mut eiks toi oo jo huono fps? itel vaan hiukka päälle 10 ja ps oikeesti mitään tiä koneista
Mahtaa olla aika vanha rutku sinulla jos fps on vain 10. Toki riippuu pelistä.mut eiks toi oo jo huono fps? itel vaan hiukka päälle 10 ja ps oikeesti mitään tiä koneista
se olikin ffs siis se nopeus mitä pienempi sen vähempi lagaa ja kuva tulee nopeemmin tai jottain vaan sillon tällön pelailenMahtaa olla aika vanha rutku sinulla jos fps on vain 10. Toki riippuu pelistä.
FFS = For Fuck's Sake.se olikin ffs siis se nopeus mitä pienempi sen vähempi lagaa ja kuva tulee nopeemmin tai jottain vaan sillon tällön pelailen
eiku oli se fps mä ymmärsin et pienempi parempi piti oikeen mennä peli sivulle vaik tybyl jo vaatteet päälläFFS = For Fuck's Sake.
En oikein ymmärtänyt tekstiäsi.
Siis tää on isomman rakkaan pikkuliskoni vanhimman juniori- ikäisen (alle 30) poikamerkkisen uunituoreen vihityn vaimon koira. ( Oliko riittävän epäselvästi ilmaistu?):hug: - sun on vaan sitten sanottava siskolles, että ihan huolella ja huoletta saa mennä useinkin reissuihinsa, sä oot niin valmis olemaan dogsitterinä
Äh. Sä niin tarttet koiruliinin(kin) kyllä itelles...ootko nyt ihan ihan varma, että se ei nykytilanteeseen millään muotoa mahtuis ja soveltuis? Helpottais oloas ja eloas kyllä kummasti !
- juu, omistussuhde tuli selväksi...Siis tää on isomman rakkaan pikkuliskoni vanhimman juniori- ikäisen (alle 30) poikamerkkisen uunituoreen vihityn vaimon koira. ( Oliko riittävän epäselvästi ilmaistu?)
Mun nukkumaluukkuni vuokrasoppari ihan yksselitteisesti sanoo, et "ei lemmikkejä". Hyvin tiedän, et tommoinen ei me läpi missään oikeusasteessa, mut en viitti koetella vuokraemäntäni tai naapureideni kärsivällisyyttä.
Enkä ikinä ota nukkumaluukkuuni ketään toista. Riittää että minä kärsin. Jäneskoiran ei tosiaankaan tartte.
Kun eilen selvitin, et tuo on tosiaankin ajo/metsästyskoira niin häpeän itteäni yrittäessäni ja onnistuessani varoitetun "vetämisen" suhteen. Tottakait jäneskoira "vetää" jos näkee jotain jonka tulkitsee metsäksi. Pahanlaatuinen väärinymmärrys minulta.
Mut toisaalta jos ollaan matkalla koirapuistoon, ni ylimääräiset ryntäykset eivät kuulu asiaan. Tänään tosin hihna ei o kiristynyt kertaakaan ja tuo tottelee komentoja "tänne", "seis", "istu" ja "maahan". "Sivulle"- komentoa tää ei tunne mikä olis jalkakäytävä- pyörätiellä hyödyllinen, mut tää on niin fiksu kaveri et huomenna jo osaa tuonkin.
Viikon päästä tätä kaveria vois viedä ilman hihnaa. Jos ei jäneksiä satu näköpiiriin. Kissoista tai muista koirista tää ei piittaa tuon taivaallista.
Tää ny vaan ei vielä tunne mua.hyvinhän haukku antoi sun sitten tutia. meillä oli koira asetellut lelunsa riviin sängyn reunalle jo neljältä aamulla kun herätteli mut
En edes itteäni tunne.- juu, omistussuhde tuli selväksi...
Ja oukkei, toi onkin todella rajoittava lause sopparissa. Sitten ei auta muu kuin...kärvistellä :hug:. Mutta - joskopa se tilanne siitä muuttuisi kun oikein laittaa ajatukset kohdillensa ja mallilleen, mitä lähteä tavoittelemaan isosti . Huomaamattaan sitä rupeaa sitten oikeesti tekemään asioita sitä toivettansa kohti
ikkunoitten pesu on joku naisten pakkomielle. sinkkuaikana en ole ikinä nähnyt tarpeelliseksi suorittaa kyseistä toimenpidettä.Eron jälkeen vissiin neljä vuotta on menny...
... enkä o vielä ehtiny/viittiny murehtia ikkunalasien kaltaisia yksityiskohtia.
ikkunoitten pesu on joku naisten pakkomielle. sinkkuaikana en ole ikinä nähnyt tarpeelliseksi suorittaa kyseistä toimenpidettä.
peekele, yleistin siis liikaa. tämmä pakkomielle koskee siis ainakin niitä neitoja jotka mun kämpäs on ollut.en ymmärrä ensimmäistä virkettä. Tää on eka kevät varmaan 10 vuoteen kun tässä mökissä ei juhlita rippi- , ylioppilas- tai valmistujaisjuhlia ja mulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta pestä ikkunoita
Kokeilehan haaroväliäsi. Sisäke vai uloke?en ymmärrä ensimmäistä virkettä. Tää on eka kevät varmaan 10 vuoteen kun tässä mökissä ei juhlita rippi- , ylioppilas- tai valmistujaisjuhlia ja mulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta pestä ikkunoita
Tosta naisten pakkomielteestä ikkunoiden pesuun, ei oo mullakaan mitään pakkomielettä.peekele, yleistin siis liikaa. tämmä pakkomielle koskee siis ainakin niitä neitoja jotka mun kämpäs on ollut.
Pitänee katsoa peilillä, täyttä varmuutta ei käsikopelolla asiasta saanut. On tuolta 4 muksua pullahtanut mutta viimeisimmästä on aikaa 20 vuotta. Kai ihminen voi muuttua?Kokeilehan haaroväliäsi. Sisäke vai uloke?
Noin hyvä jätkä ei just koskaan ole nainen.
Yleistyksesi on liian yleinen ollakseen yleistävä.peekele, yleistin siis liikaa. tämmä pakkomielle koskee siis ainakin niitä neitoja jotka mun kämpäs on ollut.
Tää pesu koski vaan parvekkeen lasituksia. Niistä ei meinannu enää nähdä läpi. Muut ikkunat jätän hyvillä mielin pesemäti. Ja jos joku kysyy, niin 'pelkään putoavani avonaisesta ikkunasta'.ikkunoitten pesu on joku naisten pakkomielle. sinkkuaikana en ole ikinä nähnyt tarpeelliseksi suorittaa kyseistä toimenpidettä.