Minkä vahvuiset sukkahousut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eukko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eukko"

Vieras
Hautajaisiin laitan mustat sukkikset. Saa näkyä läpi, ei ole sellua tai suonikohjuja. Hame on lähes polviin. Mietin jotain 20-40 välillä. Olen nuori ja harvemmin tulee käytettyä sukkiksia. Hautajaisiin on pakko laittaa ja toki mielelläni laitankin.

Mulla tökkäs nyt tuohon hame on lähes polviin. Eikö se oo vähän turhan lyhyt hautajaisiin?
Tai ainakaan en ole noin lyhyttä hautajaisissa vielä nähnyt, liekö ollaan sitten outoja kun naisetkin yleensä sonnustautuu mustiin housuihin tai nilkkapituiseen hameeseen/mekkoon.

Mulla tökkäs nyt tuohon hame on lähes polviin. Eikö se oo vähän turhan lyhyt hautajaisiin?
Tai ainakaan en ole noin lyhyttä hautajaisissa vielä nähnyt, liekö ollaan sitten outoja kun naisetkin yleensä sonnustautuu mustiin housuihin tai nilkkapituiseen hameeseen/mekkoon.

Hei yritäkkö unohtaa sen hameen pituuden, kun nyt olisi tärkeämpää saada vastaus kysymykseeni, minkä vahvuiset sukkahousut.

Koittakaa ymmärtää että nyt on kesä. Ja periaatteessa hautajaiset on juhlat. Juhliin laitetaan ohuet sukkikset. Tai sama olis laittaa täysin peittävät legginssit, kun kymmatkaan ei oo yhtään juhlavat. Elikkä peittävät sukkikset ei kuulu juhliin.

[QUOTE="eukko";30826867]Koittakaa ymmärtää että nyt on kesä. Ja periaatteessa hautajaiset on juhlat. Juhliin laitetaan ohuet sukkikset. Tai sama olis laittaa täysin peittävät legginssit, kun kymmatkaan ei oo yhtään juhlavat. Elikkä peittävät sukkikset ei kuulu juhliin.[/QUOTE]

No jos niitä nyt juhlina haluaa ajatella, niin muistojuhlana jossa tarkoitus on kunnioittaa edesmennyttä. Ei esitellä itseään.

No jos niitä nyt juhlina haluaa ajatella, niin muistojuhlana jossa tarkoitus on kunnioittaa edesmennyttä. Ei esitellä itseään.

En mä mene edes häihin esittelemään itseeni. Pukeudun vaan tyylileni uskollisena. Yläosa onkin sitten todella peittävä, ei tule yhtään muodot esiin. Eli toisin sanoen muut näkee vain sääreni polvista alaspäin mustiin sukkiksiin verhoutuneena. Varmaan ihan kamala järkytys kun polvet näkyy. Nyt oikeasti vähän järkeä päähän.

Yhteistyössä