The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oisin voinu ottaa, ku mulla loppu eilen kahvi, eikä kaupat ollukaan auki.. :'(

Onneks löysin jonkun vanhan näytekahvipussin tuolta kaapista, niin sain sit edes jonkinlaisen aamukahvin keitettyä, ei kauheen hyvää, mut menee toi nyt alas..

Nukkuu olis voinu vaik kuin kauan vielä, mut ei sit viitti koko päivää maata, ku pitää ehtii käymään kaupassa ja tekee eväät töihin.. :)
 
No kiva,tää tästä nyt vielä puuttui. Närästää ja nyt sit niitä kipuja taas. Tulikohan tosta metukasta mitä aamul aiemmin leivän päällä söin?? ei muuten mut sattuu niin pirusti ja röyhyttää niinkuin jotain isoakin miestä.
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas,no nyt on käyty kaupassa ja hoideltu asioita. Tiskattu myös. Seuraavaks pitäs tehdä ruokaa. Partsiakin vois vähän laittaa kuntoon...tosin tarttis kaatosateen niin vois samalla pestä sen.

Kauppamieskin tuli vastaan...tee siinä sit ostoksia kun toinen kyttää vieressä. Ja lähti ennen mua kaupasta mut oli silti viel parkkiksella kun mä lähdin. No saattohan se olla ihan muutenkin viel siel eikä sen takii et lähti mun perässä kun kurvasin pois.
 
Mää oon viettäny tänään lähes tunnin puhelimessa strippaliinan kanssa. Puolikas oksensi taas eilen isältään tultuaan, tällä kertaa onneksi vain yhden kerran ja on syöny ruokaa ihan normaalisti ja vaikuttanu muuten ihan terveeltä. Puitiin yhdessä mistä se vois johtua, et syökö ne jotenkin huonosti siellä vai onko se psykosomaattista oireilua, joka liittyy isäsuhteeseen. Sovittiin mitä ne karsii ruokavaliosta poikasen ollessa siellä, aletaan pitämään viikonlopuilta ruokapäiväkirjaa ja mää ilmottelen mitä jutellaan neuvolassa, jos se onkin jotain muuta oireilua.
Sit puhuttiin sillein yleisesti ämpäristä ja puolikkaasta kaikkea ja avauduttiin molemmat siinä aika paljon. Jännä ko sen kansssa keskustelu ja asioiden hoitaminen onnistuu paljon paremmin ko ämpärin. Olimme jopa yhtä mieltä siitä, ettei oo hänen(kään) asiansa patistella ämpäriä olemaan aktiivisempi vanhempi, vaan sen halun ja muutoksen pitäis lähteä ämpäristä itsestään. Ja se vielä puhelun lopuks sano, ettei kerro meidän keskustelusta ämpärille sen enempää, ko noista ruokajutuista. Melkein jo pidän ko. henkilöstä.
 
Päi ja vää.

Mua ei tosiaankaan saa päästää kirjastoon.
Ei ainaskaan milloin ota/jätä korissa on tusina opusta JackLondonia.
Niin ja Gronoviczin "Garbo". Ja linnanvouti Raesteen "paroni von Raesteen ihmeelliset seikkailut". Ja Clavellin Gai- Jin.
Onneks oli kassi taskussa, muuten olis ollu ongelmia kantamisessa.
 
Melkein jo pidän ko. henkilöstä.
No mikä ettei?
Fiksumpaahan se on asioita hoitaa semmoisen kans kenen kans niit pystyy hoitamaan. Ja joka siel on joka tapauksessa paikalla. Ainakin niin kauan kuin tuo jaksaa raahata ämpäriä perässään.

Ei tuo ole maailman ensimmäinen eikä viimeinen nainen joka on retkahtanut renttuun. Joten ei sitä voi suurena syntinä pitää.

Ikä tuo naisille viisautta. Empiiristen havaintojeni mukaan nelkyt täyttäneet naiset ovat jo siinä määrin viisastuneita, että osaavat kartella minua ja kaltaisiani.
 
Tilasin tänää kolmet hiuslisäkkeet:snotty: :D Nopeeta on heidän toiminta,aamul tein tilauksen ja nyt lasku on jo spostissa. Ja se lasku on tullut ensin ja sitten vasta ilmotus et tilaus käsitelty ja lähetetty. Noi on nyt niitä donitsimallisia,meinasin tilata vielä muitakin malleja mut sain hillittyä itseni.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä