The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30818755:
Mäki tuun tinkulaan karkuun jos tulee sellane tilanne :LOL: epäilen kyllä, mut eihän sitä tiiä... :D
Naisissa on eroja kuten oluissa ja viineissä.
Isolla puolella palstaa yhdessä ketjussa muutama nainen tuskailee kun eivät saa miehiltä huomiota... TheKetjunaiset puolestaan suunnittelevat pakoreittejä...

• Tykkää
Reactions: poika
Voisin viel olla sika ja pummia siltä kyydin johonkin paikkaan x :D

No ei kai, kyl mä uskon et se on ihan kiva. Ainaki toivon.

Kääääääääääääääääääääääk .
..vai vielä tarviit back up planejäkin :D..hassuna oot siellä :hug: :kiss:..luota ittees nyt sen verran, ihan heti kun ei mun mieleen tule, että oisit ihan "kummalliselle" miehelle lähtenyt edes ehdottelemaankaan :)...joten kyllä sä oot jo huomannut että tossa vois olla mukava ihminen kehen tutustua :)

Oikein ihanaa ja hauskaa treffipäivää sulle kirahvinen :) :kiss:

Viimeksi muokattu:
kukas mut pelastaa sitten jos tarviin apuja jos kaikki avuntarvitsejat turvautuu muhun

....vissiin aatellaan että tinku mitään apui tarvii kun sillä sellasta tilannetta ees tuu...:stick:

tästä suivaantuneena lähden käymään kylillä...
morjens hetkeksi aikaa :D

Tulee huono mieli kun ihmisillä on niin huono olo :(
:hug:...ihan samaa olen huomannut itsekin, ja kyllähän se väkisin heittää mieltä alas vaikka kuinka yrittäs suodattaa...

Jotenkin tuntuu että se usko ja luottamus siihen uuteen huomiseenkin on mennyt, ja tarvotaan vaan siinä pahan olon suossa. Joo, joskus tulee huonoja päiviä mutta ei se suinkaan - mun mielestä - tarkoita sitä että sille huonolle tunteelle annetaan niin iso voima että se saa syödä ihmisen kokonaan. Kuka nyt sellaisessa tunteessa haluaa viihtyä, luulisi että siitä jos mistä haluaa eroon...

No, ei voi kuin toivoa, että jostain löytyisi uutta suuntaa ja kauneus hiipisi silmiin ja sydämeen :)

kukas mut pelastaa sitten jos tarviin apuja jos kaikki avuntarvitsejat turvautuu muhun

....vissiin aatellaan että tinku mitään apui tarvii kun sillä sellasta tilannetta ees tuu...:stick:

No mut sää voit sit helposti sanoo että just nyt ei pysty ku on niin paljon huollettavia aikuisia :xmas: :D

Ja siellä toinen hassunhöpisijä :kiss:...kyllä sullakin on täällä meitä pakoreitin turvaajia :) :kiss: :wave:...

:hug:...ihan samaa olen huomannut itsekin, ja kyllähän se väkisin heittää mieltä alas vaikka kuinka yrittäs suodattaa...

Jotenkin tuntuu että se usko ja luottamus siihen uuteen huomiseenkin on mennyt, ja tarvotaan vaan siinä pahan olon suossa. Joo, joskus tulee huonoja päiviä mutta ei se suinkaan - mun mielestä - tarkoita sitä että sille huonolle tunteelle annetaan niin iso voima että se saa syödä ihmisen kokonaan. Kuka nyt sellaisessa tunteessa haluaa viihtyä, luulisi että siitä jos mistä haluaa eroon...

No, ei voi kuin toivoa, että jostain löytyisi uutta suuntaa ja kauneus hiipisi silmiin ja sydämeen :)
Tuota toivon minäkin mutta huomaa hyvin, että varsinkin tällaiset "juhla" päivät aiheuttaa eniten pahanolon esille tuomista ja kiusaamista. Toki minussakin on se vika, että kiusaan heitä ja he uskovat ihan kaiken mitä sanoo...eli joo, syy on minussakin :) Mutta yleensä he kuitenkin jotka ryhtyy tuohon on niitä joilla asiat ei ole kunnossa. Näitä käsiteltiin nimittäin juuri mielenterveyden tunnilla.

Tuota toivon minäkin mutta huomaa hyvin, että varsinkin tällaiset "juhla" päivät aiheuttaa eniten pahanolon esille tuomista ja kiusaamista. Toki minussakin on se vika, että kiusaan heitä ja he uskovat ihan kaiken mitä sanoo...eli joo, syy on minussakin :) Mutta yleensä he kuitenkin jotka ryhtyy tuohon on niitä joilla asiat ei ole kunnossa. Näitä käsiteltiin nimittäin juuri mielenterveyden tunnilla.
...oman aikansahan se ottaa toki, että selvittelee niitä omia elämänsä solmukohtia mutta selvitettävähän ne on tavalla tai toisella. Jos ei siihen yksin pysty, niin sitten sillä matalalla kynnyksellä tunnustamaan sitä seikkaa että tarvitsee ulkopuolisen apua. Ja kun se ei ollenkaan ole hävettävää vaan suotavaa, jotta eheytyminen alkaa :). Ja se mikä on joskus ollut ja tapahtunut, niin se on siellä menneessä elämässä - jos sitä pitää kaivella niin toivottavasti vain sillä silmällä ja ajatuksella, että on oppinut siitä edes jotakin...

Ja juhlapäivät...mä kun en ymmärrä että miksi niille pitää antaa ja laittaa jotain ylimääräistä painoarvoa. Päivä muiden joukossa :). Ja jos se joskus on karahtanut kiville syystä tai toisesta niin, se on ollut silloin joskus. Aika päivää sitten eletty ja läpikäyty, nyt on aivan uusi tilanne ja päivä. Harmillista sinänsä, että voimakkaasti kantaa mukanaan sitä mennyttä - ainahan se siinä tavallaan on mutta ei sitä toistamiseen tarvitse läpikäydä, koska eihän se muuta asioita mihinkään. Pitäisi vain keskittyä siihen mitä on nyt ja - oppia iloitsemaan siitä :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä