:vampire:Juu, heti kun sä tulet.
niijustii.
:vampire:Juu, heti kun sä tulet.
Kierrätys on muotia. Kierrätä ennen läjitystä.Uusperhe- elämää vol 2743
Kaks pikkupoikaa hiekkalaatikolla:
- Meille muutti viime viikonloppuna uus isä
- Ai, Kuka?
- No joku Reiska Virtanen
- Aijaa, se on tosi hyvä. Se oli meillä isänä viime vuonna...
Kuten sanottu, kierrätys kunniaan. Tee päivän ekoteko ja vapauta mies takaisin luontoon.on aivan tuikitavallista että muidut alkaa mollaamaan lastensa isää eron jälkeen lapsille
uus iskä on tietysti aina (vähän aikaa) cool
Mun mies todennäköisesti haluaisi saada vapautuksen luontoon.Kuten sanottu, kierrätys kunniaan. Tee päivän ekoteko ja vapauta mies takaisin luontoon.
Mut oikeasti, et sanois jotain äidin uutta hemmoa isäksi ? ja oikeaa isää puhuttelis sit nimellä. Sehän on LuOnNotOnTaon aivan tuikitavallista että muidut alkaa mollaamaan lastensa isää eron jälkeen lapsille
uus iskä on tietysti aina (vähän aikaa) cool
Grilli pihalle ja kotletit käteen? Kyllä loppuu jurputus.Mun mies todennäköisesti haluaisi saada vapautuksen luontoon.
Olen mukamas niin ärtsy kokoajan:saint:
eipiepaikkaansa
Teet saman kuin vanhoille isille- kierrätykseenMulla ei oo kesäks kenkiä!|O tai on mutta haluun uusia! Siivosin talvikengät pois ja kaivoin jo kesäkenkulat esiin mutta ne on niin kuluneita ja loppujen lopuks ei edes montaa paria ole. Se tietää reissua kenkäkauppaan :xmas:
Minneköhän mä jemmaan talvitakit ....ei ole tilaa missään.
Luontoon päästetty mies yleensä pärjää kesän, mut yleensä syyskylmillä sille juolahtaa mieleen ajatus pesästä.Mun mies todennäköisesti haluaisi saada vapautuksen luontoon.
Olen mukamas niin ärtsy kokoajan:saint:
eipiepaikkaansa
ei raaskis luopua mistäänTeet saman kuin vanhoille isille- kierrätykseen
Anna ne pois.. sitten on pakko ostaa syksyllä uusia. Nerokasta.
No ei ole normaalia vaan osoittaa että äiti on pahasti henkisesti häiriintynyt.on aivan tuikitavallista että muidut alkaa mollaamaan lastensa isää eron jälkeen lapsille
:hug: :kiss:....ei kuules, nyt ei voi pah- eikä pyh- eikä pöhitellä, nyt vaan nautitaan ihan törkeen mahtavasta ilta- auringostaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30843325:PAH taas
En nauti, istun olohuoneessa ja vedin verhotkin ikkunaan, jotten näkisi aurinkonpaistetta:hug: :kiss:....ei kuules, nyt ei voi pah- eikä pyh- eikä pöhitellä, nyt vaan nautitaan ihan törkeen mahtavasta ilta- auringosta
Otatko vielä aurinkolasitkin :snotty: ....ai ni, sua vaivaa vielä se eilen polttamas hipiä :hug:...sen siitä saa, toisaalta kannattaakin olla sitten sisätiloissa...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30843329:En nauti, istun olohuoneessa ja vedin verhotkin ikkunaan, jotten näkisi aurinkonpaistetta
- samallahan sekin ois hoitunu....ei muuta kuin alas näpytteleen se sivu esille ja pistä asia vireilleOn noi nettikauppojen nettimyyjät kyl hyvä keksintö. saa heti vastauksen jos on jotain kysyttävää. Olis varmaan pitänyt pyytää se mies treffeillekin