaineen omaan kotiinsa asti
No ihan miten vain, onneksi ei kuitenkaan enää jätä niitä kärrejä käytävään.