The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No nyt Se eilen kaivattu tekstari ja koodi tuli, vaan 19h myöhässä, ei voinnu tulla eilen perille.
Söin pienen annoksen isäntäni tekemää makaronilaatikkoa ja voi jukra miten hyvää ja maittavaa oli. :)

Jahas. Nopeeta meinikiä ja tilannehäröilyä.

Koko talo ja meikäläinen all by myself - eli on taas laadukasta seuraa tiedossa :D

Äsken mieletöntä sutinaa ja älämölöä ja tiukkoja kurveja ja säestystä. Nyt.

Mun täytyy ruveta metelöimään :D

:hug: - sun on vaan sitten sanottava siskolles, että ihan huolella ja huoletta saa mennä useinkin reissuihinsa, sä oot niin valmis olemaan dogsitterinä :)

Äh. Sä niin tarttet koiruliinin(kin) kyllä itelles...ootko nyt ihan ihan varma, että se ei nykytilanteeseen millään muotoa mahtuis ja soveltuis? Helpottais oloas ja eloas kyllä kummasti :)!
Siis tää on isomman rakkaan pikkuliskoni vanhimman juniori- ikäisen (alle 30) poikamerkkisen uunituoreen vihityn vaimon koira. ( Oliko riittävän epäselvästi ilmaistu?)

Mun nukkumaluukkuni vuokrasoppari ihan yksselitteisesti sanoo, et "ei lemmikkejä". Hyvin tiedän, et tommoinen ei me läpi missään oikeusasteessa, mut en viitti koetella vuokraemäntäni tai naapureideni kärsivällisyyttä.

Enkä ikinä ota nukkumaluukkuuni ketään toista. Riittää että minä kärsin. Jäneskoiran ei tosiaankaan tartte.

Kun eilen selvitin, et tuo on tosiaankin ajo/metsästyskoira niin häpeän itteäni yrittäessäni ja onnistuessani varoitetun "vetämisen" suhteen. Tottakait jäneskoira "vetää" jos näkee jotain jonka tulkitsee metsäksi. Pahanlaatuinen väärinymmärrys minulta.

Mut toisaalta jos ollaan matkalla koirapuistoon, ni ylimääräiset ryntäykset eivät kuulu asiaan. Tänään tosin hihna ei o kiristynyt kertaakaan ja tuo tottelee komentoja "tänne", "seis", "istu" ja "maahan". "Sivulle"- komentoa tää ei tunne mikä olis jalkakäytävä- pyörätiellä hyödyllinen, mut tää on niin fiksu kaveri et huomenna jo osaa tuonkin.

Viikon päästä tätä kaveria vois viedä ilman hihnaa. Jos ei jäneksiä satu näköpiiriin. Kissoista tai muista koirista tää ei piittaa tuon taivaallista.

Siis tää on isomman rakkaan pikkuliskoni vanhimman juniori- ikäisen (alle 30) poikamerkkisen uunituoreen vihityn vaimon koira. ( Oliko riittävän epäselvästi ilmaistu?)

Mun nukkumaluukkuni vuokrasoppari ihan yksselitteisesti sanoo, et "ei lemmikkejä". Hyvin tiedän, et tommoinen ei me läpi missään oikeusasteessa, mut en viitti koetella vuokraemäntäni tai naapureideni kärsivällisyyttä.

Enkä ikinä ota nukkumaluukkuuni ketään toista. Riittää että minä kärsin. Jäneskoiran ei tosiaankaan tartte.

Kun eilen selvitin, et tuo on tosiaankin ajo/metsästyskoira niin häpeän itteäni yrittäessäni ja onnistuessani varoitetun "vetämisen" suhteen. Tottakait jäneskoira "vetää" jos näkee jotain jonka tulkitsee metsäksi. Pahanlaatuinen väärinymmärrys minulta.

Mut toisaalta jos ollaan matkalla koirapuistoon, ni ylimääräiset ryntäykset eivät kuulu asiaan. Tänään tosin hihna ei o kiristynyt kertaakaan ja tuo tottelee komentoja "tänne", "seis", "istu" ja "maahan". "Sivulle"- komentoa tää ei tunne mikä olis jalkakäytävä- pyörätiellä hyödyllinen, mut tää on niin fiksu kaveri et huomenna jo osaa tuonkin.

Viikon päästä tätä kaveria vois viedä ilman hihnaa. Jos ei jäneksiä satu näköpiiriin. Kissoista tai muista koirista tää ei piittaa tuon taivaallista.
:D - juu, omistussuhde tuli selväksi...

Ja oukkei, toi onkin todella rajoittava lause sopparissa. Sitten ei auta muu kuin...kärvistellä :hug:. Mutta - joskopa se tilanne siitä muuttuisi kun oikein laittaa ajatukset kohdillensa ja mallilleen, mitä lähteä tavoittelemaan isosti :). Huomaamattaan sitä rupeaa sitten oikeesti tekemään asioita sitä toivettansa kohti :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mutta mulla on talo tyhjillään, joten se vain tarkoittaa sitä, että mä lähden joraamaan Irman kanssa taas tiukkoja piruetteja ja yritän kattella sen johdonkurimuksen peräänkin :D

Sitten....mitä lie keksinkään :rolleyes:...

Pitäkää hauskaa leppoisaa lauantaita vekkulit :wave: :)

:D - juu, omistussuhde tuli selväksi...

Ja oukkei, toi onkin todella rajoittava lause sopparissa. Sitten ei auta muu kuin...kärvistellä :hug:. Mutta - joskopa se tilanne siitä muuttuisi kun oikein laittaa ajatukset kohdillensa ja mallilleen, mitä lähteä tavoittelemaan isosti :). Huomaamattaan sitä rupeaa sitten oikeesti tekemään asioita sitä toivettansa kohti :)
En edes itteäni tunne.

Mut sen tiedän, et tämmöisen hauvelin kanssa mulla ei o mitn ongelmia.

Tahtoo.

Jos on olemassa universumin toivomusvastaava tai edes joulupukki, niin hän vois vaihteeksi suunnata korvansa tännekinpäin.

Nimim. hän joka on siin mustassa kirjassa.

tsuferaffi
En tiä kumpi on ärsyttävämpää: parvekkeen lasit joista ei nää läpi kun ne on niin likaiset, vai pestyt lasit jotka sokea apinakin olis osannu pestä paremmin ja vähemmillä raidoilla. Kätevä emäntä my ass. Sänkyjen ja kirjahyllyjen kokoaminen on paljon helpompaa, eikä autojen maalauksessakaan oo koskaan tarttennu noin paljon vittuuntua lopputuloksesta.

ikkunoitten pesu on joku naisten pakkomielle. sinkkuaikana en ole ikinä nähnyt tarpeelliseksi suorittaa kyseistä toimenpidettä.

en ymmärrä ensimmäistä virkettä. Tää on eka kevät varmaan 10 vuoteen kun tässä mökissä ei juhlita rippi- , ylioppilas- tai valmistujaisjuhlia ja mulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta pestä ikkunoita

peekele, yleistin siis liikaa. tämmä pakkomielle koskee siis ainakin niitä neitoja jotka mun kämpäs on ollut.
Yleistyksesi on liian yleinen ollakseen yleistävä.
Yleisesti ottaen kuitenkin saunassa miesten puolella jossa asiat selvitetään huolella...
ei hirveesti nuolella.
Vaik mieleni janoisin... sen kumminkin sanoisin et viis ikkunoista jos läpi näkyy noista.

... Gauheeta basgaa. Lähden viemään hauvelia kävelylle enkä runoile enää ainakaan tänään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä