The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...voi ei, se pisti sutkin okselle :hug:...toi on kyllä niin tuttua sen jälkeen, ettei uskalla laittaa suuhun niin mitään, mutta...on sun nyt jotain vaan laitettava, ihan pikkasesti edes...sitä mitä mieles tekee. Siinä menee vaan niin nopeasti yllättävänkin heikkoon kuntoon ja vaikka joiskin ja pitäis kiinni nestetasapainosta niin se ei ihan riitä.

Ota vaikka yksi haukku sitä banskua. Se riittää. Voi teitä :hug:...
Vaikuttaa ku poikia kattoo, niin oikeesti suht nopeelta taudilta, mikä on vaan tosi hyvä. Onkoha ne muuten saanu vastustuskyvyn norovirukseen, kun oon molemmissa raskauksissa sairastanu sen, J:stä vielä ihan loppuvaiheilla, ja L:stakin tais olla puol väli jo menny. Tuli tässä äkkiseltään mieleen, että jos meillä ei sen vuoksi oo sitä sairastettu, ku vasta nyt.

Juu syöminenkin olis kyllä tärkeetä, ettei sentään taju lähde.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30833213:
Vaikuttaa ku poikia kattoo, niin oikeesti suht nopeelta taudilta, mikä on vaan tosi hyvä. Onkoha ne muuten saanu vastustuskyvyn norovirukseen, kun oon molemmissa raskauksissa sairastanu sen, J:stä vielä ihan loppuvaiheilla, ja L:stakin tais olla puol väli jo menny. Tuli tässä äkkiseltään mieleen, että jos meillä ei sen vuoksi oo sitä sairastettu, ku vasta nyt.

Juu syöminenkin olis kyllä tärkeetä, ettei sentään taju lähde.
Aina parempi, mitä nopeemmin pääsette taudista eroon :). Ja se että pojat jaksaa jo tehdä hiljaksiin muutakin ja mielenkiinto pysyy yllä kertoo kyllä, että pahin on takana. Mutta toivutte kuitenkin huolella, raju rutistus se kuitenkin on ollut koko kropalle.
 
Aina parempi, mitä nopeemmin pääsette taudista eroon :). Ja se että pojat jaksaa jo tehdä hiljaksiin muutakin ja mielenkiinto pysyy yllä kertoo kyllä, että pahin on takana. Mutta toivutte kuitenkin huolella, raju rutistus se kuitenkin on ollut koko kropalle.
Juu kyllä pojat on huomisen ainakin vielä pois hoidosta ja mä en oo työkuntoinen ensi yönä, katotaan sitte seuraavaa, että mikä vointi. Mut joo rauhassa pitää toipua, ennenkuin lähtee riehumaan tonne..
 
Morjesta ketjuun:wave:

Eka päivä takana ,5 vielä eessäpäin.
Aikas naatti olo etten sanois,sit kun vielä söi niin tadaa.

Mutta mitäs tänne....alastulolle ja pojille paranemisia :hug:
Kiitos :hug:

Joko mulla kävi tosi hyvä tuuri ja selvisin tästä taudista tosi nopeesti tai sitte tää on vaan tyyntä myrkyn edellä. Toki ehdin ottamaan sitä maitohappobakteeria ajoissa, nii jos se hiukan hillitsi tota mahaa

Sain syötyäkin ja vielä on pysyny sisällä :) Pojatkin sain syömään jäätelöä ja pari sipsiä.
 
Ostin kirppariltä nätin verhon tai oikeastaan puolikkaan sellaisen. Ollut jossain minikokoisessa ikkunassa. Yksi puolikkaan kokoinen pitkä verho ja kolmasosan kokoinen kappa. Leikkaan ryppynauhat irti sekä sivusaumat ja alakäänteet. Sitten leikkaan kuviot kohdistaen paloja. Neljästä pätkästä ehkä tulisi kappa keittiön ikkunaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30833399:
Kiitos :hug:

Joko mulla kävi tosi hyvä tuuri ja selvisin tästä taudista tosi nopeesti tai sitte tää on vaan tyyntä myrkyn edellä. Toki ehdin ottamaan sitä maitohappobakteeria ajoissa, nii jos se hiukan hillitsi tota mahaa

Sain syötyäkin ja vielä on pysyny sisällä :) Pojatkin sain syömään jäätelöä ja pari sipsiä.
Toivotaan parasta :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä