The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Makkarakeitto maistui nälkäisille ja reissussa rähjääntyneille ipanoille hyvin :)! Tyhjät lautaset kiitoksineen kummasti lämmittävät mieltä...

Nyt illan huumaa - ipanaiset kattelevat Poliisi- ohjelmaa (poikien mukaan mennään nyt) ja mä popsin iltapalaa, kun taas muistan, rahkaa ja mustaherukoita :p...ja tietty teetä ja paljon :)

IhQ
:wave: Iltoja..

Jaksaskohan tänään pitää vähän viisuvalvojaisia..pari tsihiäkin olis..

Tein tänään muussisosekeittoa bataatista, porkkanasta, punajuuresta ja tais siinä olla vähän perunaakin. En oo vielä ehtinyt maistaa mut huomenna.

Huomenna tarttis tehdä yks koulutehtävä, ja jos ehtii niin laitella viimein myyntiin vähän ylimäärävaatetta ja muuta..en vaan oo vielä päättänyt huutikseenko vai facen kautta.

Nyt Vinoshowta :wave:

:wave: Iltoja..

Jaksaskohan tänään pitää vähän viisuvalvojaisia..pari tsihiäkin olis..

Tein tänään muussisosekeittoa bataatista, porkkanasta, punajuuresta ja tais siinä olla vähän perunaakin. En oo vielä ehtinyt maistaa mut huomenna.

Huomenna tarttis tehdä yks koulutehtävä, ja jos ehtii niin laitella viimein myyntiin vähän ylimäärävaatetta ja muuta..en vaan oo vielä päättänyt huutikseenko vai facen kautta.

Nyt Vinoshowta :wave:
:wave:

Hä?! Tänäänkö ne on ne Viisufinaalit :O?! Ihan kokonaan mennyt jotenkin ohi, kyllä mä katoin kun PKN veti omansa ja hyvin vetikin!!, mutta sitten...jaa, jää nähtäväksi missä sitä kanavasurffailee...

haukku teloi kinttunsa aamulenkillä ja kävelee kolmella jalalla. palloa kyl kovasti tuodaan ja leikkiä pitäisi. ei tahdo millään tajuta et nyt hiukka pitäs huilata.
:hug: - no mites se sillain? Kävikö pahastikin vai selvisittekö kumpainenkin säikähdyksellä ja nyt tuolla kinkkaamisella?

Minkäs sille voi, kun toista siellä hötkyilyttäs...ymmärrän niin tasan tarkaan sessutessusen olotilat :snotty: :D

:hug: - no mites se sillain? Kävikö pahastikin vai selvisittekö kumpainenkin säikähdyksellä ja nyt tuolla kinkkaamisella?

Minkäs sille voi, kun toista siellä hötkyilyttäs...ymmärrän niin tasan tarkaan sessutessusen olotilat :snotty: :D
anturaan vian paikallistin kun kinttua tutkin. johonkin terävään kai osui kun repolaisen perään aamulla säntäsi, tiedän ei sais irti koira olla.

tsuferaffi
Tinku, oon vieläkin vähän pettyny ko et lähteny mun kaa kekkuloimaan :( Mitkä illanistujaiset muka menee kirahvin edelle :kieh:

Mut ilmeisesti lähen sit tsadilaisen ja kaverinsa kanssa johonkin liikenteeseen :D Son soitellu mulle koko päivän, nii kai se on sit mentävä.

Tinku, oon vieläkin vähän pettyny ko et lähteny mun kaa kekkuloimaan :( Mitkä illanistujaiset muka menee kirahvin edelle :kieh:

Mut ilmeisesti lähen sit tsadilaisen ja kaverinsa kanssa johonkin liikenteeseen :D Son soitellu mulle koko päivän, nii kai se on sit mentävä.
on sil kyl jotain tosi kovaa menoa kun ei tännekän tullut vaik haukun kaa bileitä pidetään.

anturaan vian paikallistin kun kinttua tutkin. johonkin terävään kai osui kun repolaisen perään aamulla säntäsi, tiedän ei sais irti koira olla.
Ai hiisiläinen, se kyllä varmasti tekee nannaa... No, ajan kanssa paranee - hyvä kun ei kuitenkaan pahemmin käynyt, että ihan lekurissa ois pitäny kuononpäätä näytellä.

Ketun syyhän toi oli, mitäs tuli juosta hölköttelemään ja hajujansa levittelemään :kieh: :rolleyes:..eihän se koira muuten oiskaan...

Mukavaa pärräämistä siellä jossakin :D :wave:...tuntemattomia ovat siis kirahvien tiet :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä