Miten paljon miehesi juo ennen kun lähtee baariin?

• Viestiketjun aloittaja kysyjäharmaana
  • Ensimmäinen viesti
vieras*
[QUOTE="vaimo";30826697]Mies ei käy baareissa. Tissuttelee kotona. Nuorena tuli riekuttua baareissa ihan riittämiin.[/QUOTE]

En katselisi "kotona tissuttevaa" ukkoa. Menkööt mieluummin baariin, jos on pakko juoda.

teinimies
Teinimieskö sulla on? Kyllä aika iso prossa miehistä kasvaa ton teinariajan ohi ja oppii kohtuukäyttäjäksi. Överit julkikännit aikuisella mieheltä on aika out. Nolo sekin että ollaan pahasti heikolla hapella seuraavana päivänä. Sitä paitsi kyllähän tollaset määrät alkaa näkyä ulkonäössä. Ei mitään pöhöttynyttä punanaamaa mulle kiitos.

akava
kyllä on "kuivaa" porukkaa :) itse juon myös ainakin pullon viiniä ennen baariin lähtöä ja siksi että sillon istutaan iltaa jonkun kanssa ja turistaan. baarissa otan joskus enemmän joskus vähemmän. harvoin tulee nykyisin käytyä baarissa. useammin tulee nautittua jossain reissussa tai mökillä tms. mutta se elämä ei loppunut lapsen syntymään. harventunut oli kerrat jo ennen lasta.
mutta kotona en ota pohjia lapsen nähden ja lähde baariin. ja ei siis mieskään. ja ei, emme ole amiskalaisia ;)

Pertti38
Semmoiset 16-20 ehkä keskiarvo. Baareihin ei kannata nykyään enään mennä ennen puoltayötä kun loimoottavat tyhyjillään sinne saakka joten on aikaakin juopotella ennen baariin menoa. Sitten lisäksi väkevät yms, ruokaviinit mahdollisesti jne.

.vieras.
Onko näillä palstajeesuksilla jotenkin surkea elämä? Kysymys kuuluu, paljonko ukko ottaa pohjia, niin nämä hiekkap****t kilvan huutamaan, että mun mieheni ei baareissa juokse. Sitä ei kysytty, vatipäät.

Yhteistyössä