Hah, kiitti Mä sit taas antaisin melkeen mitä vaan että saisin semmoset kapeet ja pienet reidetNoi reidet on älyttömän hienot! Voispa itsellä olla joskus samanlaiset.
Hah, kiitti Mä sit taas antaisin melkeen mitä vaan että saisin semmoset kapeet ja pienet reidetNoi reidet on älyttömän hienot! Voispa itsellä olla joskus samanlaiset.
Kiitos :heart:jes, hienoa nussumussu :heart: Hyvältä näyttää
Ei kukaan haluu kapeita, sikshän mäkin yritän käydä salilla että saisin sen tyhmän kolon pois reisien välistä.Hah, kiitti Mä sit taas antaisin melkeen mitä vaan että saisin semmoset kapeet ja pienet reidet
Kiitos :snotty:Ei kukaan haluu kapeita, sikshän mäkin yritän käydä salilla että saisin sen tyhmän kolon pois reisien välistä.
Näytät muuten molemmissa kuvissa tosi kauniilta.
SelväNaama näytti aikaisemmin paremmalta.
Kiitos!Upea!
Mä olen vaivalla saanut kokonaiset neljä kiloa kadotettua, iso hatunnosto siis sulle!
Jää ihan tarpeeksEihän sun painosta nyt enää 7 kiloa voi pois ottaa. Mitä sitten jää
Hyvä olis noinkin
169cm ja 63kg.Hyvältä kyllä näyttää, tohditko kertoa pituutta ja painoa? Minustakin 7kg tuosta pois on kyllä aika paljon.
Hyvä sittenJää ihan tarpeeks
Toi piti lukea pariin kertaan ennen kuin hoksasin..... sikshän mäkin yritän käydä salilla että saisin sen tyhmän kolon pois reisien välistä...
Mä olen 170 ja 66 kiloa tällä hetkellä. Yhtä tiukassa on siis loppu meillä molemmilla. Toisaalta, mitä enemmän kiloja tippuu, sitä keveämmin pystyy liikkumaan.169cm ja 63kg.
Joo no mä en ihan vielä ole tyytyväinen Mutta pikkuhiljaaHyvä sitten
Hyvä kroppa olis noinkin
Toi piti lukea pariin kertaan ennen kuin hoksasin...
Juu, nää viimeiset on niin sitkeesti kiinni! Alkuun oli helppoa ku pystyi laihduttamaan vaan skippaamalla ruokailuja jne, nykyään pitää ihan oikeasti syödä ja terveellisesti! :OMä olen 170 ja 66 kiloa tällä hetkellä. Yhtä tiukassa on siis loppu meillä molemmilla. Toisaalta, mitä enemmän kiloja tippuu, sitä keveämmin pystyy liikkumaan.
Varmasti onnistutaan!
Taitaa vaan johtua hiusten väristä kun katsoin toiset kuvat.Selvä
Vai niinTaitaa vaan johtua hiusten väristä kun katsoin toiset kuvat.
Meinasitko et luulen salilla muuttuvani mieheksi?Toi piti lukea pariin kertaan ennen kuin hoksasin...
Kiitos :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;30806431:Vau!!!
Ja isoin vau siitä, että molemmissa kuvissa todella kaunis nainen, ja loppu vau upeasta työstä!