R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nainen saa aina seuraa jos vain haluaa. Älä lannistu äläkä ota niin vakavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea hyvää;30849504:VoiSinulla on varmaan jo ennestään särkynyt sydän, ja tämä uusi hylkääminen repii sydäntäsi vielä enemmän. Sisintäsi järisytetään pohjia myöten.
Et ole ruma niin kuin nimimerkkisi väittää.
Olet kaunis ja hyvä, varmasti.
Tarviit apua, että ymmärrät oman arvosi ja merkityksesi.
Aloita vaikka sielunhoitokirjallisuusesta.
VOIMAA!
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea hyvää;30849504:VoiSinulla on varmaan jo ennestään särkynyt sydän, ja tämä uusi hylkääminen repii sydäntäsi vielä enemmän. Sisintäsi järisytetään pohjia myöten.
Et ole ruma niin kuin nimimerkkisi väittää.
Olet kaunis ja hyvä, varmasti.
Tarviit apua, että ymmärrät oman arvosi ja merkityksesi.
Aloita vaikka sielunhoitokirjallisuusesta.
VOIMAA!
Noh, varmasti voi kohentaa. Haluaisin kroppani olevan kiinteämpi ja urheilullisempi. Ja toki, jos kymmenen vuotta sai iästä pois niin ois parempi
Olen kaiketi kuitenkin aika normaalimittainen (167cm/57kg). Ja jos jollain lailla pitäis kohentaa niin isommat tissit ois miesten mieleen, mutta silikoneja en hanki. Ja aina on toki kiinteytettävää, ja muutama kilo olis hyvä saada pois.
Hiukset on pitkät.
Mielestäni pukeudun siististi, tyyli on mulle tärkeä asia. Meikkaan hillitysti ja voin ihan hyvin olla ilman meikkiäkin (esim. juoksulenkit, ja kauppaankin saatan kipaista ilman meikkiä jos sikseen tulee).
Luonteeltani olen tunnollinen, luotettava, rehellinen, herkkä, tunteellinen, ystävällinen.
Huono itsetunto on ollut aina, koulussa minua on kiusattu ja jätetty yksin (silloin siihen ei millään lailla puututtu, kiusaamisen kun olisi pitänyt olla fyysistä) ja silloin jo tunsin nahoissani sen, että olen jollain tapaa ruma. Olen hiljainen ja rauhallinen isossa porukassa. Kun paremmin tutustuu johonkin, niin sitten pystyn olemaan oma itseni. Ystäviä minulla ei ole, tuttuja on. Mutta esim. en työkavereidenkaan kanssa niin tutustu/ystävysty että vapaa-aikaa vietettäisiin yhdessä.
Tämä mies kertoi, että oli huomannut mut jo vuosia sitten mutta ei oikein uskaltanut tehdä aloitetta. Samanlaista viestiä olen saanut joltakulta tanssipaikalla, ettei oikein tiedä uskaltaako mua hakea tanssimaan. Mutta näin se on kun tansseihin menen, niin harva hakee tanssimaan mutta kyllä toisila vientiä riittää tanssilattialle.
En tiedä missä on vika? oonko vastenmielisen näköinen tai koppavan oloinen? Mutta jossain mättää, sillä oon ollut sinkkuna jo niin kauan. Mutta ennen lasten saantia, eli joskus 16-19 vuotiaana oli ihan eri meininki, silloin miehiä pyöri mutta sitten lasten saannin ja avomiehestä eroamisen (minun päätös erota) jälkeen onkin ollut hiljaista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin;30852264:Ei nyt ihan pahalta kuulosta. Ellei naama ole kuin kananperse? perunanenä? hörökorvat? huonot hampaat? Kasvot on kuitenkin se käyntikortti.
Siis oot joku 20v ja käyt tansseissa? Ehkä se juju onkin se, että niissä käy sua paljon vanhempia miehiä ja niitä ei kiinnosta yleensä noin nuori, koska pitävät sua ihan ''lapsena''. Jos hakisit seuraa paikoista, joissa käy omaa ikäluokkaasi voisi natsata paremmin ehkä. Esim. baareista.
Tästä on tulossa vaikein loma mitä mulla on ollut.. oikein odotan että pääsisin töihin takaisin.
Ajattelen liikaa tätä miestä, tilannetta ja pohdin mitä tein väärin ja mikä mussa on vikana.. Ja onko oikeesti enään millään mitään väliä?
Oon itkenyt jo viikkoja, päiväsaikaan pitää esittää pirteää ja hyvinvoivaa vaikka oon niin paha olla.. mä en jaksa tätä enään. Miksi ihmisten pitää olla niin julmia toisilleen, eikö ne yhtään välitä toisten tunteista?