The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...huomentaaaaa :D :kiss:

Nyt on kyllä niin töttöröö otetta, että tästä päivästä ei tuu muuta kuin naurua :D...mä nukuin sitten liikaakin :snotty:...ja ihan on olo kuin pumpulissa menis :D

No, ei taida haittaa ketään muuta kuin mua :D...mä niin elättelen toiveita että aamupala tasoittaa oloa...
 
...huomentaaaaa :D :kiss:

Nyt on kyllä niin töttöröö otetta, että tästä päivästä ei tuu muuta kuin naurua :D...mä nukuin sitten liikaakin :snotty:...ja ihan on olo kuin pumpulissa menis :D

No, ei taida haittaa ketään muuta kuin mua :D...mä niin elättelen toiveita että aamupala tasoittaa oloa...
Mullaki oli hetken ihan töttöröö, mutta pari mukii kahvia ja olen kuin uusi ihminen :D

Toivottavasti sullaki helppaa :kiss:

Mein kämppä on kuin hiekkalaatikko, eteinen ja pesuhuone täynn kuraa, pojat eile vähä olivat pihalla, ihan kiva ku tykkäävät, mutta kukahan tulis tänne imurin kanssa?
 
...huomentaaaaa :D :kiss:

Nyt on kyllä niin töttöröö otetta, että tästä päivästä ei tuu muuta kuin naurua :D...mä nukuin sitten liikaakin :snotty:...ja ihan on olo kuin pumpulissa menis :D

No, ei taida haittaa ketään muuta kuin mua :D...mä niin elättelen toiveita että aamupala tasoittaa oloa...
Sepä hyvä, kun säähän oot muuten enempi semmonen synkistelijä mörkö






:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30829572:
Mullaki oli hetken ihan töttöröö, mutta pari mukii kahvia ja olen kuin uusi ihminen :D

Toivottavasti sullaki helppaa :kiss:

Mein kämppä on kuin hiekkalaatikko, eteinen ja pesuhuone täynn kuraa, pojat eile vähä olivat pihalla, ihan kiva ku tykkäävät, mutta kukahan tulis tänne imurin kanssa?
...täällä ipanat repeilee mulle kun oikeesti :D...voiko olla hankalampaa taas tässä tämä ajatuskoppani kasaan väkrääminen, kun tuntuu että vielä menee semmosessa unihötössä...

Joo, kiitti - kyllä tää tästä helpottuu :kiss:...

Ja toi hiekan vaeltaminen sisätilohin on kyllä niin ihmejuttu :snotty:...vaikka kuinka olis rappurallia ja eteisessä jotain kurasyöppömattoa niin...väistelevät mokomat! Irmaa se mäkin joudan täällä jumpauttamaan tänään, joten tsemppirutistukset saat multa :hug: - kyllä me tää homma hoidetaan :)!
 
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30829505:
Huomenta. Olin ihan sunnuntaissa ku heräsin, mut oliki positiivinen yllätys ku on vast lauantai :) tänää kummipojan synttäreille ja nyt on jo pyykkikone pyörimässä. Nyt kahvia ja paljon :D
Miullon kans päivät ihan sekasin.

Yöllä en saa nukuttua kun stressaan ens viikkoa töissä ja luulen että on maanantai ja oon myöhästynyt.:ashamed:
 
IhQ
Miunkin pitäs siivota taas ja tuol olis taas ikean kassi myytäväks menevää tavaraa..en tiiä kannattaako sen vertaisen takia kuitenkaan mitään kirppispöytää ottaa mut huutiksessa kai sit (siellä kyllä menee tosi huonosti mikään, ainakaan miun myytävät, kaupaks)
Face-kirppiksellä en oo ikinä ees kokeillu.
 
...täällä ipanat repeilee mulle kun oikeesti :D...voiko olla hankalampaa taas tässä tämä ajatuskoppani kasaan väkrääminen, kun tuntuu että vielä menee semmosessa unihötössä...

Joo, kiitti - kyllä tää tästä helpottuu :kiss:...

Ja toi hiekan vaeltaminen sisätilohin on kyllä niin ihmejuttu :snotty:...vaikka kuinka olis rappurallia ja eteisessä jotain kurasyöppömattoa niin...väistelevät mokomat! Irmaa se mäkin joudan täällä jumpauttamaan tänään, joten tsemppirutistukset saat multa :hug: - kyllä me tää homma hoidetaan :)!
Me poikien kanssa yhteistuumin huuhdeltiin pesuhuoneen lattia, vähän mukavampi käydä suihkussa, kun ei oo jalat kurassa :LOL:

Jos vielä sitä irmaa tässä ulkoiluttais ennenkuin lähetään sitä kummipoikaa juhlimaan :) Nyt ku ehkä olis joku pieni siivouskipinä, tiedän ettei sitä ens viikolla yövuorojen jäljiltä ihan mahdottomasti ainakaan ole :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä