Miten paljon miehesi juo ennen kun lähtee baariin?

• Viestiketjun aloittaja kysyjäharmaana
  • Ensimmäinen viesti
Ei tarvi juoda yhtään mitään. Baareissa käy aniharvoin, ne harvat kerrat oltu yhdessä ja kumpikin silloin juonut saman verran, ehkä viinipullollisen. Kaksistaan ei käydä baareissa, mutta joskus harvoin porukalla kyllä.

hhg
Harvoin ja riippuu tilanteesta. Jos jotain keikkaa menee katsomaan niin ei juo yhtään kun menee autolla.
Jos joku synttärijuhla niin pari kaljaa, lapsien mentyä nukkumaan.

v.ieras
En tiedä. Ei juo koskaan kotona, eikä siis lähde täältä baariinkaan.
Mutta varmaan ihan riittävän määrän, ainakin tullessaan kotiin sammuu yleensä veskin lattialle.

joka kerta sama juttu
Ei se mitään juo. Korkeintaan appelsiinimehua tai vihersmoothien. Se kuitenkin vain käy edustamassa fiksusti ja kertomassa illan parhaat vitsit. Yleensä se kertoo porukalle baarissa vain että missä politiikka tällä hetkellä menee ja mihin kannattaa tässä taloustilanteessa sijoittaa rahansa. Se on viimeistään kymmeneltä kotona, pesee hampaansa ja lukee hetken Dostojevskia ennen nukahtamista. Aamulla se herää kuudelta ja vetää thriatlonin ennen kuin se tulee valmistamaan mulle ja lapsille mannermaisen aamiaisen. Aamiaisen jälkeen se opettaa lapsille kitaransoiton ja java-ohjelmoinnin salat. Sitten se leipoo, paistaa pullia ja hieroo mun kipeät niskat. Ilta päättyu ihanasti saunan jälkeiseen täydelliseen seksiin. Sellainen on mun mies. Se ei juo.

Käy harvoin baareissa ja juokin harvoin. Mutta sit jo menee, niin kotona juo n. 4-5 kaljaa ja tekee ite jotain karpalo drinkkejä kossuun ja niitä juo yleensä sen 4-5. baarista tulee yleensä aivan kaato kännissä. Hirvee kolina ja tuherrus vaan eteisessä kuuluu kun herra melki konttaamalla tulee kotiin :D

Toi nyt hieman riippuu.

Satakiloinen mies polttaa oluen tunnissa. Ja jos me istutaan vaikka lauantai-iltaa ja aloitetaan se kolmen maissa, on oluita voinut mennä ennen iltayhtätoista kahdeksan eikä mies oo edes humalassa.

Joskus taas painutaan kokonaan pohjitta. Mutta keskimäärin ehkä viisi, kuusi ennen lähtöä.

vierass
Kannattaako sinne baariin sitten mennä, jos rahat onniin vähissä että pitää vetää etukäteen tillintallin ittensä, sitten siellä örveltää ja söheltää umpitunnelissa baarissa.

vieras*
Kannattaako sinne baariin sitten mennä, jos rahat onniin vähissä että pitää vetää etukäteen tillintallin ittensä, sitten siellä örveltää ja söheltää umpitunnelissa baarissa.
Emme örvellä emmekä söhellä, koska vuosien mittaan toleranssi on korkealla :D
Ja pitäähän sitä nyt näyttää ihmisille, että on pienessä sievässä ja nähdä muita samanmoisia:

tyytyväinen vaimo
1-6 olutta monen tunnin aikana, baarissa pari lisää, joskus tiukkaa. Ei ole erityisemmin havaittavassa kännissä juuri ikinä ja viihteelle lähtee 2-3 krt vuodessa, joskus enemmän, joskus vähemmän, ihan miten itse haluaa. Ei ole mikään örveltäjä ollut koskaan, vaikka hauskaa osaakin pitää ja aina on hyvä meininki, vaikka onhan niitä pöhköjä ylilyöntejäkin tapahtunut. Aina tulee iloisena ja onnellisena takaisin kotiin kun oli niin kivaa ja hyvä meininki tai sitten minä käyn hakemassa, mielellään tuollaista miestä kuskaakin kun ei tarvitse koskaan katsoa mitään känniperseilyä ja mitään rasittavaa ääliöintiä.

"hmm"
Miks pitää juoda ennen baariin menoa, siellähän sitä alkoholia on tarjolla.
koska 0,33 litraa kolmosolutta maksaa kaupassa alle euron ja baarissa 4-5 euroa. Puolen litran kossupulloista snapsilasillisen hinnaksi tulee samaten hintaa alle euro, ja baarissa tuo tarkasti mitattu 4 cl maksaa yleensä 5 euroa. baariin kuitenkin halutaan mennä sosialisoimaan, mutta siitä ei haluta maksaa useita kymmeniä euroja ylimääräistä, vaan voi juoda (tai kuvitella juovansa) vähemmän ja hitaammin, kun on jo valmiiksi päissään.

Yhteistyössä