Hauskaa iltaa :wave::wave:
:wave::wave: Iltoja..
Jaksaskohan tänään pitää vähän viisuvalvojaisia..pari tsihiäkin olis..
Tein tänään muussisosekeittoa bataatista, porkkanasta, punajuuresta ja tais siinä olla vähän perunaakin. En oo vielä ehtinyt maistaa mut huomenna.
Huomenna tarttis tehdä yks koulutehtävä, ja jos ehtii niin laitella viimein myyntiin vähän ylimäärävaatetta ja muuta..en vaan oo vielä päättänyt huutikseenko vai facen kautta.
Nyt Vinoshowta :wave:
:hug: - no mites se sillain? Kävikö pahastikin vai selvisittekö kumpainenkin säikähdyksellä ja nyt tuolla kinkkaamisella?haukku teloi kinttunsa aamulenkillä ja kävelee kolmella jalalla. palloa kyl kovasti tuodaan ja leikkiä pitäisi. ei tahdo millään tajuta et nyt hiukka pitäs huilata.
anturaan vian paikallistin kun kinttua tutkin. johonkin terävään kai osui kun repolaisen perään aamulla säntäsi, tiedän ei sais irti koira olla.:hug: - no mites se sillain? Kävikö pahastikin vai selvisittekö kumpainenkin säikähdyksellä ja nyt tuolla kinkkaamisella?
Minkäs sille voi, kun toista siellä hötkyilyttäs...ymmärrän niin tasan tarkaan sessutessusen olotilat :snotty:
on sil kyl jotain tosi kovaa menoa kun ei tännekän tullut vaik haukun kaa bileitä pidetään.Tinku, oon vieläkin vähän pettyny ko et lähteny mun kaa kekkuloimaan Mitkä illanistujaiset muka menee kirahvin edelle :kieh:
Mut ilmeisesti lähen sit tsadilaisen ja kaverinsa kanssa johonkin liikenteeseen Son soitellu mulle koko päivän, nii kai se on sit mentävä.
Ai hiisiläinen, se kyllä varmasti tekee nannaa... No, ajan kanssa paranee - hyvä kun ei kuitenkaan pahemmin käynyt, että ihan lekurissa ois pitäny kuononpäätä näytellä.anturaan vian paikallistin kun kinttua tutkin. johonkin terävään kai osui kun repolaisen perään aamulla säntäsi, tiedän ei sais irti koira olla.
Mukavaa pärräämistä siellä jossakin :wave:...tuntemattomia ovat siis kirahvien tietTinku, oon vieläkin vähän pettyny ko et lähteny mun kaa kekkuloimaan Mitkä illanistujaiset muka menee kirahvin edelle :kieh:
Mut ilmeisesti lähen sit tsadilaisen ja kaverinsa kanssa johonkin liikenteeseen Son soitellu mulle koko päivän, nii kai se on sit mentävä.
No tuu sä tänne bilettäänon sil kyl jotain tosi kovaa menoa kun ei tännekän tullut vaik haukun kaa bileitä pidetään.
oon tänään ihan kotona ollessa törmännyt kaksi kertaaa naiseen kun olen aatamin asussa. ei uskalla kyl bilettään lähteäNo tuu sä tänne bilettään
Noni, ei muutako munia ulkoiluttamaan ko kotona on saanu jo hyvää harjotustaoon tänään ihan kotona ollessa törmännyt kaksi kertaaa naiseen kun olen aatamin asussa. ei uskalla kyl bilettään lähteä
..daa...siellähän se reksi sitten jo harjoittelee sujuvasti niihin kevätjuhliin kansallispuvussaan ...oon tänään ihan kotona ollessa törmännyt kaksi kertaaa naiseen kun olen aatamin asussa. ei uskalla kyl bilettään lähteä
aattelin et otan tän simppelin kansallispuvun niin ei oppilaiden tarvitse miettiä asuaan...daa...siellähän se reksi sitten jo harjoittelee sujuvasti niihin kevätjuhliin kansallispuvussaan ...
Se on hyvä että reksi näyttää esimerkkiä =)aattelin et otan tän simppelin kansallispuvun niin ei oppilaiden tarvitse miettiä asuaan.
munien ulkoilutus on tarkka laji. se tehdään harkiten ja huolella, ei kaljapöhnässä.Noni, ei muutako munia ulkoiluttamaan ko kotona on saanu jo hyvää harjotusta