No niinniin.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30819986:
Mä en ees muist tarkkaan kui tänne eksyin... myt kyl siit varmaa kymmenisen vuotta koht oisEn mä oo ollut kun vasta vuoden täällä, eli en muista
Ota koppi!Tänne kans!! Jatkoajalle varaamani alkavat käydä vähiin...
Vais niiNo niinniin.
Esikoislikka täyttää ny 20.
Naisella joutaa olla vähintään tuplasti ikää että en tuntis itteäni vanhaksi.
tuo ei ole oleellista, jatketaan niistä köysistä ja käsiraudoista:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30820000:Mä en ees muist tarkkaan kui tänne eksyin... myt kyl siit varmaa kymmenisen vuotta koht ois
Wups jouduin baariin :snotty:
Niist pääsee kyl hyvin jyvälle... :xmas:tuo ei ole oleellista, jatketaan niistä köysistä ja käsiraudoista:kieh:
Dängjuuy!!! Eikä edes läikkyny!!!Ota koppi!
Mä oonkin niin hyvä oluenheittäjäDängjuuy!!! Eikä edes läikkyny!!!
AC/DC kelpaa aina . Vaikka tykkään enempi kyllä Bon Scottin aikaisesta AC/DC:stä.[video=youtube;v2AC41dglnM]https://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM[/video]
Viime juhannuksena laitoin kokovartalonakukuvan ja naamakuvan.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30820003:Vais nii
En kyl oo sust nähny kuvaa, joten laitas kuvatust
Nyt jokin mättää tässä. Sähän olit aina kymppivanha?Viime juhannuksena laitoin kokovartalonakukuvan ja naamakuvan.
En o vuodessa juurikaan muuttunu tai ainakaan parantunu.
Seuraavat kuvat lupaan viiskytveepäivinä. Muistuttakaa milloin asia alkaa olla ajankohtainen.
mää näin ton kuvan. vaik ihan hetero olenkin niin kyl mieskin voi olla komea ja charmikasViime juhannuksena laitoin kokovartalonakukuvan ja naamakuvan.
Seuraavat kuvat lupaan viiskytveepäivinä. Muistuttakaa milloin asia alkaa olla ajankohtainen.
Nyt?Viime juhannuksena laitoin kokovartalonakukuvan ja naamakuvan.
mettäkylä nyt kyl rauhoittuu. et varmaan halua että palstan miehet juoksee päättömänä ja teloo itsensä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30820021:Oivoi.... kyl ny täytyy tunnustaa et ny ois nii halipula ja tarve saada näyttää miehel kui rakastaa.. vaiks juur tänää kotiuduin aamust.. mikä vois ollakaan parempaa ku hivuttaa itteensä alas päi pikkuhiljaa ja nähä kui toinen nauttii ja yrittää ottaa ohjii käsiin.. ja ite vaan jatkaa ja jatkaa..
No juu .. ny täytyy mettäkyläs hieman rauhottuu :snotty:
On tää. Pakko vetää siideriä että jaksaa :'(Noin voi käydä. Gauheeta.
Se on vaan aikast paha ku mieli ja sormet liikkuu nopeempaa mitä terävyys penaalismettäkylä nyt kyl rauhoittuu. et varmaan halua että palstan miehet juoksee päättömänä ja teloo itsensä.