-31kg :)

Hieno saavutus. Mun henkilökohtainen mielipide on, että voi kyllä hieman lihasta olla painon kustannuksella. Ei se twiggymaisuus ole se oikea suunta. Sinulla on reidet hienot, urheilulliset. Yläkroppaan hieman poweria, niin jopas.

Mutta kovan työn olet tehnyt. Mahtavaa.
 
Tilus


Tuossa tota mahaa. Kyllähän mä mielelläni kävisin sen korjauttamassa mutta ei tosiaan löydy meikäläiseltä valuuttaa siihen :D
Olisiko ennemmin kannattanut panostaa rahat vatsanahkaleikkaukseen kuin kammottaviin tatuointeihin? Tai oikeastaan, olisiko kannattanut kiinittää huomiota ruokavalioon ja liikuntaan ennen kuin kasvoit tuollaiseksi siiderivalaaksi?
 
Hieno saavutus. Mun henkilökohtainen mielipide on, että voi kyllä hieman lihasta olla painon kustannuksella. Ei se twiggymaisuus ole se oikea suunta. Sinulla on reidet hienot, urheilulliset. Yläkroppaan hieman poweria, niin jopas.

Mutta kovan työn olet tehnyt. Mahtavaa.
Joo no mä nyt vaan haluaisin olla tosi pieni :D Mä tykkään sellaisesta pienestä ja sirosta kropasta.
Kiitos :)
 
Olisiko ennemmin kannattanut panostaa rahat vatsanahkaleikkaukseen kuin kammottaviin tatuointeihin? Tai oikeastaan, olisiko kannattanut kiinittää huomiota ruokavalioon ja liikuntaan ennen kuin kasvoit tuollaiseksi siiderivalaaksi?
:LOL:
Ensinnäkin, mä tykkään mun tatuoinneista. Toiseks, mun maha repesi esikoisen ja keskimmäisen raskauden aikana, eli vaikka en olisikaan lihonut niin mun maha näyttäisi silti samalta. Kolmanneksi, kannattaisiko sun panostaa sun luonteesees niin et olis kusipää eikä sun tarvitsis purkaa omaa pahaa oloas muihin? :)
 
ehkä tuttu
Wau :)
Tosi hieno suoritus, itsekkin laihduttanut 80 kilosta 54 kiloon ja nyt olen salilla vielä hakenut lihasta ja painan 60kg (pituus 165)

Nyt on pakko kysyä, että alkaako sun nimi E:llä? Oot niin yhden vanhan tutun näköinen
 
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä tuttu;30807478:
Wau :)
Tosi hieno suoritus, itsekkin laihduttanut 80 kilosta 54 kiloon ja nyt olen salilla vielä hakenut lihasta ja painan 60kg (pituus 165)

Nyt on pakko kysyä, että alkaako sun nimi E:llä? Oot niin yhden vanhan tutun näköinen
Kiitos, ja hieno suoritus sullakin takana :)

Joskus alkoi :D
 
........
Mulla on tällä hetkellä mitat 170 ja 59 kg.
Tavoite on itsellä saada 4-5 kg pois.
Olen jo tammikuusta asti yrittänyt laihuttaa.
Jätin kaikki herkut pois ja ruokajuomaksi pelkkä vesi. Syön paljon kanaa ja kalaa. Vähän riisiä.
Urheilen 4-5 krt viikossa.
Paino ei ole muuttunut tammikuun jälkeen ollenkaan. Kunto on kyllä noussu ja lihakset ehkä vähän kasvanut. Kuitenkin todella ärsyttävää kun haluis sen painon sinne 55 kiloon, mutta ei näytä millään onnistuvan. Sen jälkeen tuntuis hyvältä <3
Tsemppii sullekki.
 

Yhteistyössä