mamatsulle
Minä m u i s t i n senTämä oli mielenkiintoinen ketju,itse en kyllä jaksanut osallistua,luin kyllä.
Tämä liittyy siihen:
What is Carrageenan
Minä m u i s t i n senTämä oli mielenkiintoinen ketju,itse en kyllä jaksanut osallistua,luin kyllä.
Eipä kukaan ole korjannut virhettä?????cola-light --- ?????
Eihänsemullekuulu mut noissa vanukkaissa on karrageenia E407 ja niistä tulee koe-eläimetkin sairaaksi. Nehän syntyvät aina terveinä, eikö? Just sillä "hamsterin käsi saatiin turpoamaan karrageenilla". Lukee Felden- salvan selosteessa.
En tajua, mitä se vielä tekee ihmisten ruoassa, kun tutkimukset ovat jo vuosia sitten todenneet sen haitalliseksi! Siksikö, kun se on myös lääkekapseleiden valmistusainetta, liivatteen korvike?
Vanhaa tarinaa, mut pitää korjata toi...cola-light --- ?????
Eihänsemullekuulu mut noissa vanukkaissa on karrageenia E407 ja niistä tulee koe-eläimetkin sairaaksi. Nehän syntyvät aina terveinä, eikö? Just sillä "rotan käpälä saatiin turpoamaan karrageenilla". Lukee Felden- salvan selosteessa.
En tajua, mitä se vielä tekee ihmisten ruoassa, kun tutkimukset ovat jo vuosia sitten todenneet sen haitalliseksi! Siksikö, kun se on myös lääkekapseleiden valmistusainetta, liivatteen korvike?
Aika lailla samoilla linjoilla siis mennään, jos joihinkin palstalaisiin on uskomista,Minun tämän päiväiset ruokaostokset sanoin: kaikkea turhaa ja epäterveellistä paskaa.
Noi Paula-vanukkaat on jotain niin uskomattoman hyvää että!!
örksTänään näin:
Ähh. Unohdin koko ketjun!
Anteeksi!.