Olen ehkä ihastunut naispuoliseen ystävääni (olen hetero) Onko kellään kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen siis pääosin ihan hetero (ainakin tähän asti ollut) enkä ole koskaan ennen ihastunut naiseen. Tämä kyllä alkaa hiukan nyt vaikuttaa sellaiselta. Mitä pitäisitte ihastumisen merkkeinä? Haluan olla paljon tämän ystävän lähellä, halailla/syleillä ym. Mitään muuta ei ole tapahtunut. Oletteko ikinä olleet ihastuneet ystäväänne tai johonkin muuhun naiseen?

Meidän taloon muutti uusi yh-perhe, ja rakastuin perheen äitiin oitis kun hän tuli pihassa esittelemään itsensä :D
Siitä se alkoi, pitkä tie heterosta ihan siihen toiseen ääripäähän..

[QUOTE="aloittaja";23288522]Onko tämä muka näin harvinaista? Kertokaa nyt ihmeessä kokemuksianne, kaikenlaisia.[/QUOTE]

ei ole harvinaista, moni ei uskalla omalla nikillään varmaan kertoa kokemuksistaan. Minä rakastelen ystävättäreni kanssa säännöllisesti. Kuinka mies voi tietää mistä nainen pitää?? Itse rakastan nuolemista... kylpyammeessa. Koen olevani bi.

Määrittelisin itseni pääosin heteroksi. Olen kuitenkin rakastanut naista kerran. Olimme suhteessa pitkään, jopa asuimme yhdessä. Suhde kariutui kun minä halusin lapsia, toinen ei. Olen nyt avioliitossa miehen kanssa. Äh, tästä on vaikea puhua... Ikävöin tätä naista suunnattomasti. Kaikki alkoi hyvin viattomasti, olimme ystäviä. Olimme todella hyviä ystäviä. Huomasimme viettävämme paljon aikaa yhdessä. Yhtenä iltana joimme hänen luonaan punaviiniä ja yhtäkkiä ystäväni meni ihan hiljaiseksi. Hän sanoi, että hänellä on jotain kerrottavaa. Hän otti minua kädestä kiinni. Hän katsoi minua silmiin ja yhtäkkiä, minulle tuli tarve suudella häntä. Humalatila varmaan poisti estomme, sillä me todella suutelimme toisiamme. Valvoimme koko seuraavan yön, juttelimme tunteistamme ja hämmennyksestämme. Koko seuraavan päivän kävelin ympäriini typerä virne kasvoillani. No, muutimme aika pian yhteen, tosin ympäristölle kerroimme olevamme kämppiksiä. Vain muutama läheinen ystävä tiesi suhteemme todellisesta laadusta. Kun elämä alkoi vakiintua, tuli minulle lapsenkaipuu ja tahdoin tunnustaa rakkauteni avoimesti. Ystävälleni tämä ei sopinut. Hän ei halunnut leimautua lesboksi.

Rakastan aviomiestäni, mutten tunne sitä samaa paloa, samaa syvyyttä, mitä aikoinaan ystävääni. Meillä on hyvä elämä, mutta kaipaan edelleen. Kaipaus kulkee varmaan mukanani hautaan asti. Minä en kestä nähdä häntä, joten emme ole tavanneet sen jälkeen, kun päätimme suhteemme. En kestäisi nähdä häntä tietäen, etten enää koskaan saisi käpertyä hänen syliinsä. En ole voinut miehellenikään tästä kertoa. Enkä ole koskaan kokenut mitään vetoa muihin naisiin, joten kaipa minä jonkun sortin hetero olen.

Seuraa sydäntäsi! Rakkaus riipaisee, mutta se on sen arvoista.

[QUOTE="vieras";23288570]voi kyllä... haluatko jutella esim. mesessä lisää? En viitsi täällä jutella kun pelkään että tunnistetaan...[/QUOTE]

Täytyy harkita. Olen kuitenkin mesessä omalla kuvallani ja nimelläni.

[QUOTE="vieras";23288570]voi kyllä... haluatko jutella esim. mesessä lisää? En viitsi täällä jutella kun pelkään että tunnistetaan...[/QUOTE]

Asiasta kolmanteen. Miten täällä voi kukaan tunnistaa, kun harmaana kirjoittaa, eikä kerro nimiä yms.

Minä ihastuin siskoni ystävään.Ihan hulluna sekosin siihen naiseen.Silloin en vielä ollut naimisissa eikä mulla ollut lapsia.Siskoni ystävä siis sattui olemaan avoimesti naisiin päin.Tiesin sen jo etukäteen enkä asiasta sen ihmeemmin välittänyt.Vuoden verran meni niin,että nähtiin silloin tällöin kun joissain bileissä osuttiin ja juteltiin aina niitä näitä mutta lisäksi kaikkea muutakin.Tuntui kuin olisin tuntenut sen ihmisen vuosikausia.Hän herätti sellaisia tunteita minussa,etten ollut ennen tuntenut.Pitkään siinä painiskelin asian kanssa.Käänsin ja väänsin ja ihmettelin,että mitä nämä mun tunteet nyt ovat.Sitten otin asian puheeksi tämän ystävän kanssa ja siitä se sitten lähti.Vietimme kesän ja yhden syksyn yhdessä.Kivaa oli oikeastaan alusta loppuun.Sitten tapasin mieheni ja meidän kahden juttu loppui siihen.Vuosiin emme olleet missään yhteydessä toisiimme,mutta sitten kävin yksi päivä miettimään asioita taas ja otin häneen facebookin kautta yhteyttä.Hän asuu nykyään ulkomailla ja elää avoliitossa toisen naisen kanssa.Ollaan sovittu,että nähdään kunhan he vain Suomeen joskus matkaavat.

Semmoista se joskus on,että ihastuu sellaiseen,josta ei olisi koskaan voinut uskoakaan. :)

[QUOTE="harmaana";23288719]Määrittelisin itseni pääosin heteroksi. Olen kuitenkin rakastanut naista kerran. Olimme suhteessa pitkään, jopa asuimme yhdessä. Suhde kariutui kun minä halusin lapsia, toinen ei. Olen nyt avioliitossa miehen kanssa. Äh, tästä on vaikea puhua... Ikävöin tätä naista suunnattomasti. Kaikki alkoi hyvin viattomasti, olimme ystäviä. Olimme todella hyviä ystäviä. Huomasimme viettävämme paljon aikaa yhdessä. Yhtenä iltana joimme hänen luonaan punaviiniä ja yhtäkkiä ystäväni meni ihan hiljaiseksi. Hän sanoi, että hänellä on jotain kerrottavaa. Hän otti minua kädestä kiinni. Hän katsoi minua silmiin ja yhtäkkiä, minulle tuli tarve suudella häntä. Humalatila varmaan poisti estomme, sillä me todella suutelimme toisiamme. Valvoimme koko seuraavan yön, juttelimme tunteistamme ja hämmennyksestämme. Koko seuraavan päivän kävelin ympäriini typerä virne kasvoillani. No, muutimme aika pian yhteen, tosin ympäristölle kerroimme olevamme kämppiksiä. Vain muutama läheinen ystävä tiesi suhteemme todellisesta laadusta. Kun elämä alkoi vakiintua, tuli minulle lapsenkaipuu ja tahdoin tunnustaa rakkauteni avoimesti. Ystävälleni tämä ei sopinut. Hän ei halunnut leimautua lesboksi.

Rakastan aviomiestäni, mutten tunne sitä samaa paloa, samaa syvyyttä, mitä aikoinaan ystävääni. Meillä on hyvä elämä, mutta kaipaan edelleen. Kaipaus kulkee varmaan mukanani hautaan asti. Minä en kestä nähdä häntä, joten emme ole tavanneet sen jälkeen, kun päätimme suhteemme. En kestäisi nähdä häntä tietäen, etten enää koskaan saisi käpertyä hänen syliinsä. En ole voinut miehellenikään tästä kertoa. Enkä ole koskaan kokenut mitään vetoa muihin naisiin, joten kaipa minä jonkun sortin hetero olen.

Seuraa sydäntäsi! Rakkaus riipaisee, mutta se on sen arvoista.[/QUOTE]

Surullista :(

Kaikki varmaan tietää mikä on hetero,mutta mä en tiiä ja minua olkoi vaivata kun en löytänyt hyvää selkeetä vastaustasiihen voisitteko te auttaa minua,odotan innolla vastauksia

[QUOTE="harmaana";23288719]Määrittelisin itseni pääosin heteroksi. Olen kuitenkin rakastanut naista kerran. Olimme suhteessa pitkään, jopa asuimme yhdessä. Suhde kariutui kun minä halusin lapsia, toinen ei. Olen nyt avioliitossa miehen kanssa. Äh, tästä on vaikea puhua... Ikävöin tätä naista suunnattomasti. Kaikki alkoi hyvin viattomasti, olimme ystäviä. Olimme todella hyviä ystäviä. Huomasimme viettävämme paljon aikaa yhdessä. Yhtenä iltana joimme hänen luonaan punaviiniä ja yhtäkkiä ystäväni meni ihan hiljaiseksi. Hän sanoi, että hänellä on jotain kerrottavaa. Hän otti minua kädestä kiinni. Hän katsoi minua silmiin ja yhtäkkiä, minulle tuli tarve suudella häntä. Humalatila varmaan poisti estomme, sillä me todella suutelimme toisiamme. Valvoimme koko seuraavan yön, juttelimme tunteistamme ja hämmennyksestämme. Koko seuraavan päivän kävelin ympäriini typerä virne kasvoillani. No, muutimme aika pian yhteen, tosin ympäristölle kerroimme olevamme kämppiksiä. Vain muutama läheinen ystävä tiesi suhteemme todellisesta laadusta. Kun elämä alkoi vakiintua, tuli minulle lapsenkaipuu ja tahdoin tunnustaa rakkauteni avoimesti. Ystävälleni tämä ei sopinut. Hän ei halunnut leimautua lesboksi.

Seuraa sydäntäsi! Rakkaus riipaisee, mutta se on sen arvoista.[/QUOTE]

Onko sinulla nikkiä täällä? Jos näet tämän viestin niin haluaisin jakaa ajatuksia/kokemuksia kanssasi aiheesta. Ellei asia ole sinulle(kin) liian kipeä.

[QUOTE="vieras";26525535]Onko sinulla nikkiä täällä? Jos näet tämän viestin niin haluaisin jakaa ajatuksia/kokemuksia kanssasi aiheesta. Ellei asia ole sinulle(kin) liian kipeä.[/QUOTE]

Up

Olen ihastunut. 2 kertaa aiemmin. Toisen kanssa suudeltiin monia kertoja, muta homma meni liian pitkälle, ja ystävyys kärsi. Ollaan kuitenkin kaverit yhä. Toiselle en ikinä kertonut ja tunne on nykyään vain ystävyys, ja hyvä sellainen. Nyt minulla on jälleen ystävä, jonka kanssa havahduin että saatan olla yhtäkkiä hieman ihastunut, tai jotain, tai sitten vaan se on se huuma, kun ystävyys on oikeasti syventynyt. En usko hänen tuntevan yhtään samoin. Mutta tiedän, että tykkää minusta, kun ollaan niin hyviksi kamuiksi tultu. No onpahan vähän jännää elämässä :D. En aio kertoa. Hänellekään.

Olen ihastunut. 2 kertaa aiemmin. Toisen kanssa suudeltiin monia kertoja, muta homma meni liian pitkälle, ja ystävyys kärsi. Ollaan kuitenkin kaverit yhä. Toiselle en ikinä kertonut ja tunne on nykyään vain ystävyys, ja hyvä sellainen. Nyt minulla on jälleen ystävä, jonka kanssa havahduin että saatan olla yhtäkkiä hieman ihastunut, tai jotain, tai sitten vaan se on se huuma, kun ystävyys on oikeasti syventynyt. En usko hänen tuntevan yhtään samoin. Mutta tiedän, että tykkää minusta, kun ollaan niin hyviksi kamuiksi tultu. No onpahan vähän jännää elämässä :D. En aio kertoa. Hänellekään.

Juu ja arvatkaa vaan kuinka rakastunut olen nyt tähän naiseen. Vähän jännää juu.

Minä! Olen hetero, mutta joskus nuorempana hullaannuin muutamaan naiseen. Pariin irl ja pari julkkis ihastuksen kohdetta. Koskaan en ole naisen kanssa ollut sängyssä, mutta yksi entinen ystävä oli, jonka kanssa olisin ollut valmis vaikka mihin. Hämmentävää. Nyt olen yli 30-v ja en ole pitkään aikaan katsonut naista sillä silmällä. Olen miehen kanssa naimisissa ja meillä on lapsiakin. Olen tällä hetkellä ihastunut mieheen. Nolottaa, kun olen varattu.

Yhteistyössä