80085-siskoliini!ytissisisko...hyvää vappendaalia :kiss:
80085-siskoliini!ytissisisko...hyvää vappendaalia :kiss:
Mä ostan serpentiinini millon mua huvittaa :stick:Juuh nytten on työväen juhula eli vappu. Uskontokin on walpurin muodossa sekaantunut kyseiseen juhlaan mutta sitä tuskin kukaan ees muistaakaan enään.
Mut ota paperit mukaan jos meet ostaan serpenttiinejä Ties vaikka ei myis sulle muuten. Tosin mee ylihuomenna ja älä mene silloinkaan kun eikait niitä kannata vapun jäläkeen levitellä?
me kävellään kun ollan nuoria...lue mä mä oonteil on siel isot pippalot. taxia alle ja sinne siis.
NO EI SIT JOS EI SEURA KELPAA:vampire:
ME LÄHETÄÄN NYT MENEE JOTEN PITÄKÄÄ HUKSSA ....NIIN MEKIN:snotty:
Elä nyt tinksu kyllä mekin pidetään "HUKSSA"NO EI SIT JOS EI SEURA KELPAA:vampire:
ME LÄHETÄÄN NYT MENEE JOTEN PITÄKÄÄ HUKSSA ....NIIN MEKIN:snotty:
lähinnä aattelin taxilla sinne tulla mut lähe käveleen tänne vaan, me tullaan vastaan. nähään tiistainame kävellään kun ollan nuoria...lue mä mä oon
no tuu mut me ollan sit jo paaaris ....lähinnä aattelin taxilla sinne tulla mut lähe käveleen tänne vaan, me tullaan vastaan. nähään tiistaina
No miehän kuuntelen oopperasta black metalliin.samoja tweet nuorena kuuntelin. nyt on ollaan hiukan rauhoituttu ja musiikkimaku monipuoliseksi tullut.
hei c`moon, jos pistetään vanahaa hjuvaa nii ois voinut pistää alkuperäsensamoja tweet nuorena kuuntelin. nyt on ollaan hiukan rauhoituttu ja musiikkimaku monipuoliseksi tullut.
elisan videopalvelusta se löytyi aikansa. sittenhän ne poistivat kaikki missä näkyy tissejä tai viittaa saksaan jollain tavalla.Ohne Dich biisistä tai siis videosta oli ensin versio missä lindemann roikkuu alimpana ja pelastaa muut kun leikkaa köyden poikki.
Mistään ei enään löydy sitä versiota videosta.