The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9MMM
..jees, nyt mä lähden ottamaan päivästä otetta :) :wave:

Ulkona on muuten niin huikaisevan häikäisevä auringonpaiste, että :)!

Pitäkäähän hienoa päivää ja nauttikaahan isosti, mussukaiset :kiss:
no päivää sinnekkin tyby tossa ku peuhattiin ni nappas 10 cent ja mä säpsähdin ja perkele nielas sen hetken kuumotus mut onneksi meni mahaan asti nyt tässä päivystykssen jonossa kyllä kirosin ja pelottelin koko maha aukastaa per sinne sitten tunti tolkuiksi oottelemaan :(
 
9MMM
Luulen että ei muu auta kuin odottaa että tulee itsestään ulos vatsasta. :hug:
joo nyt vastattiin toise varatun äänen sulkemisen ja kolmen musiikin jälkeen. sairaalaan jos mahakipeeks tai oksettaa sanoin viellä tybylle että kolikko tulee kakan mukana ja iskä joutuu penkomaan kakkaa just se mistä en niin yhtään pidä on kakan haju. nooh sanoin et jos mahaan alkaa sattumaan ja kolikoita kun syö niin tosi paljon säikähti tybykin ei taida enään syödä. mun pitää hakee kasvonaamari :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Joskus mua vähän nyppii kun toi ukkokulta hiippailee aamuyöllä kotiin. Normaalisti olisin jo ulkoiluttanut imurin, moppaillut lattiat ja huiskutellut pölyrättiä mutta nyt ei pysty kun toinen nukkuu. Taidan lähteä salille, jospa vaikka sitten jo pääsisi siivoamaan.
 
no päivää sinnekkin tyby tossa ku peuhattiin ni nappas 10 cent ja mä säpsähdin ja perkele nielas sen hetken kuumotus mut onneksi meni mahaan asti nyt tässä päivystykssen jonossa kyllä kirosin ja pelottelin koko maha aukastaa per sinne sitten tunti tolkuiksi oottelemaan :(
Oho, teilläpä on ollut tilannetta...taisitte molemmat siellä säikähtää pahan päiväisesti :hug:...

Mutta, josko tulis ihan omin avuin uloskin...tietty kattelet tilannetta ja jos valittaa kipua tjtn, niin sitten päivystykseen...kurjaa kyllä, mutta joskus vain sattuu näitä eikä niille voi mitään.


edit. ...saitkin jo apuja ihan paikan päältä :), hyvä. Meet niitten ohjeistuksien mukaan sitten...ja koetat rauhottua siellä sinäkin :)


..ja kyllä se ruoka maistuu sitten vähän ajan päästä tytölleskin, ei sitä syömättä voi vaan olla...nyt vaan keksitte jotain kivaa tekemistä, meette ulos vaikka puistoilemaan ja keinumaan, niin tulee muuta ajateltavaakin :)
 
Viimeksi muokattu:
Joskus mua vähän nyppii kun toi ukkokulta hiippailee aamuyöllä kotiin. Normaalisti olisin jo ulkoiluttanut imurin, moppaillut lattiat ja huiskutellut pölyrättiä mutta nyt ei pysty kun toinen nukkuu. Taidan lähteä salille, jospa vaikka sitten jo pääsisi siivoamaan.
:wave:...päivää on hyvän tovin verran vielä jäljellä, joten ehdit säkin Irmas kanssa kieppuilemaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
..tulihan "riehuttua" - heitin petivaatteet pihalle tuulettumaan ja Irman kans jammasin (turvallisesti ;)) ja ehdin tota fillariakin roimimaan...tiiä sitten toimivatko, mutta eivät ainakaan pidä enää meteliä..sen näkee sitten tuonnempana, jos pääsis testailemaan tonne maastoon kunnolla :)

Nyt "vain" ollaan tirpanan kanssa (elokuvapäivää tyrkkää - ipana kattelee Maa aikojen alussa - Matka veden ääreen- leffaa. Se on paikoitellen jänskäpänskäsen makuinen mutta nyt on kuulema pakko sellaista kattoa :D), esikoinen lähti puusavottaan ja me "ruusut" ollaan kotosalla ja tää yksi hurmuritapaus on vielä maailmalla :)

Laitetaas tulemaan:
New Radicals - You get what you give
https://youtu.be/kvBT9EgmQGk

...ja ihan mielettömän makeet kuvat tossa videossa...kohotetaan fiiliksiä ja laitetaan hymyä huuliin :)....*lähtee jammaileen ja pyörähteleen*
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30829699:
No nyt on piruetit tehty Irman kanssa :D

Mä en oo johtoon onnistunu sotkeentumaan, mutta tossa taannoin, kun oikeen pitkillä vedoilla imuroin olohuonetta, niin jotenkin ihmeen kaupalla sain sen imurinletkun jäämään kiinni pyykkitelineeseen, joka oli mun seläntakana ja tottahan toki se kaatui mun päälleni sieltä. Ensin pelästyin ja sitte aloin vaan kikattaa ihan hillittömästi, eihän kellään oikeesti voi käydä noin :D

Juu nyt vaatteet päälle ja juhlahumuun, kattoon ihania prinsessakaksosia :heart:

Muksaa päivää kaikille :wave:
Mää törmäsin sänkyyn viime perjantaina ko petasin sänkyä, se mustelma on vaa tummunu entisestään :D


Niii ja aamua kaikille. Tänään olis viel pieni rutistus kouluhommien parissa, ja tsadilaistaki ois tarkotus treffata. Ollaan hengailtu aika paljon täs lähiaikoina ja se on kyllä niin mainio toveri ettei toista :D :heart:
 
Mää törmäsin sänkyyn viime perjantaina ko petasin sänkyä, se mustelma on vaa tummunu entisestään :D


Niii ja aamua kaikille. Tänään olis viel pieni rutistus kouluhommien parissa, ja tsadilaistaki ois tarkotus treffata. Ollaan hengailtu aika paljon täs lähiaikoina ja se on kyllä niin mainio toveri ettei toista :D :heart:
Oooo, joo, noi sänkyjen jalat - nehän on ihan mahdottomia hyökkäämään päälle..tai kintuille. Joo, ei kotona oo ollenkaan turvallista :D... Ootahan muuten kun se rupee vaihtamaan väriä, niin sitten sä ootkin sateenkaarikirahvinen :hug: :kiss:...

Sulla onkin ihan huippupalkinto oottelemassa, mikä onkaan kivempaa ankaran aivotyöskentelyn jälkeen kuin heittää vapaalle taatun laadukkaassa seurassa :). Nauti siis treffailusta :)!
 
Oooo, joo, noi sänkyjen jalat - nehän on ihan mahdottomia hyökkäämään päälle..tai kintuille. Joo, ei kotona oo ollenkaan turvallista :D... Ootahan muuten kun se rupee vaihtamaan väriä, niin sitten sä ootkin sateenkaarikirahvinen :hug: :kiss:...

Sulla onkin ihan huippupalkinto oottelemassa, mikä onkaan kivempaa ankaran aivotyöskentelyn jälkeen kuin heittää vapaalle taatun laadukkaassa seurassa :). Nauti siis treffailusta :)!
Sateenkaarta kyllä piisaa, sain viime viikonlopulla mustelmia vähän muuallekin, hetkennjo luulin että oon hakattu. En tiiä pahoinpitelikö alastulo vai miekkonen :LOL:

Met käytiin tsadilaisen kanssa tos toissayönä taskulamppujen kanssa koluamassa yhden autiotalon kellaria. Sitä on 1900-luvun alussa käytetty vankityrmänä, siel roikku vielä kahleetkin katossa. Oli aika jännää, mut äijällä meni pupu pöksyyn niin ei me siellä sitten kauaa viivytty :D Mut otetaan uus yritys tässä joku kerta, parempien taskulamppujen kanssa :)
 
Sateenkaarta kyllä piisaa, sain viime viikonlopulla mustelmia vähän muuallekin, hetkennjo luulin että oon hakattu. En tiiä pahoinpitelikö alastulo vai miekkonen :LOL:

Met käytiin tsadilaisen kanssa tos toissayönä taskulamppujen kanssa koluamassa yhden autiotalon kellaria. Sitä on 1900-luvun alussa käytetty vankityrmänä, siel roikku vielä kahleetkin katossa. Oli aika jännää, mut äijällä meni pupu pöksyyn niin ei me siellä sitten kauaa viivytty :D Mut otetaan uus yritys tässä joku kerta, parempien taskulamppujen kanssa :)
...no jestas sentään :D...se on ollut sitten rajua :rolleyes:...nää teikäläisen kohtaamiset :)

Huiii, spooky- meininkiä teillä...ois ehken voinu jäädä ite kultakin väliin tommoset tutustumiset ja tohon kellonlyömään (se mielikuvitus ja vallaton sellainen)...mutta onpahan teillä ainakin mieleenpainuvat treffireissut :)...ja hyvässä seurassa nyt voi säikähdelläkin vapaasti ja vapautuneesti ja sen jälkeen nauraa sillekin yhdessä :)
 
IhQ
Hellou..kirjasto ei ollu auki!! Netinperkele ei näköjään tiedä yhtään mitään.

No, palloiltiin sit ruokakaupassa..siellä ei ollu sitä kalenteriakaan mitä lähin etsimään. Silti sain tuhlattuu sinne melkein 80€. Ei onnistu tänään mikään.
 
..laitettiin tirpanan kans tulemaan kookoslastukeksejä :)

Arvaas vaan tuoksuuko ihanalle....hiukan sitruunaa...kookosta...vaniljaa ....:heart:...kunnon tuoksumusaa :)

Ja siinä kaiken häsäämisen välissä vielä oltiin Aliastakin...nyt vaan ootellaan valmista :)
 
Hellou..kirjasto ei ollu auki!! Netinperkele ei näköjään tiedä yhtään mitään.

No, palloiltiin sit ruokakaupassa..siellä ei ollu sitä kalenteriakaan mitä lähin etsimään. Silti sain tuhlattuu sinne melkein 80€. Ei onnistu tänään mikään.
:hug:....se joskus on tahmaista mutta nyt otat rennon letkeesti vaan :)...pistät kahvia tulemaan ja istahdat alas :)
 
9MMM
..laitettiin tirpanan kans tulemaan kookoslastukeksejä :)

Arvaas vaan tuoksuuko ihanalle....hiukan sitruunaa...kookosta...vaniljaa ....:heart:...kunnon tuoksumusaa :)

Ja siinä kaiken häsäämisen välissä vielä oltiin Aliastakin...nyt vaan ootellaan valmista :)
tässä suunnittelin kauppaan menoo mut taidetaan mennnä nepalilaiseen koht safkaa jahka löydän pankki kortin voi helkatti tätä päätä näissä tavara asioissa ehkä mä ostan sen lompakon ikinä ollu mut ei sekään vissiin oo hyvä ku rypistän taskuun ja sitten on repaleista ja ryppystä seteliä uuum nepali kutsuu uuh tuorejuustopinaatti kastikkeella höystettyä lammasta jos vähän extraaa saaa myös kanaa ja possua ja jätti rapuja eri kastikkeilla ja jugurtti kastikkeeseen dippailtua naan leipäää kera punaviinilasin nam :)
 
tässä suunnittelin kauppaan menoo mut taidetaan mennnä nepalilaiseen koht safkaa jahka löydän pankki kortin voi helkatti tätä päätä näissä tavara asioissa ehkä mä ostan sen lompakon ikinä ollu mut ei sekään vissiin oo hyvä ku rypistän taskuun ja sitten on repaleista ja ryppystä seteliä uuum nepali kutsuu uuh tuorejuustopinaatti kastikkeella höystettyä lammasta jos vähän extraaa saaa myös kanaa ja possua ja jätti rapuja eri kastikkeilla ja jugurtti kastikkeeseen dippailtua naan leipäää kera punaviinilasin nam :)
...heii, joskus se vaan on kuules semmosta sähläysmeinikiä eli ei suju :)...enkä mä tiiä tosta lompakostakaan, kyllä mä ainakin osaan senkin kanssa olla hukassa :snotty: :D...kuinkahan monta kertaa oon onnistunu sieltäkin tiputtelemaan noita kortteja...onneksi tuuri on ollut mukana :)

Nam! Menkääpä herkuttelemaan kunnolla :)...senkin, tässähän rupee itellekin tekeen mieli tommosia...mutta nyt nautitte kunnolla, ootte ansainnu sen kumpikin :)
 
9MMM
...heii, joskus se vaan on kuules semmosta sähläysmeinikiä eli ei suju :)...enkä mä tiiä tosta lompakostakaan, kyllä mä ainakin osaan senkin kanssa olla hukassa :snotty: :D...kuinkahan monta kertaa oon onnistunu sieltäkin tiputtelemaan noita kortteja...onneksi tuuri on ollut mukana :)

Nam! Menkääpä herkuttelemaan kunnolla :)...senkin, tässähän rupee itellekin tekeen mieli tommosia...mutta nyt nautitte kunnolla, ootte ansainnu sen kumpikin :)
pakko kysyy siellä raflassa ekaks et voiko vinguttaa korttia sillain et näytän passia vaan ku eii oo tunnuslukui mut nähdään nyt kortti löyty naams moikka
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä