The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kukas mut pelastaa sitten jos tarviin apuja jos kaikki avuntarvitsejat turvautuu muhun

....vissiin aatellaan että tinku mitään apui tarvii kun sillä sellasta tilannetta ees tuu...:stick:

tästä suivaantuneena lähden käymään kylillä...
morjens hetkeksi aikaa :D
Tervetuloa hätälapsenvahdiksi ko mulla "katkes jalka" ja pojan isä on kiireinen eikä herkiä apua, ja isovanhemmat on työikäsiä :xmas:

Mulla on kesällä tulossa tuunaus lanit ja tarttis tehdä näyttökappaleita muutama. Omia meinaan muutamia käyttää myös mutta muutama esimerkki tarvitaan. Ei siinä mitään mutta mun saumuri levis taas...pakko ostaa uusi :(

kukas mut pelastaa sitten jos tarviin apuja jos kaikki avuntarvitsejat turvautuu muhun

....vissiin aatellaan että tinku mitään apui tarvii kun sillä sellasta tilannetta ees tuu...:stick:

tästä suivaantuneena lähden käymään kylillä...
morjens hetkeksi aikaa :D
Mä voin sit puolestani pelastaa sut, jollen mä tarvii pelastusta. Sanon vaan,että nyt kuule sellanen tilanne että Tinku pitää tulla kans :D

Mulla on kesällä tulossa tuunaus lanit ja tarttis tehdä näyttökappaleita muutama. Omia meinaan muutamia käyttää myös mutta muutama esimerkki tarvitaan. Ei siinä mitään mutta mun saumuri levis taas...pakko ostaa uusi :(
..pahalainen, se ei tulis kuntoon korjauttamisella...vaan taitaa sekin olla aika tyyris ratkaisu? Mulla on ollut kone nyt vähän aikaa tauolla, mutta joo - pusero ja tunika ja mekko poikineen tossa kiekuis tekijäänsä (=sähläriä toim.huom.). Jos tässä tulis semmosta kipinää siihenkin hommaan :)...

..hah, mut jätettiin sitten aivan itekseni tänne :snotty:...kahdet karvapäät lähtivät mettäsavottaan niin tohkeissaan ja voimissansa ja yksi tultiin hakemaan kaverillensa riekkumaan :).

...hitsinpitsit sentään, täysin suunnittelematon me myself and i- tilanne...taitaa mennä mulla ihan häröilyksi ja musiikin huudattamiseksi ens alkuun :D ennen kuin mä jotain tässä keksin :rolleyes:....hmmm...

..pahalainen, se ei tulis kuntoon korjauttamisella...vaan taitaa sekin olla aika tyyris ratkaisu? Mulla on ollut kone nyt vähän aikaa tauolla, mutta joo - pusero ja tunika ja mekko poikineen tossa kiekuis tekijäänsä (=sähläriä toim.huom.). Jos tässä tulis semmosta kipinää siihenkin hommaan :)...
Oli juuri pitkään korjattavana mutta eipä kestänyt...

Myttinen :wave:..katopas, tätsykkä hereillä ja sielun ja ruumiin voimissakin näemmä :D

Nooo...että toistekkin lapsenvahteilet :rolleyes: :xmas:....?
Joo tottakai, kaverin puolikas on oikeesti mun paras pikku mies :heart:
Meillä oli kiinnostavia keskusteluja monipuolisista aiheista, esim:

Miten joku voi olla toista vanhempi muttei kuitenkaan vuotta vanhempi? (ajanmääreet ovat erikokoisia)
Sarjakuvien semiotiikka. (musta pilvi pään päällä tarkottaa et on vihainen)
Toiveammatti. (merirosvo)
Oliko Myttis-täti olemassa jo sata vuotta sitten? (ei ihan)

Ja paljon paljon muuta :D

Olen jotenkin ymmärtänyt, että sinun käyttömäärilläsi saumurin tarttis olla extraheavydutu- teollisuuskone. Ei siis ihme jos normaaliin kotikäyttöön tarkoitettu vehje antautuu...
Tää on kotiversio tehdaskoneesta ja jo 10 vuotta vanha. Itse olen huoltanut tähän mennessä mutta ei auttanut enää mun touhut. Tilaan varmaan uuden samanlaisen kun ompelen paljon farkkua

Miten joku voi olla toista vanhempi muttei kuitenkaan vuotta vanhempi? (ajanmääreet ovat erikokoisia)

:D....ihana seuramies todellakin :heart:

Mie niin arvasin, että teillä tulee olemaan todella hauskaa ja ikimuistoista yhdessä :). Ja - villinä arvaan senkin, että sie oot niin se kaikista paras täti Myttynen tuolle pikku miehelle :) :kiss:

• Tykkää
Reactions: Mythago
aamulla kuudelta paistoi aurinko niin mukavasti. joku sen kävi varastamassa ja toi myrskyn tilalle. paree pysyä saunan lämmössä.
...mutta sullapa oli siellä koko taivaan sääkirjo nähtävänä :)!Myrskyssäkin on kuule se oma hohtonsa...mä ainakin tykkään :)

Hyviä ihanan rentouttavia ja koko sielua ja ruumista hoitavia löylyhetkiä sinne poikalaan :)...mäkin laitan tässä illemmalla saunaa tulille, katotaan nyt ketä kaikkia on yleensä paikalla saunomassa ....

Sarjakuvien ystävänä olet lukenut Lassi&Leevit, joten varmasti osaat oikeat vastaukset.
- Miksi vanhat elokuvat ovat mustavalkoisia?
- Koska maailma oli silloin mustavalkoinen ja värit tulivat myöhemmin.
- No miksi vanhoihin elokuviin ei tullut värejä?
- Koska ne nyt vaan on kuvattu mustavalkoisessa maailmassa.

• Tykkää
Reactions: Mythago
...mutta joo, nyt mä jätän teidät rauhaan kaikki tyynni ja hilpasen fillarin selkään mettälenkille :wave:...jos ei näy eikä kuulu, niin sitten on karhu saanut mahanpuruja tai olen onnistuneesti eksyksissä :D

Pitäkää mukavaa päivää ihanat ihmiset :kiss:

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä