The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuli tosta Virtasen Reiskasta mieleeni. Että meillä yhden lapsen luokalla on poika, joka kerran meillä ollessaan ihan tosissaan tokaisi, että hänellä on nyt sitten uusi isä.
Vanha isä on äidinkin mielestä huono. Uusi isä parempi. Hän sanoo sitä uutta isää isäksi ja vanhaa isää sanoo (no vaikka Reiskaksi)- eli siis puhuttelee nimellä. Vanha isä muutti pois pari kuukautta sitten ja uusi isä muutti viimeviikolla meille. Vanhaa isää näkee välillä. Mut ei ehkä kauheesti, koska se vanha isä on äidin mielestä niin huono..
Ajattelin, että lapsi höpisee omiaan. Mutta kyllä se sitten aikaa myöten kävi selväksi että näin on. :xKarseeta!! En oo oikeasti ajatellut että ihmiset vois toimia näin
 
Mulla ei oo kesäks kenkiä!|O tai on mutta haluun uusia! Siivosin talvikengät pois ja kaivoin jo kesäkenkulat esiin mutta ne on niin kuluneita ja loppujen lopuks ei edes montaa paria ole. Se tietää reissua kenkäkauppaan :xmas:
Minneköhän mä jemmaan talvitakit ....ei ole tilaa missään.
 
Mulla ei oo kesäks kenkiä!|O tai on mutta haluun uusia! Siivosin talvikengät pois ja kaivoin jo kesäkenkulat esiin mutta ne on niin kuluneita ja loppujen lopuks ei edes montaa paria ole. Se tietää reissua kenkäkauppaan :xmas:
Minneköhän mä jemmaan talvitakit ....ei ole tilaa missään.
Teet saman kuin vanhoille isille- kierrätykseen :D

Anna ne pois.. sitten on pakko ostaa syksyllä uusia. Nerokasta.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Se on nyt kuulkaa sellainen juttu, että mulla pukkaa pahemman luokan uuden himoa.

Uutta autoa,
uutta koiraa
uutta kotia

Lisäksi pesänrakennuspsykoissani aloittelen kokoajan uusia pikkupikkuprojekteja
jotka jätän tietysti kesken. Koska. Ei ole minun syyni. Minut keskeytetään.
 
Mun mies todennäköisesti haluaisi saada vapautuksen luontoon.
Olen mukamas niin ärtsy kokoajan:saint:
eipiepaikkaansa
Luontoon päästetty mies yleensä pärjää kesän, mut yleensä syyskylmillä sille juolahtaa mieleen ajatus pesästä.

Kestävämpi ratkaisu syntyy autotalliin tai pannuhuoneeseen sisustetusta mancaveksi kutsutusta turvapaikasta. Ei sisämiestä ihan kokonaan luontoon pidä päästää.
 
...pöh, eihän sitä autoa noin pestä, että yksin...

Sitä pestään yhdessä :). Toinen toisella puolen ja toinen toisella...kurkitaan ja kihitetään, tehdään isoja laajoja hidastettuja pesuliikkeitä...ja sitten - hupsistakeikkaa vaan - hiukan laajemmassa kaaressa loiskautetaan pesusientä, jotta pisarat sinkoilevat sinne toisellekin puolelle...ja ollaan ite niin viattoman näköisenä *räpsytiräpsyti*...ja taas kurkitaan ja kihitetään...ja pestään...kunnes roiskautetaan sitä vettä kunnolla ja samalla jo juostaankin ympäri sitä autoa...ja nauretaan ja hekotellaan ja napataan kiinni ja....=)

Päiväunihetki. Talossa tarjolla spagettia ja jauhelihakastiketta sekä salaattia. Nyt kun sais noi ihanaiset ipanaiset sisällekin - keli on kyllä niin huikea :heart:
 
..ja laitetaas kesätystä kehiin

Lost Frequencies - Are you with me
https://youtu.be/aB0xQW9bSNE

...tää soi päässä menossa mukana kun olin.....fillarilenkilläääää :)! Jeeee, aivan mahtavaa kyllä oli päästä - ihan en vielä uskaltanut mennä sille mun ihanan rakkaalle rääkkihypetyslenkille mutta tää reipas kymppinen oli aivan mahtava :heart:

Tuntui kuin oisin fillarilla polkenut suoraan aurinkoon, keskelle sitä valokylpyä :)...mä niin nautin...ja se pieni pikkarainen tuulenvire tässä päivän kikkurapöwwökasassa vaan kohotti olotilaa...

Mielettömän kaunista maanantain alkuiltaa kaikille :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30843329:
En nauti, istun olohuoneessa ja vedin verhotkin ikkunaan, jotten näkisi aurinkonpaistetta :mad:
Otatko vielä aurinkolasitkin :snotty: :D....ai ni, sua vaivaa vielä se eilen polttamas hipiä :hug:...sen siitä saa, toisaalta kannattaakin olla sitten sisätiloissa...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä