The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30829603:
Me poikien kanssa yhteistuumin huuhdeltiin pesuhuoneen lattia, vähän mukavampi käydä suihkussa, kun ei oo jalat kurassa :LOL:

Jos vielä sitä irmaa tässä ulkoiluttais ennenkuin lähetään sitä kummipoikaa juhlimaan :) Nyt ku ehkä olis joku pieni siivouskipinä, tiedän ettei sitä ens viikolla yövuorojen jäljiltä ihan mahdottomasti ainakaan ole :D

Sähäkkänä vaan vetäset Irmas kanssa tiukat piruetit - varo sitä johtoa!! oikeesti!! nim. pariin kertaan kunnolla rähmälleen..:D - ja sitten vain juhlahumuun :)! Mukavia kekkereitä!
 
Kuppi teetä...ahhh...puuroa ja marjoja...nams...:)

Hiljalleen kuosiin :)...tosin tää kikkurakasa taas on semmosessa kunnossa, että hohhooo...jos saisin kasattua sen jollekin syherölle, niin saattaisin olla ihmisen näköinen :snotty:..
 
Oikeesti, oot sotkeutu imurin johtoon ja kaatunut :D
:wave: - joo, morjens vaan! Kävi muuten niin tyylikkäästi se homma, kato kun sitä johtoahan piisaa ja totta ihmeessä se koko kapasiteetti pitää nykäistä pitkin lattioita valumaan...ja sitten kun oot tämmönen kuin mä :snotty: :D...niin eipä siihen ihmeitä tartte...parit tiukat liikkeet ja pyörähdykset, niin...

...kappas, et ookaan tolpillas vaan keräilet itteäs lattialta nauraen :D

Welcome to my life, episodi 2648 :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:wave: - joo, morjens vaan! Kävi muuten niin tyylikkäästi se homma, kato kun sitä johtoahan piisaa ja totta ihmeessä se koko kapasiteetti pitää nykäistä pitkin lattioita valumaan...ja sitten kun oot tämmönen kuin mä :snotty: :D...niin eipä siihen ihmeitä tartte...parit tiukat liikkeet ja pyörähdykset, niin...

...kappas, et ookaan tolpillas vaan keräilet itteäs lattialta nauraen :D

Welcome to my life, episodi 2648 :D
Sä oot kyllä jotenkin ... Ihuna :hug:
 
:D:hug:
Olis niin siistiä olla joskus kärpäsenä katossa seuraamassa teijän arkea..kuulostaa kaikelta muulta kuin tylsältä :)
:LOL:

...ois siinä kyllä oleminen :snotty:...ei kuule välttämättä tietäiskään että itkiskö vai nauraisko *totiseksi heittäytyi*...


Kato, jos ei ipanat keksi järjestää ohjelmanumeroita niin onneksi voi aina tämmöseen äitii luottaa :snotty: :D


...ja voi luojan lykky, sitä osaa nauraa itellensä :)!
 
...no voi sun sentään, tirpana on kipeenä :(...tohon tuli kainaloon nojailemaan niin kuumeinenhan tää mussukka on...

Tulikin sitten akuuttia suunnitelmien pähkäilyä..mutta joo, tilanne ja asia kerrallaan, pitää jättää joitakin tekemättä ja silleen :).

Mutta fillarin kimppuun tässä on tänään käytävä...saas nähdä mimmosta artikulaation kukkasta se homma sitten tuokaan tullessaan :D...voipi olla taas uusien sanontojen paikkaa...
 
Isin poissaolo kostetaan mulle ruoan kanssa temppuilemalla. Tänään esim ei syödä aamupalaa. No, luulis sitten lounaalla olevan jo nälkä.
...anna toisen ikävissään möllistellä :hug:...kyllä se ruoka maistuu varmasti tuonnempana :), elä huoli.

Ja yhdessä siellä tasoittelette ikävänkaiherrustanne, otatte kainaloishetkiä ja höpisette kivoja :hug: :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
...no voi sun sentään, tirpana on kipeenä :(...tohon tuli kainaloon nojailemaan niin kuumeinenhan tää mussukka on...

Tulikin sitten akuuttia suunnitelmien pähkäilyä..mutta joo, tilanne ja asia kerrallaan, pitää jättää joitakin tekemättä ja silleen :).

Mutta fillarin kimppuun tässä on tänään käytävä...saas nähdä mimmosta artikulaation kukkasta se homma sitten tuokaan tullessaan :D...voipi olla taas uusien sanontojen paikkaa...
No voi, siellä on pieni sairas :hug:
 
No nyt on piruetit tehty Irman kanssa :D

Mä en oo johtoon onnistunu sotkeentumaan, mutta tossa taannoin, kun oikeen pitkillä vedoilla imuroin olohuonetta, niin jotenkin ihmeen kaupalla sain sen imurinletkun jäämään kiinni pyykkitelineeseen, joka oli mun seläntakana ja tottahan toki se kaatui mun päälleni sieltä. Ensin pelästyin ja sitte aloin vaan kikattaa ihan hillittömästi, eihän kellään oikeesti voi käydä noin :D

Juu nyt vaatteet päälle ja juhlahumuun, kattoon ihania prinsessakaksosia :heart:

Muksaa päivää kaikille :wave:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä