vieras-
Näytät hyvältä minkä painoisena vaan. Onnea kuitenkin ihailtavasta painonpudotuksesta :flower:
KiitosNäytät hyvältä minkä painoisena vaan. Onnea kuitenkin ihailtavasta painonpudotuksesta :flower:
4 vuotta, mutta sain vauvan tässä välissäKauan tohon projektiin meni?
Hyvä tahti, pysyy varmasti kilotkin poissa. Mites noitten daisareitten iho palautu, roikuuko paljon?4 vuotta, mutta sain vauvan tässä välissä
No ei pahemmin kun kävin pienennysleikkauksessa 2011 (ja leikkausta varten mä alunperin laihduttamisen aloitin).Hyvä tahti, pysyy varmasti kilotkin poissa. Mites noitten daisareitten iho palautu, roikuuko paljon?
Mitä mutta?Jessus, reidet on hyvät! Lävärit ok, mutta...
No nuo sarjikset.Mitä mutta?
KiitosUpea saavutus, tuntuu varmasti hyvältä :flower: Mainitsit pienennysleikkauksen. Miten parannuit siitä ja jaksoit lapsen kanssa?
No nuo sarjikset.
Olisiko ennemmin kannattanut panostaa rahat vatsanahkaleikkaukseen kuin kammottaviin tatuointeihin? Tai oikeastaan, olisiko kannattanut kiinittää huomiota ruokavalioon ja liikuntaan ennen kuin kasvoit tuollaiseksi siiderivalaaksi?
Joo no mä nyt vaan haluaisin olla tosi pieni Mä tykkään sellaisesta pienestä ja sirosta kropasta.Hieno saavutus. Mun henkilökohtainen mielipide on, että voi kyllä hieman lihasta olla painon kustannuksella. Ei se twiggymaisuus ole se oikea suunta. Sinulla on reidet hienot, urheilulliset. Yläkroppaan hieman poweria, niin jopas.
Mutta kovan työn olet tehnyt. Mahtavaa.
Kyllähän sitä edelleen automaattisesti tulee kokeiltua liian isoja vaatteita ja kyllä melkeen aina meinaa tulla itku kun pitääkin hakea S/36-kokoaKysyn vielä muuttuneesta ruumiinkuvasta. Minkä kokoiseksi miellät itsesi nyt eli onko outoa ostaa vaatteita?
Olisiko ennemmin kannattanut panostaa rahat vatsanahkaleikkaukseen kuin kammottaviin tatuointeihin? Tai oikeastaan, olisiko kannattanut kiinittää huomiota ruokavalioon ja liikuntaan ennen kuin kasvoit tuollaiseksi siiderivalaaksi?
Tää kommentti on palstamammakamaa. -Asian sivusta ja negatiivissävyinen.Melkoisia wt-tatskoja... Taattua palstamammakamaa!
Sunkin kannattaa selvittää mistä toi sun katkeruus johtuu niin ei tarvitse sitten purkaa pahaa oloa muihin :hug:Melkoisia wt-tatskoja... Taattua palstamammakamaa!
Kiitos, ja hieno suoritus sullakin takanaAlkuperäinen kirjoittaja ehkä tuttu;30807478:Wau
Tosi hieno suoritus, itsekkin laihduttanut 80 kilosta 54 kiloon ja nyt olen salilla vielä hakenut lihasta ja painan 60kg (pituus 165)
Nyt on pakko kysyä, että alkaako sun nimi E:llä? Oot niin yhden vanhan tutun näköinen