Tahtoisin melkein kuolla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sussa ole mitään vikaa etkä varmasti ole tehnyt mitään väärin. Se mies on tehnyt sulle väärin. Lähteminen tai katoaminen tuolla tavalla, ilman mitään selitystä on todella julmaa. Ehkä sillä miehellä on tapana toimia noin? Et ehkä ole hänen ainoa "uhri"? Ehkä mies ei ole ollut rehellinen alun alkaenkaan?

Ei sussa ole mitään vikaa etkä varmasti ole tehnyt mitään väärin. Se mies on tehnyt sulle väärin. Lähteminen tai katoaminen tuolla tavalla, ilman mitään selitystä on todella julmaa. Ehkä sillä miehellä on tapana toimia noin? Et ehkä ole hänen ainoa "uhri"? Ehkä mies ei ole ollut rehellinen alun alkaenkaan?

Mä en vain tajua mikä meni pieleen. Hän teki aloitteen, hän osoitti kiinnostuksensa. Meillä oli tosi kivaa yhdessä, hän oli se aktiivisempi osapuoli (kävi, soitteli ja viestitteli) ja puhui tulevaisuudesta. Minä taas olin hieman varovaisempi, mutta kyllä hän tiesi tunteeni.

Julmalta tää tuntuu, sattuu.. Luulenpa että olo olisi hieman toisenlainen jos olis puhuttu tai edes ilmoittanut ettei halua enään jatkaa. En ymmärrä. Ja vaikeeta tästä tekee myös se, että ollaan puolituttuja entuudestaan ja hän on aivan ihana, ymmärtäväinen ja empaattinen ihminen toisia kohtaan tai sellaisen kuvan hänestä olen saanut vuosien saatossa joten en voi ymmärrä miten hän voi kohdella mua näin.
Ehkä hänen tarkoituksenaan olikin loukata ja hän vain feikkasi kaiken? ja sit kun sai mut pauloihinsa, niin satutti ja loukkasi henkisesti ehkä julmimmalla tavalla? ehkä jotkut nauttii toisten loukkaamisesta..

Komppaan niin tätä tekstiä. Mies se on tehnyt väärin, et sinä. Todella julmasti.
Unohda hänet, ansaitset parempaa. Tsemppiä ap:lle.

Yhteistyössä