The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta, heti aamusta tulen ongelmiani jakamaan tänne.
Känny ei suostu näyttää nettisivuja, vaikka on mobiilidata ja wi-fikin päällä.
Ja ihan normaalinettisivuja, ei niitä mitä menen ihan vartavasten kirjottamaan eikä ne jotka yritän klikata auki esim.facen kautta. On taas selkeetä..sorry.

Huomenta, heti aamusta tulen ongelmiani jakamaan tänne.
Känny ei suostu näyttää nettisivuja, vaikka on mobiilidata ja wi-fikin päällä.
Ja ihan normaalinettisivuja, ei niitä mitä menen ihan vartavasten kirjottamaan eikä ne jotka yritän klikata auki esim.facen kautta. On taas selkeetä..sorry.
Huomenta! Suattaa olla typerä kysymys mutta oothan buutannut koko paskan?

Huomenii!

Tulipa nukuttua. Ja oli vähän niinko krapulakin. -mikä onneksi kyllä jo katosi...

Seuraavana ois vuorossa loppujen tomaatintaimien kasvihuoneeseenraahaus ja vähän muutenkin pihamaan kuopsutusta.

Huomenta tinkulastakin.

Musta on tullut vanha: / Join vaan 4 ja sain siitäkin krapulan!

Tänään otan rennosti,huomenna ei tarvi mennä töihin :) Tosin en kyl taida tsihistää mut tossa on m uutama sipsinen niin ne ja limppari saa ajaa asian. Ja sit niiden seurana Tie Pohjoiseen leffa illalla.

Mulle jotenkin tuttua tuo, että tulee muutamasta krapula. En tiä, johtuuko vanhuudesta vai siitä että on tullut syötyä liian vähän tai mistä lie, mut hyvin ärsyttävää se on.

Sit taas toisella kertaa voi kitata viinipullon ja muutaman oluen päälle eikä tuu mitään.

Tinku, oon vieläkin vähän pettyny ko et lähteny mun kaa kekkuloimaan :( Mitkä illanistujaiset muka menee kirahvin edelle :kieh:
Sori :ashamed:
Tosin jos saan kapulan jo 4 juomasta niin mitähän siit seuraa kun lähen sun kanssa ;)
Aika valmista kauraa olin kyllä eilen että ei musta olis mitään iloa ollut.

on sil kyl jotain tosi kovaa menoa kun ei tännekän tullut vaik haukun kaa bileitä pidetään.
Tosi kovaa joo,telkkari ja sohva :LOL:

Mulle jotenkin tuttua tuo, että tulee muutamasta krapula. En tiä, johtuuko vanhuudesta vai siitä että on tullut syötyä liian vähän tai mistä lie, mut hyvin ärsyttävää se on.

Sit taas toisella kertaa voi kitata viinipullon ja muutaman oluen päälle eikä tuu mitään.
Ehkä en ookkaan vanha...söin aika huonosti eilen nimittäin. Joo,niin sen täytyy olla :xmas:

Vaikka oikeesti oon jo vanha:'(

Päivää taloon :wave:

Hupsista saatana, oltiin siellä Tallinnassa eilen, puol 11 laiva satamassa illal ja siitä bussilla kotii, tai siis ois pitäny mennä kotiin, mutta mitenköhän ihmeessä tässä näin kävi, että mä istun tällä hetkellä bussissa menossa kotiin... :whistle:

....no huudatetaas tätä nyt pikkasesti :D...onhan tää kyllä semmonen :rolleyes:...
M. Zelmerlöw - Heroes
https://youtu.be/-nbq6Ur103Q

Ja morjensta :wave: :)!

Nyt on mansikkamaa niin nättinä, että kelpaa siinä ruveta kukkaa pukkaamaan ja myöhemmin niitä ihania punaisia herkkurubiineja :p! Mutta tuulee tuolla ulkona taas niin kylmästi, että saa muu hyppely jäädä vielä odottamaan...enkä puhu mitään siitä sisäisestä olotilastani mikä johtuu monen päivän himmailusta, ssshhhhh :D...

Heiii, päiväteet tempastaan ja silleen :)...

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30841538:
Päivää taloon :wave:

Hupsista saatana, oltiin siellä Tallinnassa eilen, puol 11 laiva satamassa illal ja siitä bussilla kotii, tai siis ois pitäny mennä kotiin, mutta mitenköhän ihmeessä tässä näin kävi, että mä istun tällä hetkellä bussissa menossa kotiin... :whistle:
:wave:...jaaa :rolleyes:....sä sitten myöhästyit siitä ekasta bussista :snotty: ;)...onneksipa julkisilla löytää aina tavalla tai toisella johonkin aikaan kotiokin :whistle:

Boobabe
Pävää :wave:

Tästä taas tuu mittää. Nyt kun en ole ollut töissä niin selkäkipuja ei paljo ole. Niin aamuisin on niska ja pää kipeä. Tänään otin 2 panadol extend 665mg. Ei paljoo auttanut.
Olis pitänyt ottaa 2 burana 600mg. Haittaako jos otan illalla buranaa?

Ha! Se on hyvä herätä tähän päivään vasta nyt :D!

Kuulkaas - tänäänhän on helluntai :rolleyes:....mites se nyt menikään että...

...jollei heilaa helluntaina niin ei kynttiläillallista jouluna :rolleyes: =)...vielä ehtis....
Riittääks jos kyseisen vuorokauden aikana heila on vaan muutaman tunnin....jos riittää niin pitääkin lähtee heti kysymään jos joku tulee kahville :D Vai mitenkä noiden helluntai heilojen kanssa pitää toimia??

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Pävää :wave:

Tästä taas tuu mittää. Nyt kun en ole ollut töissä niin selkäkipuja ei paljo ole. Niin aamuisin on niska ja pää kipeä. Tänään otin 2 panadol extend 665mg. Ei paljoo auttanut.
Olis pitänyt ottaa 2 burana 600mg. Haittaako jos otan illalla buranaa?
Tuskinpa toi haittaa tuo...jos vaikka hiukan sais helpotusta aikaiseksi :hug:

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä